بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسوی

  چهارشنبه، 29 مرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسوی
در دنیای امروز صحبت کردن به یک زبان خارجی کافی نیست. افرادی که به چندین زبان صحبت می‌کنند شانس پیدا کردن شغل را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور افزایش خواهند داد. یادگیری یک زبان ذهن را تقویت می‌کند.

فرانسه، جاذبه های گردشگری زیادی دارد تا جایی که در میان تعداد زیاد مناطق گردشگری، بیش از بیست و چهار مورد بیشترین درآمد حاصل از توریسم را برای فرانسه به­ وجود آورده­ است.سفر به فرانسه در اروپای غربی، شما را به شهرهای قرون وسطی، روستاهای آلپ و سواحل مدیترانه ای می برد. زبان اصلی این کشور، زبان فرانسه است. با زبان انگلیسی به طور گسترده ای در شهرهای بزرگ و مکان های توریستی صحبت می شود،

اما فرانسوی ها به زبان خود افتخار می کنند .این کشور همچنین به خاطر غذاهای متفاوت، تاریخ پربار و فرهنگ غنی مشهور است. نقاشی های غار باستانی لاسکو (Lascaux)، تئاتر رومی لیون و کاخ وسیع ورسای به تاریخ غنی آن گواهی می دهند. فرانسه از هر کشوری در اروپا، جاذبه های گردشگری متنوع تری از اماکن تاریخی گرفته تا جاذبه های طبیعی را دارا است.دیدنی های پاریس، به خاطر خانه های مد، موزه های هنر کلاسیک از جمله لوور و آثار تاریخی مانند برج ایفل، مشهور هستند.

بهترین کتاب های یادگیری

یک پست در ارتباط با بهترین کتاب های یادگیری زبان فرانسه قبلا تهیه کرده ایم که پیشنهاد می کنیم برای دانلود و مشاهده کتاب های برتر این پست را ببینید:

بطور خلاصه ۵ کتاب توصیه شده عبارتند از:

  • کتاب خودآموز مکالمه فرانسه در ۹۰ روز به شیوه نصرت +CD
  • کتاب آموزش زبان فرانسه در ۳۰ روز + CD
  • کتاب Entre Amis (نوشته شده توسط Michael D.Oates- سطح مقدماتی تا متوسطه)
  • کتاب Learn French Vocabulary 2001 (سطح مقدماتی تا پیشرفته-یک جلد)
  • کتاب Contacts: Langue et culture françaises (سطح متوسطه ودر یک جلد)
تصویر

بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل و کامپیوتر

آموزش زبان فرانسه رزتا استون (نسخه جدید)

یکی از بهترین نرم افزارهای آموزشی موجود برای هر زبانی نسخه جدید Rosetta stone می باشد (هم کامپیوتر و هم اپلیکیشن گوشی). این نرم افزار توسط موسسه ای با بیش از ۲۰ سال سابقه تهیه شده است و بسیار در یادگیری زبان فرانسوی به شما کمک می کند. حتما باید دقت کنید که نسخه اورجینال و جدید را تهیه کنید. دقت کنید که برخی شرکت ها زمان بندی نرم افزار را بهم زده اند یا به دلایلی برخی محتویات آن را حذف کرده اند.

آموزش زبان فرانسه نصرت (نسخه جدید)

آموزش نصرت حاصل سال ها تحقیق و تجربه در امر یادگیری زبان فرانسه می باشد و چون محیط فارسی دارد به شما کمک زیادی خواهد کرد. بسیاری از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آنجا سپری کنید . این مجموعه این مساله را برای شمافراهم می کند. افزون بر این قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش میدهد و شما بدون اینکه متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهید گرفت.

اپلیکیشن و وب سایت Memrise

تقریبا بهترین اپلیکیشنی که برای یادگیری زبان فرانسه می توانید در گوشی خود داشته باشید همین اپلیکیشن ممرایز می باشد. روش و متدولوژی اپلیکیشن بسیار جدید و جالب است و بخصوص بر یادگیری بهتر کلمات زبان فرانسه تاکید می کند.

اپلیکیشن Duolingo

این اپلیکیشن کمی رسمی تر از نرم افزارهای دیگر است که بر پایه سیستم CEFR -Common European Framework of Reference for Languages تدوین شده است. برای تقویت مکالمه خود سعی کنید از این اپ استفاده کنید زیرا لهجه ها و مکالمات بطور کامل توسط افراد native فرانسه تهیه شده اند.

نرم افزار تل می مور (Tell me more french)

قطعا نام این نرم افزار آموزشی را شنیده اید. بجای اینکه کتاب و اپلیکیشن یا وب سایت ها را جستجو کنید، سعی کنید از یک پک کامل مثل تل می مور، رزتا استون یا نصرت استفاده کنید. نرم افزار آموزش زبان فرانسوی تل می مور در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا سبب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است. این نرم افزار فوق العاده، با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان فرانسوی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (651 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (149 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان