دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بهترین آجیل شب یلدا حداکثر 480هزار تومان؛ گران‌تر نخرید! 

چهارشنبه، 29 آذر 1402
کد خبر: 367583
ساعدنیوز: رییس اتحادیه صنف قنادان کرج، گفت: آجیل درجه یک شب یلدا تقریبا کیلویی 480 هزارتومان در فروشگاه‌ها و در میادین با قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، علی رجب‌زاده، رییس اتحادیه صنف قنادان کرج، امروز در گفت‌وگویی از کرج، با بیان قیمت پسته امسال نسبت به سال گذشته 50درصد کاهش داشته، گفت: درحال حاضر پسته تقریبا از کیلویی 400 هزارتومان تا 900 هزار تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آجیل درجه یک شب یلدا تقریبا 480 هزارتومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، افزود: در میادین با قیمت پایین‌تر نیز عرضه می‌شود.

رجب‌زاده خطاب به شهروندان، گفت: از واحدهای صنفی معتبر محصولات خود را خریداری کنند و همچنین اگر مشکلی بود، با شماره تلفن 36118 بازرسی اتاق اصناف تماس بگیرند.

وی اشاره‌ای به قیمت کیک کرد و ادامه داد: درحال حاضر قیمت کیک‌های درجه یک تقریبا کیلویی250 تومان و قیمت شیرینی تر درجه یک هم تقریبا کیلویی 198 تومان است.

رجب‌زاده در خصوص وزن جعبه، گفت: در سال‌های گذشته وزن جعبه از شیرینی جدا شد و قیمت شیرینی نسبت به قیمت جعبه افزایش یابد، اما متاسفانه خیلی از واحد‌ها رعایت نکردند و قیمت شیرینی افزایش یافت، مقرر شد جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.

  برچسب ها: شب یلدا آجیل

2 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 04 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
5 ماه پیش

خب نمیییییییییییییییییییییسسسسسسسیخریم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید