دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

بهترین مارک لنت ترمز برای تیبا 

چهارشنبه، 22 آذر 1402
در این مطلب از ساعد نیوز چندین مورد از بهترین مارک های لنت ترمز تیبا را به شما معرفی می کنیم.

لنت ترمز یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم ترمزگیری اتومبیل است که وظیفه اصلی آن ایجاد اصطکاک میان لنت و دیسک ترمز است تا با فشار دادن پدال گاز توسط راننده موجب کاهش سرعت اتومبیل شود. از این رو یکی از قطعات حیاتی خودرو محسوب می‌شود و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای انتخاب بهترین لنت ترمز نیز باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید که مهم‌ترین آن مقاومت بالا و عملکرد بهینه در شرایط آب و هوایی مختلف است.

برترین برندهای لنت ترمز خودرو تیبا

اخیرا برای تولید بهترین لنت ترمز تیبا از موادی استفاده می شود که به طبیعت و محیط زیست آسیب نزند. این نوع لنت ها که به عنوان لنت غیر آزبستی شناخته می شوند؛ از مواد طبیعی مانند شیشه، لاستیک و رزین ساخته می شود. دلیل بهتر بودن لنت های آزبستی این است که مواد آز بستی قدرت تحمل دمای بسیار بالایی را دارند.

لنت ترمز امکو (MCo)

کمپانی مهر خودرو با برند تجاری امکو و با هدف تولید و تأمین انواع قطعات خودروهای خارجی و داخلی (سبک و سنگین) و همچنین تولید و مونتاژ لنت ترمز و دیسک و صفحه کلاچ و … در نقاط مختلف کشور فعالیت می کند. گروه صنعتی امکو با داشتن پنج شعبه در استان های مازندران، تهران، اردبیل، گلستان و یزد برای ارائه خدمات کاربردی تلاش می کند و همواره در جهت جلب رضایت مشتریان و حفظ اصالت، کیفیت و نوآوری انواع قطعات تولیدی به فعالیت خود ادامه می دهد.

لنت های کیو (Hi-Q)

برای تولید لنت ترمز های های کیو از آزبست و الیاف شیشه ای استفاده نمی‌شود و این لنت ترمز به ‌طور قابل توجهی استفاده از مواد آهنی را جهت به حداقل رساندن صدمات به سطح دیسک ترمز، کاهش داده است. لنت HI-Q ساخت شرکت سانگ سین، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی لنت ترمز می باشد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1991 در کره جنوبی در زمینه تولید لنت ترمز آغاز کرده است. این لنت ترمز در هر شرایط، ضریب اصطکاک مطمئنی را حفظ می‌کند که صرف نظر از مدل خودرو، نحوه رانندگی، درجه حرارت پایین و یا درجه حرارت بالا، قدرت ترمز گیری بسیار عالی را تضمین می‌کند.

سخن پایانی

اگر لنت ترمز به موقع تعویض نشوند ، عملکرد ترمز به طرز چشمگیری کاهش می یابد - مسافت ترمز گاهی اوقات می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد . علاوه بر این ، به محض فشار پدال و فشرده شدن لنت بر روی دیسک ترمز ، دیسک های ترمز آسیب می بینند؛ به علاوه ، وسیله نقلیه هنگام ترمز می تواند در یک جهت کشیده شود.پس لازم است در اسرع وقت لنت ترمز با کیفیتی برای خود خریداری کنید.


5 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم