دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

برای اوّلین بار طرح تولید (حلوای تُرُب) در فستیوال غذایی توسط پژوهشگر ایرانی ارائه شد 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402874
ساعدنیوز: طراح و ایده پرداز تولید حلوای تُرُب: برای اولین بار طرح تولید حلوای تُرُب را به یکی از اساتید ارائه دادم ، و بی نهایت مورد توجه ایشان قرار گرفت، جالب اینکه الآن ایشان رفتند دنبال محصولات جانبی تُرُب.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حجت بقایی در ادامه در مورد ویژگیهای این حلوا افزود: خواص این حلوا فوق العاده است، حلوای تُرُب سرشار از ویتامین های A,B,C و کلسیم ، آهن و فسفر است. این نوع حلوا منبع فوق العاده ای از ویتامین C است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است، در ضمن از ویژگی های دیگر این حلوا این است که به گفته یکی از اساتید همراهمان در طب سنتی به عنوان محافظ سلامت روده ها می شود روی آن حساب کرد.

بقایی در مورد انتخاب نام ابن محصول گفت : خوب ایده تولید این محصول به صورت کاملا اتفاقی در جلسه ای که با اساتید صنایع غذایی داشتیم به وجود آمد و نامگذاری لحظه ای بود ، و الآن اساتید همکارم پیشنهاد دادند تا نام دیگری برای این محصول انتخاب کنیم ، که راجع به انتخاب نام دیگر باید کار شود.تا نام مناسب را پیدا کنیم .

نمونه های آزمایشی محصول تا یک ماه دیگر آماده می شود. راستش این هفته قرار بود در تهران از این طرح و سه طرح دیگر خودم + 12 طرح از دوستان : مثلا "کنسرو فراسودمند" سرشار از آهن و ویتامین که هر خانواده ماهی دو بار مصرف کند و کمبود آهن و ویتامین جبران شود ، بعلاوه یک نوع "کوکوی فراسودمند" که سرشار از پروتئین است، و یک "معجون فراسودمند" برای تقویت مغز و مناسب رشد نوجوانان و محصولات و موارد دیگری که در هنگام حضور در جشنواره های غذایی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

بقایی در پایان گفت : به دلایل شخصی موفق نشدم در این رویداد حضور فیزیکی پیدا کنم . این طرحها ایده ای برای برگزاری یک رویداد غذایی در استانهای شمالی را داد که به امید خدا زمان و مکان برگزاری از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا با احداث توالت استاندارد حماسه آفرید+ عکس/ بنازم به این ذهن خلاق مریض😂
(فیلم) سکانس کل کل تاریخی هما با عشق اول نقی معمولی / دختر محمود نقاش به ارسطو هم جواب منفی داد!
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) استقبال گرم و صمیمی رهبر انقلاب از محمدجواد ظریف هنگام عیادت از ایشان در بیمارستان
ویدیو/ برملا شدن راز قتل مخوف "نادرشاه" پس از نبش قبرش/ گزارش تاریخی از سرنوشت شوم پادشاه به روایت "لوییز بازن" پزشک مخصوص نادرشاه