دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

بوکسور قدیمی: دختران ۱۷ و ۱۹ ساله‌ام را کشتم تا مثل مادرشان نشوند 

سه شنبه، 03 اردیبهشت 1398
کد خبر: 30677
ساعد نیوز: یک سال قبل مردی همراه برادرش به مأموران پلیس شرق تهران مراجعه کرد و درحالی‌که به‌شدت آشفته بود، گفت چهار عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده ‌است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از شرق، او گفت: این قتل‌ها را از قبل طراحی کرده و بعد از بیهوش‌کردن مقتولان آنها را کشته ‌است.

خبر چنان شوک‌آور بود که مأموران ابتدا صحت آن را مورد بررسی قرار دادند و زمانی که به محل رفتند، اجساد چهار نفر، از جمله دو دختر 17 و 19 ساله را پیدا کردند. با انتقال اجساد به پزشکی‌قانونی تحقیقات از متهم آغاز شد.

متهم یک‌بار دیگر اتهام چهار فقره قتل را قبول کرد و گفت: من و همسرم مدت‌ها بود که با هم اختلاف داشتیم و یک‌هفته‌ای می‌شد که همسرم خانه را ترک کرده ‌بود، شرایط خانه اصلا خوب نبود و من می‌دانستم که او دیگر برنمی‌گردد، برای اینکه کاری کنم که برای همیشه ناراحت باشد، تصمیم گرفتم فرزندانم و پدر و مادر او را بکشم. روز حادثه بیرون رفتم و مقدار زیادی شیر و موز خریداری کردم و به خانه آمدم. والدین همسرم در خانه ما میهمان بودند. وقتی به خانه آمدم، مقدار زیادی شیرموز درست کردم و داروی خواب‌آور در آن ریختم و به اعضای خانواده‌ دادم. بعد از اینکه آنها به خواب رفتند، به آشپزخانه رفتم و یک چاقو برداشتم و به اتاق خواب دخترانم رفتم. دختر بزرگم را که دانشجو بود، کشتم و سپس دختر کوچکم را به قتل رساندم.

متهم47ساله ادامه داد: وقتی گلوی دخترم را بریدم، به پذیرایی رفتم. در آنجا ابتدا پدر 79 ساله همسرم را به همین شیوه به قتل رساندم و درحالی‌که مادر 70 ساله همسرم از خواب بیدار شده بود، با واردکردن ضربات متعدد چاقو به شکم و گلوی این پیرزن، او را نیز به قتل رساندم.

متهم گفت: من 25 سال است که بوکس کار می‌کنم و همیشه هم به خانواده‌ام وفادار بوده‌ام، اما همسرم با من دعوا می‌کرد و تصمیم خودش را برای جدایی گرفته بود، به همین خاطر من هم از آن پیرزن و پیرمرد انتقام گرفتم، چون آنها زندگی‌ام را خراب کردند. متهم درباره اینکه چرا دخترانش را کشته، گفت: آنها را کشتم، چون نمی‌خواستم شبیه مادرشان شوند.

بعد از پایان بازجویی‌ها و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به زودی محاکمه می‌شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه