دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بحران کرونا در این شهر ایران بالا گرفت / درخواست فوری از مردم 

دوشنبه، 01 اردیبهشت 1399
کد خبر: 75476
ساعد نیوز: استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه آمار و نمودار نشان دهنده افزایش و رشد شیوع کرونا در استان است گفت:اگر آحاد مردم همکاری نکنند حتما با چالش‌های جدی مواجه می‌شویم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از سلام نو، احمدعلی موهبتی در نشست شورای معاونان و مدیران ستادی استانداری که فرمانداران شهرستان های تابعه سیستان و بلوچستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند، افزود: علیرغم پایبندی و علاقه شدید مردم به حضور در مجالس و مراسم مختلف مذهبی و قومی بویژه حضور در نمازهای جمعه و جماعت، همراهی مردم و علما و تلاش فرمانداران و مدیران مربوطه برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان قابل تقدیر است.

رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با تاکید بر ادامه یافتن این طرح تا نیمه اردیبهشت ۹۹ افزود: لازم است با شیوه های اقناعی و توجیهی و مذاکره با علمای شیعه و سنی، تجمعات مذهبی و نمازهای جماعت در این ماه برگزارنشود زیرا با برگزاری هرگونه تجمع و مراسم قطعا شاهد افزایش شیوع بیماری خطرناک کرونا خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون تعداد مبتلایان به بیش از ۴۷۵ نفر و متاسفانه تعداد فوتی ها به ۴۳ نفر رسیده است. تعداد کل بیماران حاد تنفسی نیز بیش از ۲ هزار نفر است که از این تعداد تاکنون ۱۹۷ نفر فوت کرده اند.

مدیران مباحث کاری خود را جدی تر دنبال کنند

رئیس شورای اداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی، ستادی و فرمانداران در سال جدید مسائل حوزه کاری خود را با جدیت بیشتری پیگیری و شفاف تر از سال قبل عمل کنند.

وی ادامه داد: مشکلات و مسائل استان باید به دست خودمان رفع شود لذا همه در قبال مردم سیستان و بلوچستان مسئولیم و باید موضوعات و مشکلات استان را به طور جدی دنبال کنیم و با عمل به موقع به وظایف محوله هیچگاه شرمنده خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و مردم به عنوان ولی نعمتان همه ما، نباشیم.

موهبتی گفت: متاسفانه برخی اوقات مطالب و مباحثی مطرح می شود که به ایجاد اختلاف و دوگانگی در حوزه مدیریت در سطوح مختلف کشور و استان دامن می زند که این اختلاف به نفع هیچکس نیست لذا تصمیم داریم رویکرد امسال بر مبنای شفافیت در عملکرد در همه زمینه ها باشد.

رئیس شورای تامین سیستان و بلوچستان خطاب به مدیران استان بیان کرد: داشبورد مدیریتی حوزه مربوطه را فعال و جلسات را براساس تقویم زمانبندی برگزار کنید تا هیچ یک از وظایف تعریف شده مغفول نماند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری باید جلسات مرتبط با مباحث رونق و جهش تولید در استان را به طور مرتب برنامه ریزی و برگزار و جلسات و عملکرد شهرستان ها را نیز به دقت رصد و کنترل کند.

استاندار سیستان و بلوچستان در ابتدای سخنانش از همکاری فرمانداران و مدیران دستگاه های دست اندرکار در بحران ها و عرصه های مختلف سال گذشته به ویژه سیل، برگزاری انتخابات و پس از آن هم مدیریت و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.


9 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟