بهترین مدل خودروی نیسان جوک

  پنجشنبه، 16 مرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین مدل خودروی نیسان جوک
در بهترین مدل نیسان جوک موتور 110 dCi با تریم N-Connecta جفت شده است. در این مدل می‌توانید عملکرد بسیار مطلوب خودرو از نظر فنی و مصرف سوخت بهینه را تجربه کرده و همچنین گزینه‌ها و امکانات رفاهی فراوانی نیز در اختیار داشته باشید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، نیسان جوک خودروی خوش فروش نیسان است که از سال 2011 به بازارهای جهانی عرضه شد و با تاخیری بسیار زیاد به ایران نیز راه پیدا کرد. نیسان جوک با وجود چهره عجیبی که دارد توانسته فروش قابل توجهی را تجربه کند و یکی از پرفروش ترین محصولات تاریخ نیسان است. نیسان جوک در ژاپن، انگلستان و اندونزی تولید می شود و هم رده خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی و یا رنو کپچر است. نیسان جوک از نظر لغوی به معنای رقص است و روی پلفترم مشترک رنو داستر و رنو کپچر است.

بهترین موتور و جعبه دنده نیسان جوک کدام است؟

در این خصوص، شرکت نیسان پنج گزینه را در اختیار خریداران نیسان جوک قرار داده است: سه موتور بنزینی و دیزلی کم و بیش در تمام نسخه ها در دسترس هستند و دو واحد نیز در تریم های گوناگون وجود دارند.

لازم به اشاره است که خودروهای با ویژگی های پایه (استاندارد) به یک موتور بنزینی 6/1 لیتری مجهز شده اند. این موتور حدأکثر قدرت 92 اسب بخار را تولید می کند و با یک جعبه دنده پنج سرعته جفت شده است. به هر حال این موتور از نظر مصرف سوخت بهترین گزینه برای شما به شمار نمی آید.

در ادامه باید به موتور دیزلی 5/1 لیتری موجود اشاره کنیم، که به نام dCi 110 شناخته می شود. این موتور در تعدادی از مدل های نیسان جوک مشاهده شده است و حدأکثر قدرت رضایت بخش 108 اسب بخار را تولید می کند. موتور مزبور با یک جعبه دنده دستی شش سرعته به بازار عرضه شده است.

در مجموع دو نوع موتور بنزینی مشابه دیگر نیز در دسترس قرار دارند، اما نیسان جوک با ویژگی های پایه با موتورهای 2/1 لیتر و 6/1 لیتری به بازار عرضه شده است. هر دوی این موتورها حدأکثر قدرت 115 اسب بخار را تولید می کنند (موتور کوچک تر به توربو نیز مجهز است).

موتور کوچک تر از یک جعبه دنده شش سرعته بهره می گیرد، در حالی که موتور 6/1 لیتری با یک گیربکس خودکار، که همواره تغییر داده می شود، جفت شده است. مگر اینکه به یک جعبه دنده خودکار نیاز داشته باشید، وگرنه توصیه می کنیم از گیربکس خودکار جوک استفاده نکنید. در غیر این صورت باید عملکرد پر سروصدای آن را در داخل خودرو خود تحمل کنید.

در پایان نباید این نکته را از قلم انداخت که بهترین موتور نیسان جوک گزینه 6/1 لیتری توربوشارژ Dig-T است، که فقط در دو تریم بالا در دسترس خریداران قرار دارد. این موتور توانایی تولید حدأکثر قدرت 187 اسب بخار را دارد. البته باید خاطر نشان ساخت که این موتور تنها در مدل های مجهز به جعبه دنده خودکار CVT، که در بالا مورد اشاره قرار گرفتند، عرضه می شود.

کدام تریم نیسان جوک را بخریم؟

نیسان جوک امکانات نسبتاً مطلوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. لازم است اشاره کنیم که در مدل استاندارد نیسان جوک شما از امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، یک سی دی پلیر و رادیو با چهار اسپیکر، چرخ های 16 اینچی آلیاژی، تهویه کننده هوا و چراغ های LED روشنایی در روز برخوردار خواهید بود.

باید اشاره کرد که وقتی که تریم Visia با ویژگی های خاصی را انتخاب می کنید، انتخاب موتور برایتان محدود می شود. اما نباید فراموش کرد که علاوه بر امکانات استاندارد، می توانید از سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها و آینه های کناری قابل تنظیم با نیروی الکتریکی نیز بهره مند شوید.

در ادامه باید گفت که اگر تریم Acenta را انتخاب کنید می توانید از سیستم مجهز به بلوتوث، ورودی یو اس بی، آلیاژهای بزرگ تر 17 اینچی، کروز کنترل، و روپوش چرمی فرمان و دنده نیز استفاده نمایید.

در اینجا لازم است اشاره شود که N-Connecta یک بالانس مطلوب در بین امکانات و ارزش خودرو را ارائه می دهد. در این تریم سیستم لمسی 8/5 اینچی NissanConnect با sat-nav، رادیوی DAB، شش اسپیکر، به اضافه دوربین دید عقب در دسترس خریداران قرار داده شده است.

سایر امکانات شامل جمع شوندگی خودکار آینه های کناری، چراغ ها و برف پاک کن های خودکار و صندلی های ورزشی نیسان جوک می شود. شما همچنین از بسته داخلی شخصی سازی شده استودیوی طراحی نیسان بهره مند خواهید شد.

در پایان نیز باید اضافه کرد که تریم Tekna نیز از چند امکانات بیشتر برخوردار است. این امکانات شامل شیلد ایمنی نیسان (صفحه نمایش چهار طرف، سیستم هشدار دهنده خروج از خط، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم ردیابی اشیای متحرک) به اضافه صندلی های چرمی مجهز به سیستم گرمایش می شود.

هر کدام از تریم های N-Connecta یا Tekna را انتخاب کنید، یک سیستم گشتاور بردار (torque vectoring) را نیز خواهید داشت. این سیستم قدرت کنترل شما بر خودرو را افزایش می دهد و همچنین یک چرخ زاپاس اضافی هم دریافت خواهید کرد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (681 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(ویدئو) این هنرمند با ترفندهای نقاشی غافلگیرکننده‌اش، شما را شگفت‌زده خواهد کرد / سومی همه را بهت‌زده کرد!
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدیو/ ضریب هوشی حیرت‌انگیز "بامشاد" در سریال نقطه چین/ فقط سوالات خیلی خیلی سختِ مهران مدیری...
(عکس) «ماگان» کشتی بادبانی باستانی خلیج فارس؛ میراثی 4000 ساله که باستان‌شناسان را حیرت‌زده کرد!
شلیک 4 گلوله به سمت آیت الله در جریان یک سخنرانی / رهبری با دلهره، تلفنی احوالپرسی کردند /عفت در مدینه بود و خبر را نشنیده بود
ویدیو/ جمله‌سازی "علی شادمان" با Do و Does/ فقط ترکیب جملاتش با Love که معلم زبانشو ناامید کرد!
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان