دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

شیطان پرستانی با مناسکی عجیب از مکیدن خون تا آزادی مطلق جنسی! + فیلم 

یکشنبه، 20 خرداد 1403
کد خبر: 391801
ساعدنیوز: از مناسک خاص ماورایی و جادوگری تا خودزنی و مکیدن خون از شگردهای گروه‌های موسوم به «شیطان پرستان» است که دام خود را برای «نوجوانان» پهن می‌کنند و حالا دستگیری گروه 28 نفره از این شیطان پرستان در شمال ایران خبرساز شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، «با تیغ روی پوست دست‌شان اشکالی را می‌کشیدند.خون می‌آمد.همان خون را می‌خوردند. به ما هم می‌گفتند این کار را انجام بدید تا شیطان از شما راضی باشه.» «آزادی مطلق جنسی حق شماست.» این بخشی از صحبت‌های جوانانی است که در دام گروه‌های شیطان پرستی افتاده‌اند.پنج شنبه 17خرداد فرمانده انتظامی عباس آباد داود صفاری زاده از شناسایی و دستگیری 28 نفر ازاعضای «شبکه شیطان پرستی» که در قالب «تور مسافرتی» به جنگل‌های عباس آباد سفر کرده بودند، خبر داد.نمادهای خاص شیطان پرستی، مواد مخدر و روانگردان و مشروبات الکلی لوازمی بود که از این گروه کشف شد. به گفته پلیس در برخی از این پارتی‌ها، فعالیت‌هایی همچون «مناسک خاص ماورایی» و «جادوگری»، «خودزنی» و «مکیدن خون خودشان» انجام می‌شود.

اواسط اردیبهشت بود که فراجا در اطلاعیه‌ای از شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه شیطان پرستی خبرداد. دراطلاعیه آمده بود در مکان برگزاری «جلسه شیطان پرستی» «سه تبعه اروپایی» از شبکه سازمان یافته شیطان پرستی و «146 نفر مرد و 115 زن» «به صورت برهنه و مستهجن» حضور داشتند.

برخی از اعضای گروه شیطان پرستی به بهانه «برگزاری تور»، مراسم خود را در جنگل‌ها و مکان‌های دوراز دسترس برگزار می‌کنند. به گفته پلیس استفاده از مواد مخدر و روانگردان، آزادی بی‌بند و باری جنسی و شنیدن موسیقی‌های خشن با صدای بلند جزو مراسم هفتگی گروه‌های موسوم به شیطان پرستی است. برخی آمارها می‌گوید درحال حاضر بیش از 70 فرقه شیطان پرستی به صورت زیرزمینی در ایران فعال هستند و تا کنون گروه‌های بسیاری توسط پلیس امنیت متلاشی شده است.

فرقه‌های شیطان پرستی با استفاده وسیع از نمادها و به کارگیری ظرفیت‌های هنری مثل سینما و ازهمه بیشتر موسیقی و مواد مخدر نوجوانان را که بزرگ ترین قربانیان‌شان هستند جذب می‌کنند.تحقیقات می‌گوید بسیاری از محافل شیطان‌پرستی در تعامل و ارتباط با گروه‌های خارجی هستند و حتی برخی گردهمایی‌های زیرزمینی آنها، از طریق سیستم ویدئوکنفرانس و با خطوط اینترنت پر سرعت، به محافل شیطانی خارج از کشور گزارش می‌شود.

کارشناس و آسیب‌شناس مسائل فرهنگی مسعود عباسی می‌گوید نوجوانان امروزی به دنبال پاسخ به نیاز‌های جنسی، زیبایی و مدگرایی هستند و از آنجا که خانواده‌ و جامعه نمی‌توانند نیاز‌های جوانان را شناسایی و مدیریت کنند، فراماسونر‌ها بر اساس نیاز جوانان برنامه‌ها و نماد‌هایی را ترتیب می‌دهند و آنها را جذب می‌کنند. جوان هم احساس می‌کند که با جذب به فرقه شیطان پرستان به نیازهایش پاسخ داده می‌شود. اما معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها عباس نصیری فرد می‌گوید برخی نوجوانان دچار خلاء هویت شده و جذب گروه‌های شیطان پرستی می‌شوند چون خانواده‌ها و مربیان مهارت پاسخ گویی به نیاز‌ها را یاد نگرفتند. مهمتر از همه در حوزه‌ مسائل دینی نتوانستیم به نیاز‌های معنوی آنها پاسخ دهیم و دین اسلام را آنچنان که هست برای جوانان معرفی نکردیم.

رئیس مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه صنعتی شریف حمید رضا مظاهری سیف معتقد است با توجه به فعالیت زیرزمینی اما رو به افزایش گروه‌های شیطان پرستی؛ والدین، معلمان، روحانیون و متخصصان بهداشت روانی وظیفه دارند که در مقابل شیطان پرستی اطلاعات صحیح و محکم روانشناختی در اختیار داشته باشند.چون ممکن است با نوجوانی برخورد کنند که درباره این فرقه‌ها کنجکاو باشد. از طرف دیگر توجه ویژه به تربیت دینی درست فرزندان از دوران کودکی راهگشا و نجات بخش آنها از دام این گروه‌ها است. رسانه‌های جمعی هم باید با افزایش آگاهی‌های مردم در زمینه بنیاد سست گروه‌های همسو با شیطان پرستی آنها را از انگیزه شوم گردانندگان اصلی این فرقه‌ها مطلع کنند.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم