دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

برانکو به پرسپولیس برمیگردد؟ 

چهارشنبه، 15 آذر 1402
کد خبر: 365390
ساعدنیوز: پس از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل شایعه بازگشت برانکو مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، با شکست پرسپولیس مقابل الدحیل باز هم شایعه بازگشت برانکو به این تیم مطرح شده است.

بعد از شکست شب گذشته تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا انتشار یک شایعه باعث شد تا بحث بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس دوباره مطرح شود، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد نه مذاکره‌ای با این مربی از سوی پرسپولیس صورت گرفته و نه اینکه این مربی کروات در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به پرسپولیس دارد.

برانکو که در سال‌های اخیر به عنوان سرمربی تیم ملی عمان فعالیت می‌کند، این روزها در تدارک آماده‌سازی تیمش برای حضور در جام‌ ملت‌های آسیاست.

برانکو در روزهای اخیر سفری به ابوظبی داشت تا محل برگزاری اردوی تیم ملی عمان پیش از جام ملت‌های آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هماهنگ کند. این در حالی است که او در پی فراهم کردن چند بازی تدارکاتی برای عمانی‌هاست تا حضور پررنگ‌تری در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

برخلاف شایعات، باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای رسمی یا غیررسمی با برانکو انجام نداده و به نظر می‌رسد مطرح کردن نام این مربی کروات در این شرایط بیشتر برای آرام کردن فضای هواداری این باشگاه است و در شرایط فعلی یحیی گل محمدی کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پرسپولیس ادامه خواهد داد مگر اینکه اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ بدهد.

در همین راستا اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی تشکیل جلسه خواهند داد تا در خصوص شرایط پیش آمده تصمیماتی اتخاذ کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب