دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

بهترین برند فیلتر‌ روغن ایرانی کدام است؟ 

سه شنبه، 28 آذر 1402
یکی از قطعات اصلی و مهم در حفظ سلامت موتور خودرو، فیلتر روغن آن است.ما در این مطلب از ساعد نیوز بهترین برندهای فیلتر روغن ایرانی را معرفی می کنیم.

دلیل استفاده از روغن برای وسایل نقلیه پیشگیری از اصطکاک قطعات موتور و آسیب‌های ناشی از آن است. بنابراین زمانی که سیالات موتور آلوده باشد، نمی‌تواند به خوبی از پس وظیفه خود برآید.از این‌رو استفاده از فیلتر روغن مناسب بسیار مهم است. همچنین فیلتر روغن طول عمر روغن موتور را افزایش می‌دهد. زیرا ذرات آلوده موجود در آن جذب کرده و عملکرد آن را بهینه‌تر می‌کند. در ادامه بهترین فیلتر‌های روغن ایرانی معرفی می شوند.

بهترین فیلتر‌های روغن ایرانی

  • فیلتر روغن سرکان: سرکان را می‌توان بهترین مارک فیلتر روغن در ایران دانست. محصولات این برند، کاملا شناخته شده هستند و به‌علت کیفیت خوبی که دارند، طرفداران زیادی در بازار ایران پیدا کرده‌‌اند. از ویژگی‌های خوب محصولات این شرکت می‌توان به جداسازی مطلوب ذرات از روغن، قدرت جذب بیشتر آلودگی‌ها و دوام زیاد فیلتر اشاره کرد.

  • فیلتر روغن رونق: برند ایرانی رونق فیلتر نیز یکی از برندهای مطرح کشور در زمینه‌ی تولید انواع فیلترهای ماشین‌آلات است که توانسته جایگاه خوبی در بازار ایران به‌دست آورد. فیلترهای این شرکت، مقرون‌به‌صرفه هستند و نسبت به قیمتی که دارند، کارایی خوبی از خود نشان داده‌اند.

  • فیلتر روغن بهران: شرکت تولیدی بهران فیلتر نیز در لیست بهترین مارک فیلتر روغن در ایران قرار دارد. این شرکت مجوز استاندارد ملی را دریافت کرده و گواهینامه‌ی ایزو9001 آلمان را دارد. فیلترهای این شرکت نیز از لحاظ کارایی و دوام، در سطح بالایی قرار دارند.

سخن پایانی

امروزه انواع فیلتر روغن در اشکال مختلف وجود دارد که لازمه انتخاب بهترین گزینه از بین آن‌ها فیلتری است که با مدل خودرو تناسب داشته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصویری جالب از پدر خوشتیپ و مادر کم سن و سال رزیتا غفاری در روز عقدشان در لباس عروس و دامادی با رونمایی از لحظه دست کردن حلقه نامزدی
علی دایی: من فقط یکبار ازدواج کرده‌ام و اینکه می‌گویند من دو بار ازدواج کرده‌ام به هیچ عنوان درست نیست+ویدیو
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ماجرای دلبری زن آلمانی برای شاه قاجار!/دیگری‌های غریب و عجیب از خودش در میاورد ...
مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی