دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی خصوصی پینار دنیز و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 13 آذر 1401
ساعدنیوز: پینار دنیز (به ترکی استانبولی: Pınar Deniz) (زاده ۴ نوامبر ۱۹۹۳؛ آدانا), بازیگر اهل ترکیه است.

بیوگرافی پینار دنیز

پینار دنیز (Pınar Deniz) روز 13 آبان 1372 در شهر آدانا ترکیه به عنوان فرزند سوم به دنیا آمده است و اصالت خانوادگی اش عرب می باشد از دو سالگی به محله تارابیا استانبول نقل مکان کردند و دو خواهر و دو برادر نیز دارد ، پدرش تاجر و مادرش خانه دار است، او با 168 سانتی متر قد و 55 کیلوگرم وزن ، در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد.

تحصیلات پینار دنیز

پینار از کودکی به رشته روانشناسی و وکالت علاقه مند بود و در نهایت نیز، رشته ی روانشناسی را برای تحصیل انتخاب کرده بود ، او همچنین فارغ التحصیل رشته ارتباطات و تبلیغات از دانشگاه استانبول است، فارغ التحصیل رشته روابط عمومی از دانشگاه استانبول است.

روابط عاشقانه پینار دنیز

پینار سال 2014 در 21 سالگی با بازیگر ترکیه ای «کان تورگوت» وارد رابطه شد و در سال 2017 از یکدیگر جدا شد، او در رابطه با جدایی اش گفت: رابطه ای که داشتم، پیش نمیرفت ، این موضوع ربطی به شهرت نداره، من به پیدا کردم آدم درست، در زمان درست، اعتقاد دارم.

رابطه با برک جانکات

پینار در سال 2018 پس از جدایی از دوست پسر سابقش با «برک جانکات» بازیگر سریال «یک تند باد» وارد رابطه شد اما این زندگی هم یکسال بیشتر دوام نیاورد.

رابطه با انگن آکیورک

شایعاتی در مورد رابطه پینار با «انگین آکیورک» بازیگر سریال ترکیه ای فاطما گل مطرح بود که این شایعه در همه نشریات ترکیه پخش شد ولی هیچ وقت رسما تایید نشد.

رابطه با ییگیت کیرازجی

پینار دنیز در هنگام بازی در سریال «قضاوت» با همبازی خود «ییگیت کیرازجی» وارد رابطه عاشقانه شد و کیرازجی بازیگر سریال «همه چیز درباره ازدواج» هم از طریق انتشار یک عکس رابطه عاشقانه خود را با دنیز تایید کرده است.

دعوای با جان یامان

پینار دنیز و جان یامان قرار بود در پروژه ای با هم همکاری کنند ولی این پروژه با انصراف پینار دنیز منتفی شد و پینار دلیل این انصراف را اینطور بیان کرد؛ من جان یامان را نمی شناسم اما ترجیح میدهم با شخصی هم بازی بشوم که به همکار و همبازی زن خود احترام بگذارد، داستان از این قرار بود که جان یامان یک سری حرف های جنجالی در مورد دمت اوزدمیر همبازی خود زده بود.

آغاز کار بازیگری پینار دنیز

پینار دنیز در سال ۲۰۱۴ با سریالی به نام Sil Baştan به دنیای بازیگری قدم گذاشت بعد حضور موفق در سریال Sil Baştan در کنار دنیز بایسال، کوتسی و ابرو آیکاچ، به بازی در سریال دروغ سفید مشغول به ایفای نقش شد. در سال ۲۰۱۶ پینار دنیز توانست در سریال وطنم تویی ایفای نقش کند و در کنار بازیگرانی چون هالیت ارگنچ، بوران کوزوم، میرای دنر، برگوزار کورل و کوبیلای آکا او کاراکتر ییلدیز عهده دار بود. آخرین بازی پینار دنیز مربوط به سریال های عشق ۱۰۱ (Aşk 101) و سریال Kırmızı Oda در سال 2021 است.

پیج اینستاگرام پینار دنیز

پینار دنیز در پیج اینستاگرام pinarrdenizzz عکس هایی از خانواده و دوستانش آپلود می کند و با 2.7 m فالوئر فعالیت می کند.

افتخارات پینار دنیز

سال 2017 برنده موفق ترین بازیگر زن سال در جوایز افتخاری IKU شغلی شد و سال 2021 به عنوان بهترین بازیگر زن رسانه های اجتماعی IMK دست یافت، سال 2022 به عنوان تحسین برانگیز ترین بازیگر زن، بیستمین جایزه ستاره های سال YTU و بهترین بازیگر زن سال، دومین جوایز اجلاس بین المللی برگزیده شد، همچنین در همین سال جایزه بهترین زوج سریال تلویزیونی را برای نقش های pinar و kaan در اولین جایزه بین المللی کریستال کسب کرد.

علاقه مندی های پینار دنیز

  • پینار که علاوه بر بازیگری مدل نیز است، به همین خاطر به متناسب بودن بدن خود خیلی حساس بوده و خیلی از آن مراقبت می کند. او این کار با داشتن یک برنامه غذایی مناسب و ورزش انجام می دهد.
  • او به موسیقی، رقص، مسافرت، خیالپردازی، شنا، اسب سواری، و در میان اکسسوری ها به گوشواره علاقه دارد. او رقص فلامینگو و مدرن را فراگرفته است. در اسب سواری و شنا نیز مهارت کسب کرده است.
  • فیلم های سینمایی پرتغال کودکی، رستگاری در شاوشنگ، زندگی زیباست، آملی از جمله فیلم های محبوب او می باشند، اما فیلم انیمیشنی گورستان کرم های شب تاب بیشترین تاثیر را بر روی او گذاشته است.
  • در میان بازیگران نیز از بازی مریم اوزرلی، هازال کایا، طوبی بوبوک اوستون، فرح زینب عبدالله، آصلی تاندوغان، فخریه اوجن، بورجو بیریجیک، برن سات، الچین سانگو خوشش می آید که می خواهد روزی همبازی آنها بشود.

ناگفته های پینار دنیز

پینار به چند زبان دنیا از جمله انگلیسی، ترکی، روسی و فرانسوی تسلط کامل دارد و دارایی خالص اش 1/5 میلیون دلار میباشد و پاریس مقصد مورد علاقه اش میباشد.

تصاویر جذاب و دیدنی پینار دنیز


6 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناشناس♡
1 سال پیش

خوشگلهه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه