دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

برای پراید یورو 4 چه روغن موتوری بخریم؟ 

دوشنبه، 20 آذر 1402
روغن موتور با توجه به نقشش در ماشین و کارکردش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین منظور در ادامه این مطلب از ساعد نیوز بهترین روغن موتور برای پراید یورو 4 معرفی می شود. با ما همراه باشید.

پراید مدل یورو 4، پراید تولید دهه‌ی نود در ایران است. پرایدی که باز هم نسبت به مدل‌های قبلی تولیدشده، اصلاح شد تا عملکردش بهبود پیدا کند. موتور پراید یورو 4، بنزینی و چهارزمانه است و چهار سیلندر به‌صورت خطی دارد. قدرت موتور پراید یورو 4 نسبت به مدل‌های ابتدایی‌تر افزایش پیدا کرده است.

بهترین روغن موتور برای پراید یورو 4

بدیهی است که هر چه موتور جدیدتر و پیچیده‌تر باشد نیاز به روغن موتور مناسب و با کیفیت‌تر به وجود می‌‌آید. این مورد برای پرایدهای یورو4 نیز صدق می‌کند. در ادامه به روغن موتورهای مناسب برای پرایدهای یورو4 اشاره می‌کنیم.

روغن موتور مناسب برای پرایدهای یورو 4، روغن موتوری با گرید 40W10 و سطح کیفی SL است. برای خرید روغن موتور مناسب پرایدهای یورو 4 می‌توانید از برندهای روغن موتور «بهران سوپر پیشتاز 40W10»، روغن موتور «فلومکس مگاتک 40W10»، روغن موتور«ایرانول تترا 40W10»، روغن موتور «اسپیدی سوپر پاور 40W10» و یا روغن موتور «ایرانول ریسینگ 40W10» استفاده کنید. نکته‌ی آخر این‌که بهترین روغن موتور برای پراید 131 هم در مدل یورو4 روغن موتور گرید 40W10 است.

سخن پایانی

خرید روغن موتور مناسب در حفظ سلامت قطعات ماشین و طول عمر آن نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند. با توجه به قیمت‌های روز و هزینه‌ای که تعویض و تعمیر قطعات در پی دارد، بهتر است با دقت و آگاهی تمام روغن موتور مناسب خودوری خود را انتخاب و خریداری کنیم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی متن
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان