دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بهرام افشاری بیناییش رو از دست داده! / صحنه گلچین شده از فیلم سینمایی طنز «چشم و گوش بسته» با هنرمندی امین حیایی 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
ساعدنیوز: شما می‌توانید در این مطلب قسمتی از فیلم سینمایی کمدی «چشم و گوش بسته» را با هنرمندی امین حیایی و بهرام افشاری تماشا کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، بهرام افشاری زادهٔ 6 خرداد 1366 بازیگر کشورمان است. نخستین حضور وی در تلویزیون با فصل دوم 1392 مجموعهٔ پایتخت بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در فصل پنجم و ششم حضور پررنگ‌تری پید‌ا کرد و برندهٔ جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی شد. او در فیلم‌های لانتوری 1395 و کارگر ساده نیازمندیم 1396 حضور یافت و نقش اصلی رحمان 1400 1397، سگ‌بند 1400 و فسیل 1401 را بازی کرد.

از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت. با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند.

قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر می‌باشد؛ به طوری که در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته است.

چشم و گوش بسته فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی هما بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور محصول سال 1397 است. این فیلم در شهریور 1398 از شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی مجوز نمایش گرفت.

شما می‌توانید در این مطلب قسمتی از فیلم سینمایی کمدی «چشم و گوش بسته» را با هنرمندی امین حیایی و بهرام افشاری تماشا کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
ترجمه تخصصی کتاب
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه