دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی گیزم کاراجا و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی 

شنبه، 21 آبان 1401
ساعدنیوز: گیزم کاراجا بازیگر و مدل اهل کشور ترکیه می‌باشد.

بیوگرافی گیزم کاراجا

گیزم کاراجا متولد 7 سپتامبر 1992 در ترکیه، بازیگر و مدل است، گیزم کاراجا (Gizem Karaca) روز 16 شهریور 1371 در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمد و تنها فرزند خانواده است، پدرش کونیت اهل ترکیه و مادرش تبار آلبانیایی دارد این بازیگر 170 سانتی متر قد و 52 کیلوگرم وزن دارد. او علاوه بر زبان ترکی، به زبان های انگلیسی و فرانسوی نیز صحبت می کند.

تحصیلات گیزم کاراجا

گیزم در مدارس ابتدایی و دبیرستان شهرهای تامپا در ایالت فلوریدا آمریکا و تورنتو در کانادا تحصیل کرده و سپس به ترکیه بازگشته است، پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، در رشته زبان و ادبیات فرانسه در دانشگاه استانبول مشغول به تحصیل شد و بعدها دروس بازیگری را در کلاس های بازیگران ترک موفتی آیتکین ، اومیت چیراک و آکادمی فیلم نیویورک گذراند.

رابطه عاشقانه گیزم کاراجا

سال 2012 در 20 سالگی با بازیگر ترکیه ای چاعاتای اولوسوی وارد رابطه شد ولی این رابطه در سال 2014 به جدایی ختم شد.

با برک کانکات تا انیل تتیک

گیزم بعد از جدایی از دوست پسر سابقش با برک کانکات وارد رابطه شد ولی پس از مدتی این زوج از یک دیگر جدا شدند، او همچنین سال 2015 با انیل تتیک آشنا شد ولی این رابطه هم چندان دوامی نداشت.

ازدواج گیزم کاراجا

گیزیم سال 2015 در 23 سالگی با «کمال اکمکچی» که در زمینه تجارت فعالیت میکند آشنا و در نهایت 16 سپتامبر 2017 باهم ازدواج کردند.

حرفه مد

سال 2011 در 19 سالگی در رقابت های دختر شایسته دنیا به عنوان نماینده ترکیه شرکت کرد و توانست به مقام دوم برسد، همین امر او را به عنوان دختر شایسته به نمایندگی از کشور ترکیه واجد صلاحیت کرد و توانست عنوان نفر اول دختر شایسته ترکیه و همچنین جایزه خوش پوش ترین مدل را از آن خود کند.

آغاز کار حرفه ای گیزم کاراجا

گیزم اولین کار خود را با بازی در حریم سلطان آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۲ با سریال سقوط رعد و برق به خانه که نقش اصلی این سریال را بر عهده داشت برای بار دوم مقابل دوربین رفت. گیزم کاراجا در سال ۲۰۱۲ در سریال راه امیر حاضر شد و با نقش اصلی گونش سانجاکتار در کنار چاعاتای اولسوی نقش اصلی این سریال را بر عهده گرفت.

پخش این سریال پس از قسمت ۱۳متوقف شد و گیزم در این فرصت به ایالات متحده سفر کرد و مدتی را در آکادمی فیلم نیویورک به یادگیری درس بازیگری پرداخت. گیزم کاراجا در سال ۲۰۱۳ با سریال من هنوز امیدوارم مقابل دوربین حاضر شد و در کنار شکرو اوزییلدیز نقش اصلی این سریال را بر عهده گرفت.

او در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار مقابل دوربین سینما حاضر شد و در فیلم دوست دارم مرد من به هنرنمایی پرداخت. این بازیگر زیبای ترک، در سال ۲۰۱۴ به همراه مهمت علی نوراوغلو و برک جانکات نقش اصلی سریال دهاتی زیبا را بر عهده گرفت.

گیزم در سال ۲۰۱۷ به بازی در سریال طوفان درونم پرداخت و در همین سال در سریال عشق سیاه با نقش کمیسر مرجان حاضر شد. گیزم پس از این سریال در چندین فیلم و سریال دیگر نیز به ایفای نقش پرداخته است. بازی اخیر گیزم کاراجا مربوط به فیلم بچه های سمت ماست.

علایق و سرگرمی های گیزم کاراجا

گیزم به کشیدن نقاشی، عکاسی، اسب سواری، رقص، کتاب خواندن، قدم زدن، تنیس، شنا و نوشتن شعر علاقه ی زیادی دارد. او همچنین در جشنواره جوایز اوراسیا موفق به دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن شده است. او در مصاحبه ای اعلام کرده که یکی از آرزوهایش بازی در سریال تاج و تخت بوده است.

ماجرای کلاهبرداری از گیزم کاراجا

در آوریل ۲۰۱۹، گیزم برای خانه خود در ازمیر که در حال ساخت و ساز بود، ۱۳۵ هزار لیره سفارش لوازم منزل داده بود. طبق گفته ی رسانه ها این لوازم که از روی کاتالوگ انتخاب شده بود هیچ کدام به دست گیزم نرسید. پیشنهاد خرید این اجناس توسط بازیگر ترک، باریش ییلدیزسوی به گیزم داده شده بود که گیزم پس از اینکه متوجه شد از او کلاهبرداری شده است از ییلدیزسوی شکایت کرد.

گیزم کاراجا، مصرف کننده مواد مخدر!

در ۱۵ می ۲۰۱۹، مدارکی مبنی بر مصرف مواد مخدر توسط گیزم کاراجا، چاغاتای اولوسوی، سلین بورونکای، اورچون بنلی و جنک ارن بدست آمد که دادگاه به این افراد ۱۰ ماه حبس داد اما اداره ی مواد مخدر این کیفر را فعلا به تعویق انداخته است.

فیلم ها و سریال های گیزم کاراجا

  1. ٢۰۱۱ -سریال Muhtesem yuzyil (حریم سلطان) (فصل ۱) در نقش کاریه
  2. ٢۰۱٢ -سریال Eve dusen yildirim (سقوط رعد و برق به خانه) در نقش موعزز
  3. ٢۰۱٢- سریال Emirin yolu (راه امیر) در نقش گونش سانجاکتار
  4. ٢۰۱٣ -سریال Benim hala umudum var (من هنوز امیدوارم) در نقش امید
  5. ٢۰۱۴ -سریال Guzel koylu (دهاتی زیبا) در نقش گل آلکان سنمبل
  6. ٢۰۱۴- فیلم سینمایی Seni seviyorum adamim (دوستت دارم مرد من) در نقش ازل
  7. ٢۰۱۶ -سریال Kara sevda (عشق سیاه) (فصل ۲) در نقش مرجان
  8. ٢۰۱۶ -سریال Kucuk ortak (شریک کوچیک)

اینستاگرام گیزم کاراجا

گیزم در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار فعال است و در حال حاضر حدود 3 میلیون دنبال کننده دارد. آدرس اینستاگرام وی gizemkaraca می باشد.

تصاویر جذاب و دیدنی گیزم کاراجا


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه