دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

بنزین تک‌نرخی نخواهد شد 

دوشنبه، 25 آذر 1398
کد خبر: 53628
ساعد نیوز: زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تک‌نرخی شدن بنزین در مجلس به گوش رسید و برخی نمایندگان عنوان کردند که ممکن است نرخ بنزین ۱۵۰۰، ۱۸۰۰ یا دو هزار تومان شود و دیگر بیشتر از دو هزار تومان نخواهد بود و اینکه احتمال می‌رود دو نرخی بودن بنزین در بودجه ۹۹ حذف شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از آرمان ملی، بعد از اعلام سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در بامداد روز جمعه (24 آبان ماه) که بر اساس آن، قیمت بنزین معمولی سهمیه ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای هر لیتر سه هزار تومان و قیمت بنزین سوپر نیز هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد، زمزمه هایی مبنی بر احتمال تک نرخی شدن بنزین در مجلس به گوش رسید و برخی نمایندگان عنوان کردند که ممکن است نرخ بنزین ۱۵۰۰، ۱۸۰۰ یا دو هزار تومان شود و دیگر بیشتر از دو هزار تومان نخواهد بود و اینکه احتمال می رود دو نرخی بودن بنزین در بودجه ۹۹ حذف شود.

همچنين، شايعاتي در اين باره در فضاي مجازي به نقل از شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران منتشر شد اما طولي نکشيد که اين شرکت با انتشار اطلاعيه اي تمام اين شايعات را رد کرد. در اطلاعيه اين شرکت آمده بود: «شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران در پي انتشار برخي شايعات با موضوع «احتمال تک نرخي شدن بنزين»، به اطلاع مي رساند ضمن رد هر گونه شايعات و اخبار در مورد اين موضوع، تاکيد مي شود هموطنان به منظور اطلاع صحيح از اخبار طرح مديريت مصرف سوخت به سايت شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران به آدرس www.niopdc.ir مراجعه کنند.»

در همين راستا، روز گذشته، بيژن نامدار زنگنه، وزير نفت ايران نيز در حاشيه امضاي تفاهم نامه تامين مالي دوگانه سوز کردن خودروهاي عمومي، خبر داد که «دولت در بودجه سال آينده که به مجلس داده شده، برنامه اي براي تغيير قيمت بنزين و يا تک نرخي کردن آن ندارد و همچنين برنامه اي براي تغيير قيمت گازوئيل وجود ندارد.» وزير نفت ديروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اينکه کل صادرات فرآورده هاي نفتي در بودجه سال بعد ديده شده و به مجلس نيزپيشنهاد داده ايم، افزود: رقم در نظر گرفته شده براي صادرات را اعلام نمي کنم تا مشکلي پيش نيايد. زنگنه با بيان اينکه تمام درآمد حاصل از افزايش قيمت بنزين در فروش داخلي بين مردم توزيع مي شود، افزود: درآمد حاصل از صادرات نيز به بودجه مي رود اما اين گونه نيست که به عنوان يارانه پرداخت شود. البته بودجه نيز براي مردم است و بخشي صرف پرداخت ساير يارانه ها خواهد شد. به گفته او، دولت برنامه اي براي تغيير قيمت بنزين و يا تک نرخي کردن آن ندارد و همچنين برنامه اي براي تغيير قيمت گازوئيل نيز وجود ندارد.


13 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مازیار
4 سال پیش

خدا لعنتت کنه زنگنه
پاسخ
ایمان
4 سال پیش

شب دراز است و قلندر بیدار البته اگر .... و اگر .... عمر این دولت و همچنین افراد و اشخاصی که در تعیین افزایش قیمت بنزین نقش اصلی داشتن، تا پایان سال جاری دوام بیارن و مجبور به استعفا یا .🙃.... نشن👎 آره ..... تک نرخی یا ارزان نخواهد شد.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی