دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی مهدی امینی خواه و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 04 مهر 1400
مهدی امینی خواه متولد 10 مرداد 1353 در شمیران تهران، بازیگر است

بیوگرافی مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه متولد 10 مرداد 1353 در شمیران تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد واحد نهران مرکز میباشد. تهران است ، علاوه بر بازیگری یک تاجر است . یک خواهر و سه برادر هم دارد.

شروع فعالیت مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد، بازیگری را در سال ۱۳۷۱ با تئاتر شروع کرد و به مدت چهار سال به کار های نمایشی مشغول شد. سپس در سال ۱۳۷۵ وارد قاب تلویزیون و در سال ۱۳۷۶ با فیلم سینمایی تابلویی برای عشق به کارگردانی آقای لیالستانی، وارد سینما شد.

شهرت مهدی امینی خواه

یکی از نقشهای ماندگار مهدی امینی خواه بازی در سریال تلویزیونی مهمانی از بهشت در ماه رمضان 1379 به کارگردانی عبداله باکیده در نقش جوانی به نام حمید نیکخواه است که در آن سال از شبکه دو سیما پخش و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. و آقای امینی خواه در این فیلم دیده شد.

پیشنهاد بالیوودی مهدی امینی خواه

من زمانی در امارات با شاهرخ خان دیدار کردم. در آن ملاقات شاهرخ خان متوجه شد که من در کشور ایران بازیگر هستم. همان جا به من پیشنهاد بازی در بالیوود را داد و گفت تو تا حالا در سینمای ما کجا بودی و ادامه داد اگر می خواهی در سینمای هند کار کنی ، باید بدانی که فیلم طبق قوانین هند ساخته می شود. من همان جا پیشنهاد بازی در بالیوود را رد کردم و گفتم من طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل می کنم و نمی توانم قوانین هند را رعایت کنم.

مهدی امینی خواه ورزشکار حرفه ای

از دوره نوجوانی وارد ورزش شدم و در رشته های مختلف ورزشی شرکت داشته ام به عنوان مثال کمربند مشکی کاراته دارم ، عضو فعال هیئت اتومبیل رانی هستم (سه دوره قهرمانی اتومبیلرانی را کسب کردم) ، عضو هیئت بوکس جوانان بودم ، داور افتخاری بولینگ و بیلیارد هستم و مربی اسکی نیز هستم ، عضو تیم فوتبالم ، عضو دوچرخه سواری هم بودم.

شغل دوم مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه علاوه بر بازیگری در شغل تجارت و بیزینس فعالیت دارد و یکی از بهترین صادر کننده های کالای ایرانی به خارج از کشور شناخته شده است و در سال ۱۳۹۴ در یک مراسم با شکوه لوح تقدیر نامه به او داده شد.

غرور مهدی امینی خواه

اصلا آدم مغروری نیستم. یکی از صفات من اگر خودستایی نباشد این است که خاکی هستم غرور را عامل شکست فرد می دانم این مردم هستند که هنر هنرمند را ارزش می دهند پس غرور جلو مردم معنی ندارد غرور آفت بازیگری است.

ازدواج مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. مهدی خان در مورد ازدواج می گوید: به نظر من همسر باید یک شریک خوب باشد زن و شوهر یعنی یک رفاقت ، یک شراکت و یک دوستی ، زن و شوهر باید برای یکدیگر ، آرامش فراهم کنند و به هم عشق داشته باشند تا بتوانند مسیر زندگی را طی کنند.

آشپزی مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه : اصلا از آشپزی چیزی نمی دانم و فقط بلدم املت درست كنم و غیر از بادمجان و كرفس همه غذاها رادوست دارم . مانند ماكارونی ، لوبیاپلو، مرغ و…

علایق مهدی امینی خواه

مهدی به خوانندگی علاقه دارد و در بین خوانندگان صدای مرحوم ناصرعبداللهی را می پسندد. همچنین او به نقاشی و عکاسی هم علاقمند است و کمی در این دو حیطه نیز فعالیت می کند.

اینستاگرام مهدی امینی خواه

آدرس اینستاگرام مهدی امینی خواه mehdiaminikhah@ است.


4 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
صبا
3 سال پیش

چرا خیلی وقته فیلم بازی نکرده ؟؟؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه