ساعدنیوز
ساعدنیوز

بلیط هواپیما بیرجند را از کدام ایرلاین ها بخریم؟

  دوشنبه، 24 شهریور 1399 ID  کد خبر 100923
بلیط هواپیما بیرجند را از کدام ایرلاین ها بخریم؟
ساعدنیوز: در خرید بلیط هواپیما عوامل متعددی وجود دارند که لازم است برای تجربه سفر بهتر به آن توجه شود که نه تنها بر کیفیت سفر، بلکه بر هزینه ها نیز تاثیر زیادی دارند. یکی از مهم ترین عواملی که نباید در پروازهای داخلی و خارجی از آن غافل شد، ایرلاین یا شرکت هواپیمایی می باشد که آن پرواز را ارائه می دهد.

در خرید بلیط هواپیما عوامل متعددی وجود دارند که لازم است برای تجربه سفر بهتر به آن توجه شود که نه تنها بر کیفیت سفر، بلکه بر هزینه ها نیز تاثیر زیادی دارند. یکی از مهم ترین عواملی که نباید در پروازهای داخلی و خارجی از آن غافل شد، ایرلاین یا شرکت هواپیمایی می باشد که آن پرواز را ارائه می دهد. به همین دلیل سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا24 در ادامه به بهترین ایرلاین هایی که می توان برای سفرهای هوایی به بیرجند انتخاب نمود اشاره خواهد داشت.

تصویر

خرید بلیط هواپیما تهران بیرجند

پروازهای ارائه شده از/به بیرجند محدود بوده و شامل پروزهای مشهد و تهران می گردد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد تهران از نظر سیاسی، فرهنگی و تجاری و غیره در طول روز پروازهایی از مسیر بیرجند به آن و بالعکس توسط ایرلاین های مختلف انجام میشود. حال سوال این است که بهترین ایرلاینی که می توان انتخاب نمود کدام است؟ برای خرید بلیط هواپیما تهران بیرجند کلیک کنید

بلیط پرواز تهران بیرجند ماهان

یکی از بهترین و البته گران ترین گزینه هایی که می توان برای پروازهای تهران بیرجند و بالعکس انتخاب نمود، پروازهای ارائه شده توسط ماهان ایر می باشد. ماهان یکی از معتبرترین شرکت های هواپیمایی کشورمان می باشد که فعالیت خود را از سال 1371 در کرمان آغاز نموده است. پروازهای این ایرلاین در دو گروه اکونومی و بیزینس ارائه شده که به ترتیب ارزان ترین و گران ترین بلیط های آن به شمار می روند. پروازهای تهران بیرجند ماهان اغلبی در روزهای شنبه و دوشنبه ارائه شده و در گروه پروازهای سیستمی می باشند.

کیفیت بالا و شرایط ایده آل در کابین داخل هواپیما و امنیت مطلوب هواپیماهای این ایرلاین از جمله دلایلی می باشند که باعث شده تا افراد زیادی برای خرید بلیط پرواز تهران بیرجند ماهان را انتخاب کنند.

تصویر

بلیط هواپیما ایران ایر بیرجند

از دیگر شرکت های هواپیمایی که تقریبا هر روز پروازهای منظمی را به بیرجند ارائه می دهد، ایران ایر یا هما می باشد. این ایرلاین نه تنها پروازهای از مبدا تهران را به این شهر انجام می دهد، بلکه برای خرید بلیط هواپیما مشهد بیرجند نیز می توانید آن را انتخاب کنید. ایران ایر اولین شرکت هواپیمایی در ایران می باشد که فعالیت خود را ابتدا برای پروازهای داخلی و به مرور برای مسیرهای خارجی آغاز نمود. برای خرید و مشاهده بلیط هواپیما مشهد بیرجند در ایرلاین های مختلف کلیک کنید.

از جمله مزایای خرید بلیط های ایران ایر برای پروازهای تهران بیرجند و بالعکس، ارائه بلیط های نیم بها برای خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران می باشد. علاوه بر این، پروازهای این شرکت هواپیمایی در دو گروه چارتری و سیستمی ارائه می شود که از نظر قیمت و شرایط استرداد کاملا با هم متفاوت می باشند.

بلیط هواپیما ایران ایر تور

علاوه بر ماهان و ایران ایر، در طول هفته پروازهایی توسط شرکت هواپیمایی ایرتور به مقصد بیرجند از تهران ارائه می شود. این پروازها در نوع سیستمی بوده و از نظر قیمت در سطح ارزان تری نسبت به ماهان و ایران ایر قرار دارد. این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را از سال 1371 در مشهد آغاز نمود و در حال حاضر پروازهای چارتری و سیستمی به اغلب مسیرهای داخلی و برخی از مسیرهای خارجی ارائه می دهد. لازم به ذکر است که ناوگان هوایی ایرتور شامل 7 فروند McDonnell Douglas 82,83، می باشد.

خرید بلیط هواپیما مشهد بیرجند

علاوه بر تهران، از مشهد نیز پروازهایی در برخی از روزهای هفته به بیرجند انجام میشود که بلیط های آن را می توان به صورت چارتری و سیستمی خریداری نمود. تمام پروازهای ارائه شده برای مشهد به بیرجند توسط ایران ایر ارائه می گردند که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می توان از کلاس نرخی های مختلف آن ها را خریداری نمود.

تصویر

خرید بلیط ارزان هواپیما بیرجند

علاوه بر نقش بسیار مهم شرکت های هواپیمایی و کلاس نرخی و نوع هواپیماهای آنها، عوامل دیگری نیز بر تعیین ارزان یا گران بودن پرواز موثر می باشند. به همین دلیل می توان بلیط ارزان هواپیما بیرجند را با در نظر گرفتن چند نکته مهم ارزان تر خریداری نمود که عبارتند از:

  • همیشه چارتری بودن بلیط پرواز به معنای ارزان بودن آن نیست! علاوه بر چارتری بودن باید به کلاس نرخی نیز توجه داشته باشید تا بتوانید بلیط را با پرداخت هزینه کمتر خریداری کنید.
  • در تمام مسیرهای پروازی لازم است به زمان سفر توجه شود، چون با افزایش تقاضا برای خرید بلیط در یک مسیر، قیمت ها نیز افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال، در بازه های زمانی مانند تعطیلات نوروز و ایام شهادت و ولادت امام رضا ع، قیمت بلیط هواپیما بیرجند مشهد با رشد مواجه خواهد شد. در مقابل، پس از اتمام تعطیلات قیمت بلیط برگشت این مسیر افزایش پیدا می کند.
  • با سرویس خبرم کن رسپینا24 می توانید از کاهش قیمت پروازهای چارتری در مسیر مورد نظر بلافاصله مطلع شوید و نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید. با این قابلیت می توانید مشخص کنید که هر زمان قیمت بلیط از نرخ خاصی کمتر شود، به تلفن همراه شما پیامک اطلاع رسانی ارسال گردد.
  • با توجه به اینکه پروازهای مسیر تهران بیرجند و بالعکس در ساعات مختلف توسط ایران ایر، ماهان و ایران ایر تور به صورت چارتر و سیستمی ارائه میشود، بهتر است قبل از خرید نرخ ها را با هم مقایسه نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رسپینا24

برای خرید بلیط هواپیما سایت های مختلفی وجود دارند که می توانید انتخاب کنید، اما قبل از انتخاب هر یک لازم است به قابلیت ها و ویژگی های هر سامانه توجه گردد. به عنوان مثال، رسپینا24 یکی از نام های شناخته شده در زمینه ارائه خدمات الکترونیک گردشگری می باشد که در زمینه فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط قطار داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی فعالیت داشته و برای تمام خدمات خود امکان پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهد. علاوه براین، این سامانه امکان استرداد آنلاین بلیط های چارتری و سیستمی را ارائه نموده است تا بدون از دست دادن زمان نسبت به کنسلی بلیط اقدام نمایید. با رسپینا24 روی زمین نمی مانید...

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (110 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (82 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (35 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی!
تیتر امروز   
محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...