دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

برقراری رابطه جنسی در حمام چه مزایا و معایبی دارد؟ 

چهارشنبه، 09 فروردین 1402
تغییر مکان یکی از عوامل ایجاد تنوع و هیجان در رابطه جنسی است ، داشتن رابطه جنسی در حمام به شما کمک میکند که صمیمیت جسمی بیشتری نسبت به هم حس کنید و فانتزی هایی که نمی توان در اتاق خواب انجام دهید را در حمام اجرا نمایید. در ادامه این مطلب از ساعد نیوز همراه ما باشید تا مزایا و معایب برقراری رابطه جنسی در حمام را بیان کنیم.

رابطه جنسی دوش حمام یکی از انواع روابط جنسی پرطرفدار است که راحتی و لذت زیادی را برای افراد، به همراه دارد. بعضی از افراد آب گرم حمام را آرامش بخش می دانند، و وان پر می تواند حرکات جنسی را برای کسانی که شرایط دردناک دارند راحت کند.

رابطه جنسی در آب می تواند سرگرم کننده باشد و به تحریک جنسی کمک کند. مانند هر عمل جنسی دیگر، این امر مستلزم برقراری ارتباطات سالم است. بنابراین زن و مرد باید در امنیت باشند و از این تجربه لذت ببرند. همچنین هر دو فرد درگیر در رابطه باید از خطرات موجود در این نوع رابطه آگاه باشند. در حالت ایده آل، افراد باید از رابطه جنسی پرخطر پرهیز کنند، اما اگر تصمیم به انجام این فعالیت گرفتند، باید یک برنامه ایمن تهیه کنند تا به کاهش خطرات کمک کند.

فواید رابطه جنسی در حمام

رابطه جنسی در حمام یکی از روش هایی است که میتوانید برای ایجاد تنوع در رابطه زناشویی از آن استفاده کنید. حمام یکی از محبوب ترین مکان ها برای تنوع در رابطه جنسی بین زوجین است.رابطه جنسی در حمام سرگرم کننده است و به تحریک بهتر جنسی کمک میکند.

در محیط حمام بسیاری از فانتزی های جنسی که نمی توان در اتاق خواب انجام داد و احتمال کثیف کاری دارند مثل ترس از رها کردن ادرار، قابل اجرا است یا خیلی از کارهایی که دوست دارید انجام دهید ولی همسرتان در اتاق خواب از آن ها استقبال نمیکنید مثل لیس زدن صورت و بدن را به راحتی و بدون هیچ مشکلی میتوانید در حمام امتحان کنید.

داشتن رابطه جنسی در حمام به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید اندام هم را بررسی و لمس کنید و به شناختی آگانه از بدن هم برسید. داشتن رابطه جنسی در حمام یکی از فعالیت هایی است که زوجین از همان ابتدای ازدواج باید آن را انجام دهند تا تصویری واقعی از اندام هم پیدا کنند .

دیدن بدن برهنه یکدیگر در حمام یکی از بهترین اتفاقاتی است که باعث می شود خجالت بین شما از بین برود ، علاوه بر ان میتوانید از فضای حمام بدون نگرانی از کثیف کاری بدن یکدیگر را ماساژ دهید و بدن همدیگر را بشوید. لمس تمام اندام بدن هنگام شستشوی بدن هم باعث می شود احساس نزدیکی و محبت بیشتری بین شما ایجاد شود و رابطه زناشویی گرم تری را تجربه کنید.

خطرات رابطه جنسی در حمام

با وجودی که رابطه جنسی در حمام و زیر دوش آب یا داخل وان حمام بسیار پر طرفدار است ولی نیاز به مراقبت ها و پیش بینی های بهداشتی دارد که مانع از بروز خطر را عفونت شود.در صورتی که همسرتان دچار خستگی ، سرگیجه یا مستی است هرگز در حمام رابطه جنسی نداشته باشید. احتمال لیز خوردن و صدمه جسمی ناشی از آن در حمام زیاد است.خطرات رابطه جنسی در حمام عبارتند از :

افزایش احتمال ابتلا به عفونت رابطه جنسی در حمام

اگر همسر شما مبتلا به بیماری های مقاربتی باشد احتمال انتقال عفونت در حمام بالا می رود. اگر به طور مکرر دچار عفونت مجاری ادراری می شوید رابطه جنسی در حمام برایتان پر خطر محسوب می شود. کلر موجود در آب می تواند احتمال بروز عفونت های قارچی به خصوص در زنان را بالا ببرد. در صورتی که به طور مکرر دچار عفونت قارچی می شوید ، رابطه جنسی در حمام احتمال بروز عفونت را تشدید می کند.

بارداری ناخواسته هنگام رابطه جنسی در حمام

یک باور غلط که درباره رابطه جنسی دوش حمام وجود دارد این است که این نوع رابطه جنسی، احتمال بارداری را کاهش میدهد. اما واقعیت این است که در این نوع رابطه نیز امکان بارداری ناخواسته وجود دارد. زیرا آب مایعات جنسی بدن را شستشو نمی دهد ما برای کاهش خطر چه کنیم؟ این نکات می تواند خطرات رابطه جنسی در آب را کاهش دهد:

  • همیشه از کاندوم یا روش های دیگر جلوگیری از بارداری و بیماریهای مقاربتی استفاده کنید.

  • در مورد سابقه بیماریهای مقاربتی و جنسی خود صحبت کنید.

  • برای جلوگیری از خشکی و تحریک از روان کننده های واژن استفاده کنید.

  • فقط وقتی رابطه جنسی برقرار کنید که در مورد عواملی مانند خطر غش کردن، سلامت قلب و عروق، افتادن و سایر نگرانی ها صحبت کنید.

  • اگر همسرتان دچار سرگیجه، خستگی، ضعف جسمی یا مستی است هرگز در آب رابطه برقرار نکنید.

  • فقط در صورت رضایت همسرتان، رابطه جنسی برقرار کنید.


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله
نیمه کاره ماندن سفر شمال سید محمد خاتمی و تماس مکرر وزیر بهداشت پزشکیان با او / تماس قبل از ساعت 8 صبح یعنی اتفاق بدی افتاده ...
8 میوه مفید برای رشد سریع مو/ بنظرتون استفاده از قرص‌های مکمل ارزونتر و بصرفه‌تره یا این میوه‌ها؟+ عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه