دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی صدف اسپهبدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 26 بهمن 1400
ساعدنیوز: صدف اسپهبدی متولد 15 بهمن 1372 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

بیگرافی صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی در ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ در تهران بدنیا آمد. فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد که از بازی در فیلم کوتاه شروع کرد تا اینکه با جایزه سیمرغ بلورین به شهرت رسید.

خانواده صدف اسپهبدی

صدف بعنوان فرزند دوم خانواده چهار نفره به دنیا آمده است ، پدرش «حمید اسپهبدی» و مادرش «حمیرا بیرامی» نام دارد و تنها خواهرش نیز پزشک می باشد.

ازدواج و همسر صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع بازیگری صدف اسپهبدی

خانم سپهبدی بازیگری را به صورت حرفه ای از 5 سال پیش و در سن 23 سالگی با یک فیلم کوتاه آغاز کرده است. نام این فیلم «دیستوپیا» به کارگردانی سپهر کشن فلاح است. در سال 95 و همزمان با همین پروژه ، اولین تجربه فیلم نیمه بلند خود را در فیلم «راحانا» به کارگردانی کاظم دانشی و در کنار محسن صادقی و علیرضا مهران به دست آورد. او در راحانا دختری تک تیرانداز به نام راحانا را بازی کرد که توانست به تنهایی تعداد زیادی از داعیشان را به هلاکت برساند. سال بعد و در سال 1396 با مجموعه طنز خانوادگی به نام «سفر در خانه» در کنار بازیگران پرقدرتی چون حسن پورشیرازی و بهنوش بختیاری وارد تلویزیون (شبکه نسیم) شد و خوش درخشید.

مجری گری صدف اسپهبدی

جالب است بدانید که خانم صدف اسپهبدی در تلویزیون کار اجرا را هم بر عهده داشته است او مدتی در شبکه آموزش در کنار فرهاد جم به کار اجرا می پرداخت هر چند که تجربه او مجری کمتر از بازیگری است.

حواشی صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی بازیگر نقش فریبا در فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی می باشد. با گفته خیلی از منتقدان او شانس زیادی برای نامزدی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را دارد. او برای بازی در این فیلم 25 کیلو وزن کم کرد.

دریافت تندیس صدف اسپهبدی

جمعه بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ شمسی، اسامی برندگان جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۰ شمسی مشخص شد! فیلم سینمایی موقعیت مهدی با دریافت پنج سیمرغ بلورین و دو فیلم سینمایی علف زار و برف آخر با چهار سیمرغ توانستند بیشترین جوایز این دوره از جشنواره را از آن خود کنند…در این بین، صدف اسپهبدی ، بازیگر سینما و تلویزیون برای بازی در فیلم سینمایی علف زار به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و به تهیه کنندگیبهرام رادان به عنوان برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فجر ۱۴۰۰ شناخته شد! صدف اسپهبدی با ایفای نقش فریبا (یک زنِ معتاد) در این فیلم سینمایی به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن نقش مکمل رسید. جالب است بدانید صدف اسپهبدی برای بازی در این نقش، ۲۵ کیلو از وزن خود را کم کرد!

چند تصویر از صدف اسپهبدی


3 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
⎙⌲ ♡
2 سال پیش

تو چ فیلمی بازی کرده چرا من نمیشناسمش
پاسخ
💙🌨❄☃️💙
2 سال پیش

این خانومه کیه ؟؟کدوم تو فیلم بازی کرده
پاسخ
بازدید کننده
2 سال پیش

چقدر قشنگ بوده کوچیک بوده
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
سابمیت مقاله چیست؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی