دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

بهترین روغن موتور ایرانی کدام برند است؟ 

پنجشنبه، 07 دی 1402
در این مطلب از ساعد نیوز سعی داریم تا شما را با، با کیفیت ترین روغن موتورهای ایرانی آشنا کنیم.با ما همراه باشید.

موتور خودروی شما در واقع قلب تپنده آن است و روغن موتور نیز ماده ای است که این قلب را تغذیه می کند. بنابراین در صورتی که ماده نامناسبی را برای قلب خودروی خود خریداری کنید، نمی توانید انتظار آن را داشته باشید که موتور مدنظرتان بتواند به سادگی و به راحتی بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد. این موضوع نیز سبب می شود تا در دراز مدت، عملکرد مثبت موتور به طور کامل از بین برود و موتور شما دیگر همچون روز اول کیفیت و کارایی چندانی را از خودش نشان ندهد.

بهترین روغن موتورهای داخلی

  • بهران:شرکت بهران در سال 1341 و با تکنولوژی شرکت اکسون آمریکا تأسیس شد و در حال حاضر با ظرفیت تولید سالانه بیش از 500 هزار تن انواع فراورده جزو مهم‌ترین تولیدکنندگان روغن موتور در کشور است. محصولات بهران مناسب اکثر خودروهای تولید داخل هستند و بسیاری از مالکان نیز از محصولات بهران استفاده می‌کنند.

  • ایرانول:یکی دیگر از بهترین روغن موتورهای بازار کشور را شرکت ایرانول تولید می‌کند. این شرکت با توجه به آب‌وهوای کشور و نوع خودروهای تولیدی روغن‌موتورهایی مناسب آن‌ها را تولید می‌کند و طرفداران زیادی نیز دارد.

  • اسپیدی:پالایشگاه نفت سپاهان که محصولات خود را با زیرمجموعه‌ای به نام اسپیدی عرضه می‌کند جزو معتبرترین تولیدکنندگان روان کارها در کشور است. تولیدات متنوع و کیفیت خوب محصولات اسپیدی باعث جلب اعتماد خریداران آن شده است.

  • پترونول:شرکت آذر روان‌ساز با بیش از نیم قرن سابقه در کشور محصولات خود را با نام پترونول عرضه می‌کند. روانکارهای پترونول از جدیدترین استانداردهای روز دنیا سود می‌برند و مطابق با تکنولوژی روز و همچنین مناسب محصولات داخلی تولید می‌شوند.

سخن پایانی

برندهای زیادی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید و در این بین، برندهای ایرانی روغن موتور با قیمت مناسب و کیفیت خوب خود به یک انتخاب ارزشمند تبدیل شده‌اند.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
تسلی دادن و همدردی بازیگران و هنرمندان با ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس/ اشک های خانم بازیگر در پی از دست دادن عزیزترین فرد زندگی اش
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
دستبندهای اسپرت دخترانه ؛ دختر خانم های جوان برای انتخاب دستبند ببینند
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
نگاهی به چیدمان مفصل میز پذیرایی و ناهارخوری خوش رنگ و لعاب لاله اسکندری در میزبانی از بازیگران در خانه بالا شهری اش+ویدیو/ از چند رقم میوه تا چند جور خورشت خوشمزه