دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی محمدرضا هدایتی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

چهارشنبه، 03 شهریور 1400
محمدرضا هدایتی (زادهٔ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در زابل) بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، صداپیشه و خواننده ایرانی است.

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

محمد رضا هدایتی بازیگر، خواننده و صداپیشه ایرانی متولد 24 اردیبهشت ماه 1352 در شهر چابهار می باشد وی تحصیلات خود را در رشته تئاتر و سینما دانشگاه سوره به اتمام رسانده و علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی نیز فعالیت های بسیاری دارد.

شروع فعالیت محمدرضا هدایتی

نقطه آغاز فعالیت های بازیگری او نخست در کلاس های بازیگری تئاتر و پس از آن نیز به مدت 4 سال در مرکز هنرهای نمایشی زاهدان بود. پس از این زمان وقتی که برای بازی در تئاتر به همراه گروه خود در جشنواره های مختلف شرکت می کرد توانست دوستانی را برای خود پیدا کند.

از انتشارات تا جلوی دوربین محمدرضا هدایتی

در تهران کنار بازی در تئاتر در انتشارات مرغ آمین مشغول بکار شد تا اینکه سال 1375 بعنوان بازیگر مهمان در سریال نوعی دیگر به کارگردانی بهروز بقایی بازی کرد.

کار محمدرضا هدایتی با مهران مدیری

سال 1378 اولین همکاری را با مهران مدیری در مجموعه تلویزیونی به نام ببخشید شما؟ را تجربه کرد. او سپس سال 1377 در فیلم مردی از جنس بلور بازی کرد.

شهرت محمدرضا هدایتی

بعد از حضور در مجموعه پلاک 14 ، نیستان و ببخشید به کارگردانی مهران مدیری در سال 1381 با نقش طغرل در پاورچین به اوج شهرت رسید در سریال شب های برره سال 1384 نقش یاور طغرل را بازی کرد و در قهوه تلخ سال 1389 هم بسیار با نقش جهانگیر شاه درخشان بود.

صداپیشگی محمدرضا هدایتی

آقای هدایتی در سال 1388 صداپیشگی عروسک پسر عمه زا در مجموعه کلاه قرمزی را برعهده گرفت که بسیار دیده شد و در 6 فصل دیگر آن نیز حضور داشت.

کارگردانی و نویسندگی محمدرضا هدایتی

کارگردانی کار خیلی سختی هست و همیشه درباره کارگردانی نه می گفتم اما الان بدم نمی آید و اگر تهیه کننده ای پیشنهاد کند قبول می کنم در مورد نویسندگی هم باید بگویم که همچنان بر این باورم که کار سختی است و نویسنده ها برایم آدم های عجیب و غریبی هستند به همین دلیل تا به حال به سمتش نرفتم

خوانندگی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی علاوه بر بازیگری خواننده گی هم میکند و تاکنون چندین آهنگ با صدای وی منتشر شده است.

وی در مورد خوانندگی اش اینگونه گفت:صدای من یک صدای عاشقانه است که اصلا به درد آهنگ اعتراضی خواندن نمی خورد. صدای من یک صدای مهربان و عاشقانه است، صدای هوار کشیدن و اعتراض به وضع موجود نیست. این صدا یک صدای مهربان است که یک دلتنگی دارد که بیشتر جواب می دهد. بنابراین باید خودم بدانم که چه مدل کاری به صدای من می آید. در این سالها دوستان بازیگری بودند که می خواستند خواننده شوند اما چون کارهای سنگینی را انتخاب می کردند کارشان نگرفت. من در آلبوم جدیدم یک آهنگ بلوچی دارم و تصمیم دارم از این به بعد در هر آلبومی که تولید می کنم یک یا 2 قطعه از موسیقی استان سیستان و بلوچستان هم داشته باشم.

شغل دوم محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی نیز به مانند بسیاری از هنرمندان دیگر ترجیح داده تا شغل دیگری نیز در کنار شغل هنری خود داشته باشد که آینده او و خانواده اش را تضمین کند. به همین دلیل او نیز همچون بسیاری از هنرمندان رستورانی را در خیابان پاسداران تهران افتتاح نمود که به نام لندو بوده و هرروزه هنرمندان و افراد بسیاری به آنجا مراجعه می کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که رستوران محمدرضا هدایتی سبک و سیاق بلوچستانی داشته و اغلب غذاهایی که ارائه می شوند غذاهای سنتی این استان هستند.

با زندگی شخصی محمدرضا هدایتی آشنا شوید

ازدواج محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی ازدواج کرده است و متاهل می باشد و یک پسر هم به نام هامون دارد.

اینستاگرام محمدرضا هدایتی

اینستاگرام هدایتی با بیش از ۶۱۹ هزار فالوور به آدرس زیر فعال است. وی از طریق این صفحه با مخاطبین خود در ارتباط است.

https://www.instagram.com/mrezahedayati


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه