دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بهرام افشاری مچ نازنین بیاتی رو گرفت / برشی از سکانس فیلم سینمایی «سگ بند» با هنرمندی امیر جعفری 

جمعه، 04 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید قسمتی از سکانس فیلم سینمایی طنز «سگ بند» با هنرمندی بهرام افشاری و امیر جعفری را در این مطلب مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، بهرام افشاری زادهٔ 6 خرداد 1366 بازیگر کشورمان است. نخستین حضور وی در تلویزیون با فصل دوم 1392 مجموعهٔ پایتخت بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در فصل پنجم و ششم حضور پررنگ‌تری پید‌ا کرد و برندهٔ جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی شد. او در فیلم‌های لانتوری 1395 و کارگر ساده نیازمندیم 1396 حضور یافت و نقش اصلی رحمان، سگ‌بند 1400 و فسیل 1401 را بازی کرد.

او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در تئاتر همدان به روی صحنه رفت. او در 22 سالگی برای پیشرفت به تهران رفت و بازیگری را به‌طور حرفه‌ای در کلاس‌های حمید سمندریان آموخت. افشاری پس از آن وارد کار در تئاتر شد. او دانش‌آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است.

سگ‌بند فیلمی به کارگردانی مهران احمدی، نویسندگی حمید اکبری خامنه و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی است که در سال 1400 به نمایش درآمد، و در 29 دی 1401 اکران آنلاین شد. بازیگران فیلم امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان‌افشار، میرطاهر مظلومی، ویدا جوان، عزت‌الله مهرآوران، سیامک صفری، علی تقی‌پور و مهران احمدی هستند. گرجستانی و مهرآوران پیش از انتشار این فیلم درگذشتند.

سگ‌بند دومین ساختهٔ احمدی بعد از مصادره است و برای سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شده بود. نام سگ‌بند برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است. این فیلم در 25 اسفند 1400 در سینماهای ایران اکران شده‌است.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی