بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

  یکشنبه، 06 خرداد 1403   زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها
در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها بپردازیم. با ما همراه باشید.

اگر برنامه سفر به آنتالیا را دارید و می‌خواهید یک تجربه مفرح در شهر همیشه آفتابی آنتالیا داشته باشید، بی‌تردید به انتخاب هتل از میان هتل‌های آنتالیا فکر کرده‌اید. آنتالیا با سواحل منحصربه‌فرد و دیدنی، هتل‌های لاکچری ساحلی و تفریحات آبی هیجان‌انگیزش، یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای مجردی است. بنابراین در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها بپردازیم. با ما همراه باشید.

هتل آمباسادور آنتالیا

اولین گزینه در فهرست بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها، هتل آمباسادور است که در خیابان آتاتورک شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های 4 ستاره آنتالیا به شمار می‌رود که با اتاق‌هایی بسیار شیک و مدرن با چیدمانی چشم‌نواز و فضایی دلنشین، تفریحات متنوع نزدیک به سواحل مشهور آنتالیا، ارائه خدمات یو آل و درعین‌حال قیمت مناسب، همه آنچه مسافران مجرد می‌خواهند را یکجا دارد.

در تور لحظه آخری آنتالیا در این هتل 4 ستاره بسیار باکیفیت، یک رستوران با منوی متنوع شامل غذاهای ترکی، بین‌المللی، روسی و ایتالیایی وجود دارد و همچنین به طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در بار هتل دسترسی خواهید داشت. فراموش نکنید که در این هتل، از سرویس یو آل و همچنین روم سرویس بهره‌مند خواهید شد و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید خوراکی یا نوشیدنی موردنظر خود را میل کنید.

امکانات تفریحی این هتل نیز مانند امکانات رفاهی‌اش عالی و متنوع است. در هتل آمباسادور، ساحل اختصاصی هتل، استخر روباز به همراه یک بار، چترهای آفتاب‌گیری و صندلی‌های ساحلی برای شما مهیا شده‌اند. به‌علاوه، امکانات متعددی از قبیل باشگاه بدنسازی، انواع خدمات ماساژ و اسپا، خدمات آرایشی و زیبایی، حمام ترکی، سونا و جکوزی داغ نیز فراهم شده‌اند تا یک تجربه بی‌نظیر را برای شما رقم بزنند. با این همه، فهرست فعالیت‌های سرگرم‎کننده این هتل اقتصادی در آنتالیا هنوز تمام نشده است؛ در هتل آمباسادور می‌توانید از دوچرخه‌سواری در ساحل، اجراهای زنده موسیقی، تور دوچرخه‌سواری، تور پیاده‌روی، کلاب‌های شبانه، اسب‌سواری، بیلیارد، تنیس روی میز و ماهیگیری نیز لذت ببرید.

هتل استلا در آنتالیا برای مجردها

یکی دیگر از هتل‌هایی که باتوجه به قیمت مناسب، امکانات تفریحی پرشمار و سرویس‌دهی مناسب می‌تواند در فهرست بهترین هتل‌های آنتالیا جای بگیرد، هتل استلا است. این هتل 4 ستاره، اتاق‌های متنوعی از جمله اتاق دبل یا تویین، اتاق تریپل با بالکن و اتاق سینگل با چشم‌انداز شهر، کوه، باغ و استخر را برای مهمانان خود آماده کرده است. این اتاق‌ها با امکاناتی همچون حمام و سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، کمد، اسنک بار، مینی بار، تلویزیون و اینترنت تجهیز شده‌اند.

در این هتل 4 ستاره بسیار باکیفیت، یک رستوران با منوی ترکی وجود دارد و همچنین به طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در بار هتل دسترسی خواهید داشت. از امکانات عمومی هتل استلا می‌توان به نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی، پذیرش 24 ساعته، اتاق سیگار و صرافی اشاره کرد.

امکانات تفریحی این هتل هم کاملاً سرگرم‌کننده و متنوع هستند. در هتل استلا، ساحل اختصاصی ، 2 استخر روباز به همراه یک بار، چترهای آفتاب‌گیری و صندلی‌های ساحلی برای شما مهیا شده‌اند. به‌علاوه، امکانات متعددی از قبیل باشگاه بدنسازی، انواع خدمات ماساژ و اسپا، حمام ترکی و سونا نیز فراهم شده‌اند تا یک تجربه بی‌نظیر را برایتان رقم بزنند. اگر فکر می‌کنید ممکن است در هتل استلا حوصله‌تان سر برود، احتمالاً اشتباه می‌کنید؛ چراکه فهرست خدمات تفریحی این هتل هنوز تمام نشده است؛ در هتل استلا می‌توانید از دوچرخه‌سواری در ساحل، اجراهای زنده موسیقی، شام‌های موضوعی، پارک آبی، کلاب‌های شبانه، اسب‌سواری، بیلیارد، تنیس روی میز و ماهی‌گیری نیز لذت ببرید.

هتل لارا باروت؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

هتل لارا باروت یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها محسوب می‌شود که مجموعه‌ای سرسبز با باغی گسترده و ساحل اختصاصی در منطقه لارا است. این هتل 5 ستاره با دربرداشتن واحدهای اقامتی لوکس و مدرن، امکانات رفاهی مناسب، تفریحات هیجان‌انگیز و متنوع، خدمات Uall و موقعیت مکانی خوب، یک انتخاب خوب برای افرادی است که می‌خواهند یک اقامت مجردی را در آنتالیا تجربه کنند.

هتل در آنتالیا

اتاق‌های این هتل کاملاً مجهز بوده و با تمامی امکانات رفاهی موردنیاز مانند حمام و سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، کتری برقی، دستگاه قهوه‌ساز، میز تحریر، مینی‌بار، تراس، باربیکیو، تلویزیون و اینترنت تجهیز شده‌اند. یکی از نکات مثبت این هتل که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند، رستوران‌های آن است. این هتل دارای 9 رستوران است که هرچه دل تنگتان هوس کند در آنها پیدا می‌شود. این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی، ترکی، بین‌المللی، مدیترانه‌ای، غذای دریایی، ایتالیایی و سوشی را سرو می‌کنند.

آکرا کمر؛ یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان، به‌خصوص مجردها، هتل آکرا کمر است که در منطقه زیبا و سرسبز کمر قرار دارد. آکرا کمر هتلی 5 ستاره است که با دارا بودن 360 اتاق‌ و سوییت‌ دلباز با دکوراسیونی زیبا و فضایی دلنشین، تفریحات متنوع و خدمات یوآل، بین گردشگران محبوبیت فراوانی دارد. اتاق‌های این هتل به حمام و سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، کتری برقی، دستگاه قهوه‌ساز، میز تحریر، تراس، تلویزیون و اینترنت تجهیز شده‌اند.

تفریحاتی که در آکرا کمر در اختیار مسافران قرار می‌گیرند نیز کاملاً متنوع هستند؛ از جمله این خدمات تفریحی می‌توان به ساحل اختصاصی به همراه تجهیزات ساحلی مانند صندلی آفتابگیری، سایبان، حوله و...، 5 استخر، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ و اسپا، خدمات آرایشی، حمام سنتی، سونا و جکوزی، گلف، تنیس، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، اجرای زنده موسیقی و کلاب شبانه اشاره کرد.

هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا؛ مناسب مجردها

هتل لوکس و لاکچری تایتانیک مردان پالاس که از بهترین هتل‌های منطقه لارا به شمار می‌رود، یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌تواند انتخاب افراد مجرد در سفر به آنتالیا باشد. این هتل با تلفیقی از معماری مدرن و سبک معماری عثمانی ساخته شده و به دلیل برخورداری از اتاق‌های زیبا و دلباز، امکانات تفریحی – رفاهی متعدد و وجود بزرگترین استخر و آکواریوم اروپا، یکی از گزینه‌های محبوب گردشگران و از جاهای دیدنی آنتالیا محسوب می‌شود.

هتل در آنتالیا

6 استخر (شامل 2 استخر سرپوشیده و 4 استخر روباز)، ساحل اختصاصی، مرکز ماساژ و اسپا، مربی خصوصی، مرکز تناسب اندام، خدمات آرایشی و بهداشتی، حمام سنتی، سونا و جکوزی در کنار خدماتی همچون پخش زنده مسابقات ورزشی، اجرای زنده موسیقی، کلاب شبانه، بولینگ، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد و تجهیزات ورزش‌های آبی، همگی خدمات و امکاناتی هستند که در هتل تایتانیک مردان پالاس فراهم آورده شده‌اند تا حتی یک لحظه هم گردشگران احساس خستگی نکنند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این هتل، رستوران‌های آن است. 10 رستوران در هتل تایتانیک وجود دارد که غذاهای متنوعی از غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی گرفته تا غذاهای هندی را سرو می‌کنند. به‌علاوه، کافی‌شاپ، اسنک بار و بار نیز در این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران هستند.

بهترین هتل های آنتالیا با الفبای سفر

اگر شما از دسته افراد مجردی هستید که به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانید هتل‌هایی که خدمات یوآل دارند، امکانات تفریحی متنوعی ارائه می‌کنند و به سواحل خوب دسترسی دارند را در سایت آژانس الفبای سفر انتخاب کنید.
این آژانس مسافرتی برای خرید تور خارجی باکیفیت بهترین انتخاب است. برای مشاهده انواع تورهای خارجی، خرید تور و بررسی قیمت‌ها و امکانات هر تور، به آدرس سایت الفبای سفر www.alefbatour.com مراجعه کنید و تور مناسب خود را بخرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (120 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (75 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (34 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
برای بازیگر زن سریال «ستایش» دعا کنید+عکس/ عمل جراحی سنگین تومورِ خانم بازیگر
آموزش انواع کرلی در خانه+عکس
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است