دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی امیر کاظمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 05 دی 1400
ساعدنیوز: امیر کاظمی، زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۶۹ بازیگر ایرانی است.

بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی، بازیگر جوان ایرانی، متولد 19 آبان ماه 69 می باشد. پدرش ایرانی و مادرش اصالتآ آلمانی است. خانوده امیر کاظمی (مادری) در آلمان هستند؛ امیر کاظمی یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد.

تحصیلات امیر کاظمی

دانشجوی اخراجی لیسانس رشته نمایش می باشد.

اخراج از دانشگاه

من نتوانستم لیسانسم را بگیرم چون از دانشگاه اخراج شدم، رشته نمایش و گرایش بازیگری درس می خواندم که بدلیل غیبت های زیاد اخراج شدم، جون همزمان با دانشگاه در وضعیت سفید بازی می کردم و 2/5 سال درگیر این سریال بودم و بعد از آن دوباره ثبت نام کردم اما بازهم درگیر کار شدم و نشد.

ازدواج امیر کاظمی

امیر کاظمی در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده و متاهل است. همسر امیر کاظمی مهتاب محسنی نام دارد. ازدواج امیر کاظمی بسیار ساده و عاشقانه بوده. این زوج با حداقل ها زندگی خودرا آغاز کردند.

این بازیگر در باره ازدواجش می گوید:«در بیست و یک سالگی ازدواج کرده ام. شاید خیلی ها فکر کنند که این سن برای ازدواج زود است اما من اینطور فکر نمی کنم و معتقدم اگر کسی شرایطش را داشته باشد، خوب است در همین دوران ازدواج کند. من با کمترین پول به خواستگاری رفتم و عقد کردیم و خدا را شکر همسرم خیلی فهمیده و عاقل است و عروسی و جشن از من نخواست. با پولی که قرار بود برای جشن عروسی هزینه کنیم، خانه رهن کردیم و بعد از عقد سر خانه و زندگی مان رفتیم.»

روایت طنز امیر کاظمی از ازدواجش

برنامه «فرمول یک» در سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) میزبان امیر کاظمی، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود تا ماجرای ازدواجش را بازگو کند.

کاظمی گفت: برخی سایت ها نوشته اند هزینه مراسم ازدواج ما ۳۰۰ هزار تومان تومان شده و موارد دیگری که هیچ کدام درست نیست. اصل ماجرا این است که من ۲۲ ساله بودم و پول زیادی نداشتم. آن موقع تصمیم گرفتیم زندگی مان را شروع کنیم.

سرانجام رفتم خانه و به مادرم گفتم عاشق شده ام! بیا به خواستگاری برویم. او هم مرا کتک زد و گفت برو توی اتاق به کار بدت فکر کن! منظورم این است که اصلا از این موضوع استقبال نکرد. اما آخر توانستم پدر و مادرم را برای این کار راضی کنم. آنها با خودشان گفتند عیبی ندارد، ما دیوانه ایم و داریم خواستگاری می رویم، آنها که دیوانه نیستند دخترشان را به تو بدهند!

بازیگر «لیسانسه ها» با اشاره به سکانسی از این سریال که مشابه زندگی واقعی او بوده است، ادامه داد: من عاشق انار دانه شده هستم. پدرم گفته بود تو در مراسم اصلا حرف نزن.

خانمم هم یک ظرف انار دانه شده گذاشته بود روی میز، همه که برای خودشان انار کشیدند، پرسیدم کسی دیگر انار نمی خواهد؟ ظرف اصلی را برداشتم و شروع کردم به خوردن! ناگفته نماند که شب قبلش هم رفته بودم و خانه خانواده همسرم را تمیز کرده بودم.

کاظمی یادآور شد: پدر خانمم آن شب پرسید خانه داری؟ گفتم مادر و پدرم مستاجر هستند من چطور خانه داشته باشم؟ گفت پول چطور؟ گفتم ندارم ولی می توانم جور کنم. گفت چقدر؟ گفتم ۲۰۰، ۲۵۰ هزار می توانم جور کنم. گفت میلیون گفتم نه. گفت دلار؟ گفتم نه تومان! گفتند مبارک است!

او ادامه داد: مدتی بعد ما عقد کردیم و آن ۳۰۰ هزار تومانی که برخی می گویند خرج محضر و عقدمان شد. ۶ ماه اول زندگیمان هم در اتاق ۶ متری من در خانه پدری ام زندگی کردیم.

آغاز فعالیت حرفه ای امیر کاظمی

به گفته ی خودش کاملا اتفاقی و ناخواسته وارد عرصه ی بازیگری می شود. در ۱۴ سالگی زمانی که برای تهیه یک گزارش به محل فیلمبرداری سریال کتابفروشی هدهد می رود مرضیه برومند به او پیشنهاد بازی در سکانس پایانی این سریال را می دهد که این سکانس پایانی آغازی برای فعالیت حرفه ای امیر کاظمی می شود. قدم بعدی امیر کاظمی بازی در سریال همه بچه های من در نقش پسرک کوچکی است که در کنار بازیگران بزرگی همچون مهرانه مهین ترابی خوش درخشید. آخرین کار وی در تلویزیون حضور در یکی از اپیزود های سریال محکومین به کارگردانی سید جمال سید حاتمی بود.

سایر فعالیت های هنری امیر کاظمی

او علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش های شنا و اسکیت نیز به صورت حرفه ای فعالیت کرده و قبل از اینکه بازیگر شود عضو تیم ملی اسکیت بود. علاوه بر این در حوزه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد.

بازیگران مورد علاقه امیر کاظمی

امیر می گوید مهمترین علاقمندی اش کمدی است، چون حالش را خوب می کند و ترجیحش این است که این کار را ادامه بدهد. در ایران عاشق بازی رضا عطاران و جواد عزتی است. از نظر او این ها آدم هایی هستند که کاملا رئال و بدون هیچ ادایی حتی در موقعیت های بسیار درام هم درست بازی می کنند. این راحت بودن بیشتر شبیه جامعه است. بعد از مرضیه برومند هم نفر بعدی حمید نعمت الله است که فقط دوست دارم بشیند و نگاهش کند. بعد از آن هم استاد داریوش مهرجویی و استاد مسعود کیمیایی جزء هنرمندان مورد علاقه او هستند.

سریال های تلویزیونی

  • کتاب فروشی هدهد (مرضیه برومند)
  • همه بچه های من (مرضیه برومند)
  • سایه روشن (آرش معیریان)
  • خانه اجاره ای (رامین ناصر نصیر و شاهد احمدلو)
  • وضعیت سفید (حمید نعمت الله)
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  • زمانی برای عاشقی (محمدحسین لطیفی)
  • هفت سنگ (علیرضا بذر افشان)
  • شمعدونی (سروش صحت)
  • گشت ویژه (مهدی رحمانی)
  • لیسانسه ها (سروش صحت)
  • لیسانسه ها ۲ (سروش صحت)
  • محکومین (اپیزود دریا) (سید جمال سید حاتمی)
  • خندوانه (فصل سوم لیگ ادابازی) (رامبد جوان)

تئاتر ها

  • رقص روی لیوان ها (مهتاب محسنی)
  • زندانی خیابان دوم (مه لقا باقری)

فیلم های سینمایی

  • دوئت
  • برندگان
  • خوک
  • حدس بزن چه کسی برای عید می آید
  • بی سر و صدا
  • مردگی

برنامه های تلویزیونی

  • سپید پر رنگ
  • مثبت من

تصاویر دیدنی از امیر کاظمی


7 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

خوشبخت بشین الهی .خیلی عالی،😍
پاسخ
آرمیتا
2 سال پیش

چه نازه خیلی بیبی فیس هست ❤️
پاسخ
🥺
2 سال پیش

موفق باشی عالی هستن 👌🏻👌🏻😊😊
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

چقدرشماخوبین کاش همه جوونامون مثل شما بودن برات ارزوی موفقیت دارم🤗
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه