بهترین پاور بانک های موجود در بازار کدامند؟

  جمعه، 16 تیر 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
بهترین پاور بانک های موجود در بازار کدامند؟
در عصر حاضر، گوشی‌های هوشمند و لوازم دیجیتال به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند، اما هنوز یک مشکل مشترک بین این دستگاه‌های هوشمند برطرف نشده؛ خالی‌شدن زودهنگام باتری، مسئله‌ای است که اغلب ما با آن دست‌به‌گریبان هستیم. به همین منظور کاربران به فکر خرید پاوربانک مناسبی نیز هستند. در ادامه ساعدنیوز به معرفی بهترین پاور بانک ها خواهد پرداخت.

وقتی صحبت از خرید بهترین پاور بانک می شود، شیائومی و انکر به عنوان دو برند با کیفیت در ذهنمان ظاهر می شوند. با اینکه پاور بانک شیائومی و پاور بانک انکر دو محصول بسیار عالی هستند که رضایت بیشتر کاربران را هم جلب کرده اند؛ اما این دو پاور بانک همیشه نمی توانند انتخاب خوبی باشند چون ممکن است اصلا شبیه به چیزی که شما می خواهید نباشند! در صورتی که در جایگاه خودشان بهترین هستند. چیزی که باعث می شود بهترین برند پاور بانک مناسب شما نباشد، این است که شما به خواسته های خودتان توجه نمی کنید. به طور مثال ممکن است دارا بودن نمایشگر روی بدنه پاور بانک، برای شما اهمیت زیادی داشته باشد اما بهترین و محبوب ترین پاور بانک، این ویژگی را نداشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود قبل از خرید پاور بانک، به ویژگی هایی که برایتان اهمیت دارد توجه کنید و آن ها را به صورت دقیق پیدا کنید. در این مقاله ما تعدادی از بهترین برند های پاور بانک را مورد بررسی قرار دادیم و به بررسی ویژگی های کلیدی هر یک پرداختیم. اگر قصد خرید پاور بانک را دارید و نمی دانید که از کدام برند باید خرید کنید، با مطالعه این مقاله پاسخ سوال خودتان را خواهید گرفت.

پاور بانک شیائومی، بهترین برند پاور بانک از نظر قیمت و کیفیت

بدون شک شیائومی یکی از گزینه هایی است که زمان انتخاب بهترین برند پاور بانک حتما به آن فکر می کنید! قیمت بسیار مناسب نسبت به بقیه پاور بانک ها، یکی از دلایلی است که این برند به خوبی پاور بانک های خود را می فروشد و انواع پاور بانک شیائومی مانند پاور بانک mi 20000 و پاور بانک شیائومی 10000 در صدر لیست پرفروش ترین پاور بانک های 2019 قرار دارند.

تنوع بالا در انواع مدل پاور بانک، دومین ویژگی مثبت پاور بانک شیائومی

بعد از قیمت پاور بانک شیائومی، تنوع مدل پاور بانک دلیل محبوبیت این برند است. شیائومی، بهترین پاور بانک ها را در ظرفیت های مختلف و طبق کاربرد های گوناگون عرضه می کند. پاور بانک سیمکارت خور شیائومی یکی از متنوع ترین شارژر همراه های موجود در بازار است که شما را از خرید مودم همراه بی نیاز می کند.

همچنین انواع پاور بانک جیبی را در لیست پاور بانک های شیائومی می توانید پیدا کنید. در نهایت کیفیت، اصلی ترین برگ برنده ی این برند است که خود را از دیگر برند های ارائه دهنده پاور بانک متمایز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های این محصول، میتوانید به صفحه پاور بانک شیائومی مراجعه کنید.

پاور بانک شیائومی

پاور بانک سامسونگ، لوکس ترین برند پاور بانک

سامسونگ، از دسته کمپانی هایی است که تمرکز بالایی روی کیفیت دارد. با توجه به محصولات دیگر این کمپانی مانند گوشی های جدید به خوبی می توان متوجه این موضوع شد. پاور بانک های سامسونگ نیز مانند دیگر محصولات این برند کیفیت بسیار بالایی دارند. پاور بانک ساموسنگ بهترین انتخاب برای کسانیست که به زیبایی و طراحی اهمیت خاصی می دهند. طراحی زیبا و کاربردی، ویژگی اصلی پاور بانک های ساموسنگ است. معمولا جنس پاور بانک برند ساموسنگ، پلاستیک فشرده است که در برابر ضربه، مقاومت بالایی دارد. تنوع پاور بانک سامسونگ از نظر تعداد پورت USB و دارا بودن چراغ LED نیز بالا است. با توجه به نوع این که چه تعداد دستگاه و گجت را می خواهید به صورت همزمان با پاور بانک شارژر کنید، پاور بانک های سامسونگ را بررسی کنید. برخی از ویژگی های مثبت پاور بانک ساموسنگ:

  • طراحی بسیار زیبا

  • تنوع بالای پاور بانک های سامسونگ در ظرفیت

  • دارا بودن چراغ LED جهت مشاهده میزان شارژ باقی مانده

پاور بانک سامسونگ

پاور بانک انکر، بهترین مارک پاور بانک از نظر کاربران

لقب ابر قهرمان در دنیای پاور بانک ها متعلق به انکر است! پاور بانک های انکر بسیار قدرتمند هستند و قدرت آن ها تنها یکی از دلایلی است که این برند را به پر فروش ترین پاور بانک سایت آمازون تبدیل کرده است. انکر یکی از برند هایی است که بهترین لوازم جانبی موبایل را عرضه می کند. سری شارژر، کابل شارژ و پاور بانک بهترین محصولات انکر هستند. بهترین پاور بانک برای لپ تاپ را در برند انکر می توانید پیدا کنید. البته انکر به عنوان بهترین مارک پاور بانک برای ایفون نیز شناخته می شود. پاور بانک های مناسب لپ تاپ ویژگی های خاصی دارند. همه برند ها موفق به عرضه پاور بانک های خوبی نشدند اما انکر در این زمینه پیشتاز بوده است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های پاور بانک معمولی و پاور بانک های مخصوص لپ تاپ، مقاله ی بهترین پاور بانک لپ تاپ را مطالعه کنید و با توجه به نکات ذکر شده در آن جهت خرید پاور بانک برای لپ تاپ اقدام کنید. برخی از ویژگی های مثبت پاور بانک انکر:

  • تنوع بالا پاور بانک های انکر از نظر ظرفیت باتری

  • مطابق با استاندارد های نیاز برای شارژ لپ تاپ

پاور بانک انکر

پاور بانک روموس، بهترین مارک پاور بانک با ظرفیت بالا

اگر دنبال یک پاور بانک سبک وزن می گردید که ظرفیت بالایی داشته باشد، باید سراغ برند روموس بروید. معمولا سنگینی پاور بانک ها یکی از معضلاتی است که هنگام استفاده از پاور بانک کاربران را آزار میدهد. اما پاور بانک روموس تا حدی این مشکل را حل کرده است. پاور بانک هایی که ظرفیت بالایی دارند، با توجه به نوع باتری، وزن سنگین تری هم دارند که زمان جابجایی یک مشکل اساسی به وجود می آورند. پاور بانک های روموس در مدل ها و طرح های متفاوتی ارائه شده اند. برخی از پاور بانک های روموس بدنه پلاستیکی دارند و برخی دیگر از جنس آلومینیوم هستند. پاور بانک های روموس از نظر نوع باتری به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. برخی از پاور بانک های روموس مانند اکثر پاور بانک ها از باتری لیتیومی استفاده میکنند اما تعدادی از شارژر همراه های روموس از باتری های پلیمری استفاده می کنند. اصلی ترین مزیت باتری های لیتیوم پلمیر نسبت به باتری های لیتیوم یون، سرعت پایین دشارژ و وزن کم آن ها است. در کل روموس یکی از بهترین برند هایی است که پاور بانک های متنوع با کیفیت بالا ارائه می کند. برخی از ویژگی های مثبت پاور بانک روموس:

  • استفاده از باتری پلیمری در اکثر پاور بانک ها

  • وزن کمتر نسبت به دیگر پاور بانک ها

  • تنوع مدل پاور بانک از نظر جنس بدنه

پاور بانک روموس

پاور بانک هوکو، انتخاب مقرون به صرفه

آنچه خوبان همه دارند، هوکو یکجا دارد! اگر همه ویژگی های خوب را می خواهید هوکو بهترین انتخاب برای شماست. پاور بانک های هوکو مدل های متفاوتی دارد که یک ویژگی در میان تمام آن ها مشترک است. زیبایی، همان گزینه ای است که پاور بانک های هوکو را از دیگر برند ها متمایز می کند.

بدنه اکثر پاور بانک های هوکو از جنس آلومینیوم است که در رنگبندی های مختلفی ارائه می شود. معمولا اکثر پاور بانک های هوکو به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند و همچنین با نشانگرهای LED تعبیه شده روی بدنه، کاربر را از وضعیت شارژ پاور بانک مطلع می سازد. برخی از ویژگی های مثبت پاور بانک هوکو:

  • دارای رنگبندی متنوع و زیبا

  • طراحی زیبا و باریک بودن بدنه

  • قیمت مناسب نسبت به دیگر مارک های پاور بانک

  • قابلیت استفاده برای انواع تلبلت و گجت هوشمند

پاور بانک ریمکس، ارائه دهنده پاور بانک با قابلیت استفاده از کارت حافظه

اگر دنبال بهترین پاور بانکی هستید که پورت کارت حافظه داشته باشد، ریمکس پاسخگوی نیاز شماست. پاور بانک ریمکس مدل RPP-58 با ارائه یک پورت مخصوص کارت حافظه، این قابلیت را برای شما فراهم می کند که یک هارد اکسترنال داشته باشید! با قرار دادن کارت حافظه در پورت این پاور بانک و نصب اپلیکیشن مخصوص آن روی گوشی می توانید از داده های کارت حافظه خود استفاده کنید. ریمکس یکی از برند های فعال در لوازم جانبی موبایل است که کیفیت نسبتا خوبی دارد. پاور بانک های ریمکس بسیار متنوع هستند. انواع پاور بانک جیبی، کوچک و بزرگ را در دسته بندی پاور بانک ریمکس می توانید پیدا کنید. کیفیت پاور بانک این برند نسبتا خوب است اما چیزی که بیشتر از کیفیت باعث محبوبیت پاور بانک های ریمکس شده، تنوع مدل های آن هاست. Remax Lipmax و Remax Proda 30000 دو پاور بانک محبوب در برند ریمکس هستند.

سخن پایانی

بنابراین در این مقاله به تعدادی از محبوب ترین و بهترین برندهای پاور بانک اشاره کردیم که محصولات با کیفیتی را عرضه می کنند. اما این لیست اینجا پایان نمی یابد زیرا برند های دیگر مانند هواوی و بیسوس نیز محصولات بی نظیر و با کیفیتی را ارائه کرده اند که پاور بانک نیز یکی از محصولات آن هاست. در کل قبل از خرید لوازمی همچون پاور بانک، مونوپاد و اسپیکر، ابتدا به خوبی در مورد ویژگی های مهم آن ها تحقیق کنید سپس با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، یکی از بهترین برندها را انتخاب کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (259 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (221 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (175 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (145 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (64 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (63 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (61 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (59 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (57 نظر) (فیلم) دفاع جانانه پزشکیان از داماد حسن روحانی / به هر کشوری برود با کله قبولش می‌کنند! (50 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (46 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (46 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (34 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ترکیب توالت فرنگی با ایرانی حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (27 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی صادر می شود
آنهایی که پای صندوق رای نیامدند هم مردم ما هستند
جنایت‌های مرد قصاب در مشهد؛ از فروش گوشت الاغ تا کودک‌آزاری
فتاح: نگاه مثبت رهبری به رئیس جمهور منتخب یک سرمایه است
خانم عزیز اعضای بدن داماد نمی‌تواند مهریه باشد، قابل وصول نیست!!!
نامه جوانان بلژیکی به رهبر معظم انقلاب: عمیقا تحت تأثیر شمائیم
درخواست جنجالی رتبۀ اول کنکور پزشکی "اتل خان رحیم زوی" از طالبان/ دانشگاه‌ها را به روی خواهران باز کنید
ارائۀ درس 2 واحدی هوش مصنوعی از مهر امسال در دانشگاه‌ها
ویدیو/ دکتر الهی قمشه‌ای: "زرتشتیان" آتش‌پرست نبودند/ آتش 3 راز مهم و اساسی در دل خود دارد
(عکس) ابتکار خارق‌العاده یک فروشنده خیابانی در استفاده از علم/ پخت مرغ با هزار آینه و قدرت نور خورشید! / فقط بدیش اینه تو هوای ابری کاربرد نداره😂
ویدیو/ درخت "اکالیپتوس رنگین‌کمانی" یکی از عجیب‌ترین درختان دنیا با پوستی رنگارنگ
ویدئو /به دنبال تربیت ایده‌آل فرزندتان و افزایش اعتماد‌به‌نفس در او هستید؟ این پدر را الگوی خود قرار دهید!
ویدیو/ دکتر سعید عزیزی: چرا بچه‌های نسل 2000 درس نمی‌خوانند؟/ خدایا پناه می‌برم به تو از درسی که خواندم اما به دردم نخورد!
لو رفتن شرکت ثبت شده مسعود پزشکیان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 2 مرداد 1403
ویدیو/ مصاحبۀ جذاب با دانشجویان خارجی دانشگاه تهران/ تفاهم بین‌المللی در عشق‌ به قورمه‌سبزی
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ...