بهترین صبحانه را در کجای تهران بخوریم؟

  شنبه، 05 خرداد 1403   زمان مطالعه 8 دقیقه
بهترین صبحانه را در کجای تهران بخوریم؟
در این مقاله، به بررسی بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهران می ‌پردازیم و شما رو با محیط ‌هایی آشنا می ‌کنیم که نه تنها از نظر غذایی، بلکه از نظر فضایی نیز تجربه ‌ای بی ‌نظیر ارائه می‌ دهند.

صبحانه، وعده ‌ایه که می‌ تونه شروعی پر انرژی و خوشایند برای روز باشه. وقتی صحبت از صبحانه به میان میاد، تهران با تنوع بی ‌نظیر کافه‌ ها و رستوران‌ هاش، گزینه‌ های متعددی رو پیش روی عاشقان این وعده‌ مهم می زاره. در تهران می ‌تونید طعم ‌های مختلفی رو تجربه کنید. در این مقاله، به بررسی بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهران می ‌پردازیم و شما رو با محیط ‌هایی آشنا می ‌کنیم که نه تنها از نظر غذایی، بلکه از نظر فضایی نیز تجربه ‌ای بی ‌نظیر ارائه می‌ دهند.

از کافه ‌های دنج و آرام گرفته تا رستوران ‌های لوکس و مجلل، هر کدوم با ارائه منوهای متنوع، آماده هستند تا روز شما رو با طعمی به یادماندنی آغاز کنند. در ادامه همراهمون باشید تا بیشتر با بهترین کافه های صبحانه تهران آشنا بشید.

کافه رستوران سبوس

آدرس: تهران، محمودیه، خیابان الف

شماره تماس: 02122015606 و 02122010039

آدرس اینستاگرام: @saboos_bakerycafe

ساعت کاری: از 8 صبح الی 11 شب

کافه رستوران سبوس از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه که با موقعیت مکانی عالی، کیفیت مناسب غذاها و سرویس ‌دهی خوب، توجه بسیاری رو به خودش جلب کرده. خوبه بدونید این کافه دو طبقه داره و در یک طبقه اون یک نونوایی هم فعالیت می ‌کنه. این نونوایی هر روز کیک و شیرینی ‌های تازه پخت می کنه. این کافه به خاطر صبحانه‌ های متنوع و خوشمزه‌ اش بسیار معروفه. شما می ‌تونید در این کافه انواع غذاهای صبحانه رو سفارش بدید و از تازگی و عطر بی‌ نظیر نان داغ و کیک و شیرینی ‌های تازه اون لذت ببرید. آیتم ‌های صبحانه این کافه شامل موارد متعددی مثل سینی صبحانه، خوراک لوبیا، انواع املت، کرپ و انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد می ‌شه. توجه داشته باشید کافه سبوس معمولا شلوغه و میزهای اون به هم نزدیک هستند. بنابراین نباید انتظار مکانی خلوت و ساکت رو داشته باشید.

کافه وی

آدرس: تهران، خیابان فلسطین، نبش کوچه نایبی، پلاک 23

شماره تماس: 02166976041

آدرس اینستاگرام: @vcafe.tehran

آدرس سایت: vcafetehran.com

ساعت کاری: از 8.30 صبح الی 11 شب

کافه وی یکی از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه که به خاطر فضای دلباز و معماری مدرنش، جایگاه ویژه ‌ای بین علاق ه‌مندان به کافه‌ گردی پیدا کرده. این کافه دو طبقه داره؛ طبقه همکف اون به کافه و زیرزمین اون به رستوران اختصاص داده شده. در وی کافه، مشتریان می ‌تونند از انواع کیک و شیرینی ‌های تازه به همراه دسرهای خوشمزه و نوشیدنی ‌های گرم و سرد برای صبحانه لذت ببرند.

همچنین این کافه انواع غذاهای گرم مانند صبحانه انگلیسی، انواع املت، ساندویچ تخم ‌مرغ و سینی صبحانه ایرانی رو هم سرو می‌ کنه. این کافه نه تنها به دلیل منوی متنوع و خوشمزه ‌اش، بلکه به خاطر فضای مدرن و دوستانه ‌اش معروفه. خوبه بدونید کافه وی به برگزاری نمایشگاه ‌های آثار هنری می‌ پردازه که به شهرت و جذابیت بیشتر آن افزوده. شعبه اصلی کافه وی در خیابان فلسطین واقع شده که با موقعیت مکانی مناسبش، برای برگزاری نمایشگاه‌ ها بسیار مناسبه.

کافه سام

آدرس: تهران، فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه اول

شماره تماس: 02186092114

آدرس اینستاگرام: @somcoffeeroasters

ساعت کاری: از 8 صبح الی 11 شب

کافه سام یکی از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهران به شمار میاد که در نقاط مختلف شهر دارای شعبه‌ هاییه. این کافه با دکوراسیونی مدرن و نورپردازی زیبا، فضایی دلنشین و جذاب برای مشتریان ایجاد کرده. کافه سام به عنوان یکی از کافه ‌های نسل سوم تهران شناخته می‌ شه و در سال 1391 با هدف نوآوری و ارائه خدمات جدید شروع به فعالیت کرده. در سام کافه، تمرکز اصلی روی سرو قهوه و رست آن توسط باریستاهای حرفه‌ ایه که در همان محل انجام می ‌شه. این ویژگی باعث شده علاقه ‌مندان به قهوه تجربه‌ ای منحصر به فرد و با کیفیت بالا داشته باشند. علاوه بر قهوه، سام کافه به خاطر انواع کیک و شیرینی‌ های خوشمزه‌ ای که به همراه چای و قهوه برای صبحانه سرو می ‌کنه، هم معروفه. باید توجه داشت سام کافه معمولاً شلوغه و میزهای اون نزدیک بهم چیده شده.

بهترین صبحانه تهران

کافه رباعی

آدرس: تهران، خیابان یوسف آباد 18

شماره تماس: 02188726908

آدرس اینستاگرام: @rubai.cafe

ساعت کاری: از 9 صبح الی 11 شب

کافه رباعی از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه که با فضای گرم و دوستانه‌ اش، جایگاه ویژه‌ ای در میان مردم پایتخت داره. این کافه با قیمت ‌های منصفانه و کیفیت مناسب غذا و نوشیدنی خودش، محلی ایده ‌آل برای گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از یک صبحانه یا نوشیدنیه. در کافه رباعی، علاوه بر فضای داخلی گرم و صمیمی، دو میز کوچک در بیرون از کافه نیز وجود داره که در فصل‌ های بهار و تابستان می ‌تونید از اون ‌ها استفاده کنید.

این کافه غذاهای گیاهی رو هم ارائه می‌ ده و به راحتی می ‌تونید از پرسنل اون درخواست اقدامات لازم جهت رفع حساسیت ‌های غذایی خودتون رو داشته باشید. منوی صبحانه کافه رباعی شامل انواع غذاهای خوشمزه مانند بشقاب نیمرو و بیکن، پنیر برشته گیلانی، اسنک کره بادام زمینی با کارامل و میوه، نیمرو و تسته. همچنین انواع چای، دمنوش و سایر نوشیدنی ‌های سرد و گرم هم در این کافه به مشتریان ارائه می ‌شه. این کافه با پرسنل محترم و صمیمی و خدمات با کیفیتی که ارائه می ‌ده مکانی مناسب برای لذت بردن از غذا و نوشیدنی در هر ساعتی از روزه.

کافه مان ‌زا

آدرس: تهران، نجات ‌الهی (ویلا)، خیابان اراک، پلاک 35

شماره تماس: 02188906727

آدرس اینستاگرام:@manza.cafe

ساعت کاری: از 9 صبح الی 11 شب

کافه مان‌ زا یکی از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه که در اون می ‌تونید بهترین فست فودهای پایتخت رو تجربه کنید. این کافه در ساختمانی قدیمی قرار گرفته که دارای تراس ‌هایی در طبقات اول و دوم، دو سالن کوچک و یک حیاط باصفاست. دکوراسیون کافه رستوران مان‌ زا ساده و دلنشینه و فضای دوستانه اون با برخورد گرم و صمیمی پرسنل، دلپذیرتر می شه.

این رستوران در روزهای عادی از ساعت 9 تا 12 و در جمعه‌ ها تا ساعت 12 صبحانه سرو می ‌کنه. شما می‌ تونید انواع غذاهای گرم و سرد رو در این کافه سفارش بدید. منوی صبحانه کافه مان ‌زا شامل مواردی همچون سینی صبحانه، حلیم، کروسان، بشقاب گرم، فریتاتا، املت گوجه و نیمرو با پنیر و پیازه که همراه با چندین نوع نوشیدنی گرم و سرد ارائه می ‌شه. حیاط دنج و راحت کافه مان ‌زا، تجربه ‌ای خاطره‌ انگیز از صرف صبحانه رو برای شما فراهم می ‌کنه.

کافه شمرون تهران

آدرس: تهران، دریاچه خلیج‌ فارس، باملند، بلوک B3 و B4

شماره تماس: 02140447371 و 02140447342

آدرس اینستاگرام: @cafeshemroon

ساعت کاری: از 8 صبح الی 12 شب

کافه شمرون از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه که فعالیت خودش رو از سال 1389 در یکی از محله ‌های شمیران آغاز کرده و اکنون بیش از 10 شعبه در مناطق مختلف تهران داره. این کافه با فضای دلنشین و ترکیب طعم‌ های خوشمزه، برای مراجعین خودش خاطرات شیرینی رو به ارمغان میاره. در این کافه شما می ‌تونید لذت طعم غذاهای فرنگی یا خوراکی ‌های سنتی رو تجربه کنید. شعبه باملند این کافه برای جمعه ‌ها برنامه ‌های جذابی رو برای مشتریانش فراهم می‌ کنه و شما می ‌تونید از صبح زود برای صرف یک صبحانه کامل به اون جا مراجعه کنید. منوی این کافه شامل سفره‌ های گرم و سرد، فینگرفود، میوه، کیک، دسر و نوشیدنی‌ های متنوع سرد و گرمه.

کافه گالری هاگ

آدرس: تهران، نیاوران، امیداوار، نبش پانزدهم

شماره تماس: 02126121280

آدرس اینستاگرام: @hugcafegallery

ساعت کاری: از 8 صبح تا 11 شب

کافه گالری هاگ از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه که به دلیل محیط دنج و هنری خود محبوبیت زیادی داره. نام هاگ به معنای به آغوش گرفتنه و این کافه با فضایی دلپذیر و آرامش ‌بخش، شما رو به تجربه لحظات خوش و صمیمی دعوت می ‌کنه. در کافه گالری هاگ، می ‌تونید از سالن سرپوشیده اون استفاده کنید یا در فضای باز و دل طبیعت، صبحانه یا سایر وعده ‌های غذایی رو نوش جان کنید.

این کافه به دلیل برگزاری رویدادهای فرهنگی متناسب با حس و حال کافه، جذابیت بیشتری پیدا کرده. منوی صبحانه کافه گالری هاگ شامل گزینه ‌های متنوعی مانند صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، نیمرو، املت و انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرده. این تنوع در منو باعث می شه هر سلیقه ‌ای بتونه از غذاهای موجود لذت ببره. کافه گالری هاگ با محیط هنری و صمیمی خودش، مکان مناسبی برای صرف صبحانه و گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده است.

کافه صبحانه چای بار تهران

آدرس: تهران، اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک 145

شماره تماس: 02122210311

آدرس اینستاگرام: @chaibartehran

ساعت کاری: از 9 صبح الی 11 شب

کافه چای بار یکی از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه. این کافه در بنایی قدیمی واقع شده و در دل باغ باصفای انجمن خوشنویسان قرار داره. ساختمان کافه در واقع عمارت کلاه فرنگی باغه که از دوران قاجار به یادگار مانده و با معماری باشکوه و قدیمی خودش، فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده. کافه چای بار با دکوراسیونی تلفیقی از مدرنیته و سنت، محیطی جذاب، دلباز و دوستانه رو فراهم کرده. شما می ‌تونید از فضای داخل بنا برای صرف صبحانه استفاده کنید یا روی میز و صندلی‌هایی که در باغ قرار گرفتند، بنشینید و از طبیعت لذت ببرید.

در این کافه، چای همچون گذشته در استکان ‌های کمرباریک و نعلبکی سرو می‌ شه و منوی صبحانه اون شامل انواع خوراکی ‌های خوشمزه و متنوع هستش. محیط آرام و دلباز، منوی متنوع، سرویس ‌دهی مناسب و نحوه سرو غذاها از نکات برجسته این کافه محسوب می شند که تجربه ‌ای دلپذیر رو برای مشتریانش به ارمغان میارند. اگه به دنبال مکانی خاص برای صرف صبحانه در تهران هستید، کافه چای بار با فضایی دلنشین و تاریخی، انتخابی عالی خواهد بود.

بهترین صبحانه تهران

کافه صبحونه تهرون کندوان

آدرس: تهران، انقلاب، رو به‌ روی نجات ‌الهی (ویلا)، پلاک 19

شماره تماس: 02166737146

آدرس اینستاگرام: @cafetehroon_kandovan

ساعت کاری: از 9 صبح الی 11:30 شب

کافه تهرون از بهترین کافه ها برای صرف صبحانه در تهرانه که در یک خانه قدیمی با صفا واقع شده. این کافه با فضای دلنشین و آرامش‌ بخش خودش، تانسته جذابیت زیادی برای دوستداران کافه ‌گردی در پایتخت ایجاد کنه. دکوراسیون بی ‌نظیر و کلاسیک کافه تهرون شما رو به سال‌ های دور می ‌بره و یادآور خانه‌ های قدیمی و خاطرات گذشته هستش. در کافه تهرون، حتی ظروفی که برای سرو غذا استفاده می ‌شند، به سبک قدیمی و نوستالژیک هستند که حال و هوای خاصی به شما می‌ بخشند. این کافه با وجود منوی نسبتاً ساده و محدود، به خاطر کیفیت بالای غذاها و طعم بی ‌نظیر اون ها شهرت داره.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم مراکزی رو معرفی کنیم که بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران رو ارائه می دند. این مراکز با ارائه بهترین خدمات می تونند تجربه خوبی رو براتون رقم بزنند. می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تعداد بیشتری از کافه ها به سایت کافه گردی تهران مراجعه کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (327 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (69 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (42 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (37 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (30 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (24 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (20 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (19 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (11 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
آچمز شدن دوباره منافقین با دو ضربه مهلکی که خوردند / بدبخت ترین گروه تروریستی دنیا!
زنده بیرون درآوردن نوزادان دوقلوی یاسوجی از سردخانه!
تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه 28 خرداد
سیدحسن خمینی: هر کس دلش برای مملکت می‌سوزد، نسبت‌ به حضور در انتخابات مسئول است
دخترِ جوان تهرانی در حالت مستی تصادف کرد و مرد!
قربانیان تجاوز راز خود را به خواستگارشان بگویند؟
خرید و فروش میلیونی همستر کامبت و معاوضه با خودرو!
سرانجام مجلل‌ترین عروسی قرن در ایران به کجا کشید؟ ترس عروس از سوار شدن بر «فیل» تا...
از ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی تا اولین کنسرت عرفان طهماسبی در حواشی داغ امروز دوشنبه 28 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 28 خرداد 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 28 خرداد 1403+فیلم
فاجعه در بیمارستان یاسوج: دو نوزاد دوقلو زنده کفن شدند!
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 28 خرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403