دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی ادا اجه (Eda Ece)، بازیگر خوش چهره سریال سیب ممنوعه+تصاویر جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 10 مهر 1401
ساعدنیوز: ادا اجه متولد 20 ژوئن 1990 در ترکیه، بازیگر است.

بیوگرافی ادا اجه Eda Ece

فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی می باشد که فعالیت حرفه ای خود را از قاب تلویزیون شروع کرد و حالا در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.

خانواده

ادا در شهر استانبول بعنوان کوچکترین عضو خانواده از یک پدر مهندس برق و مادری خانه دار متولد شد و دو خواهر بزرگتر از خود دارد

شروع از تئاتر تا تلویزیون

بازیگری را بصورت مبتدی از تئاتر مدرسه شروع کرد تا اینکه توسط معلم بازیگریش استعداد او در این عرصه کشف و برای حضور در جلوی دوربین به یک کارگردان معرفی شد. به این ترتیب در سال 2003 وقتی 13 ساله بود با سریال علم زندگی وارد قاب تلویزیون شد.

از گالری تا بازیگری حرفه ای

ایشان از دوران دبیرستان نیز با گذرانده دورهایی مربوط به تاریخ هنری در یک گالری هنری مشغول شد تا اینکه سال 2010 وقتی 21 ساله بود بصورت حرفه ای در سریال Bez Bebek ایفای نقش کرد

اولین افتخار تا سینما

در سال 2012 هم برای بازی در سریال Pis Yedili جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی جوان را گرفت و از سال 2013 نیز با فیلم برای دخترم (Kızım İçin) تجربه بازی در سینما را کسب کرد.

شهرت با سیب ممنوعه

بیشتر شهرت ادا اجه از سریال سیب ممنوعه سال 2018 در 28 سالگی اش شروع شد که در نقش ییلدیز ایفای نقش می کرد

در این سریال سودا ارگینجی نقش خواهرش زینب را ایفا می کند

ازدواج

شایعات مختلفی از روابط اجه با یک تهیه کننده بنام نیجات آکپینار (Necati Akpınar) وجود دارد، این دو که اختلاف سنی 28 ساله دارند اما چند سالیست زندگی مشترکی دارند

آنها بصورت رسمی روابط خود را آشکار نکردند !

سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ادا اجه

ادا اجه پیش از شروع حرفه ای بازیگری در سال ۲۰۱۱، در چند مجموعه به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. او در سال ۲۰۰۴ در مجموعه “دانش زندگی” (Hayat Bilgisi) و در سال ۲۰۰۹ در سریال “عروسک پارچه ای” (Bez Bebek) و در سال ۲۰۱۰ به عنوان هنرپیشه علی البدل در سریال “ماه پیکر کوسم سلطان” (Mahpeyker Kösem Sultan) ظاهر شد.

در سال ۲۰۱۱ به عنوان بازیگر علی البدل در نقش دنیز در سریال “اسمش را فریحا” گذاشتم حضور داشت. سال پس از آن در سریال “هفت کثیف” (Pis Yedili) در نقش جیمبوم جلو دوربین رفت. پخش این مجموعه تا سال ۲۰۱۴ ادامه داشت و او همبازی برخی از بازیگران معروف ترکیه نظیر توران اوزدمیر، عایشه گل آلدینچ (خواننده ترک)، آسمان داباک و… بود. همچنین وی برای نقش خود در این سریال توانست جایزه بهترین بازیگر جوان را نیز از آن خود کند.

در سال ۲۰۱۳ در نقش طوبا در فیلم سینمایی “برای دخترم” (Kızım İçin) به کارگردانی هاکان آکسو نقش آفرینی کرد و به گزارش پرشین وی همبازی بازیگر ترک یکتین دیکینجیلر بود.

این بازیگر ترک در سال ۲۰۱۴ در سریال “مرا اینگونه دوست داشته باش” (Beni Böyle Sev) در نقش زینو بازی کرد که در این مجموعه نیز با برخی از بازیگران صاحب نام ترک همانند بیرجو بیرجیک، آلتان گوردوم و لاله منصور همکار بود.

حضور در مجموعه فیلم های “با همسرت حرف بزن” (Kocan Kadar Konuş) در نقش جیران را به عنوان هنرپیشه علی البدل در کارنامه سال ۲۰۱۵ خود دارد و در همین نقش در فیلم سینمایی که سال بعد به عنوان ادامه فیلم قبلی به نام “با همسرت حرف بزن: رستاخیز” ساخته شد نیز حضور داشت.

در سال ۲۰۱۶ در نقش الیف در سریال کمدی “وضعیت رابطه: پیچیده” (İlişki Durumu: Karışık) نقش مقابل بازیگر ترک برک اوکتای را بازی می کرد. همچنین حضور در فیلم های سینمایی “محروم” (Mahrumla) در نقش الا و “خواهر شوهر” (Görümce) در نقش دنیز نیز از دیگر فعالیت های این بازیگر در سال ۲۰۱۶ است.

وی در سال ۲۰۱۷ در فیلم سینمایی “داستان های کرکوت: بامسی بیرک” (Dede Korkut Hikayeleri: Bamsı Beyrek) و “داستان های کرکوت: دومرول دیوانه” (Dede Korkut Hikayeleri: Deli Dumrul) به تهیه کنندگی نجاتی آکپینار حضور داشت. او همچنین در نقش آیسون در مجموعه فیلم های “همراه من” (Yol Arkadaşım) به کارگردانی بدرام گوزل نقش آفرینی کرد.

تصاویر ادا اجه Eda Ece


12 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
محمد
1 سال پیش

زیبای دنیا همه در یک تصویر قربانش
پاسخ
مهسا
2 سال پیش

😍😍😍❤❤❤❤💋💋💋
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

یادتونر😄😄😄😄😄😄😄
پاسخ
علیرضا
2 سال پیش

خوشگله😘😘😘
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟