دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

برگزاری جلسات ملاقات مردمی سرپرست شهرداری شوشتر در روزهای دوشنبه+عکس 

چهارشنبه، 17 مرداد 1403
کد خبر: 401979
ساعدنیوز: درخواست‌های ملاقات عمومی یکی از اقدامات و وظایف روابط عمومی شهرداری است و مدیریت این برنامه در راستای ارائه کیفی خدمات خود به شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان پاسخگوی درخواستهای مردم می‌باشد. سرپرست شهرداری شوشتر از برگزاری جلسات ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه هر هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر بیان کرد: ارتباط موثر با شهروندان و رسیدگی به درخواست‌های مردمی یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری است که این اقدام در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخگویی مسئولان به مردم جهت تحقق رفع معضلات مردم انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: درشهرداری شوشتر ؛ شهروندان می‌توانند از ابتدای ارائه درخواست تا زمان به نتیجه رسیدن موضوع خود با پیگیری از واحد روابط عمومی و با همکاری همه جانبه مدیریت و پرسنل شهرداری طبق قوانین به نتیجه مورد نظر خود برسند. اسفندیاری با تاکید بر اینکه ارتباط با شهروندان و درک و بررسی مشکلات آنان از وظایف اصلی مدیریت شهری است، ادامه داد: وظیفه مدیریت شهری ایجاب می‌کند تا پاسخگوی مردم در چارچوب ضوابط و قوانین مدیریت شهری باشیم. سرپرست شهرداری شوشتر تصریح کرد: با تداوم برگزاری جلسات دیدار مردمی با مدیریت شهری ، خواهیم توانست گام‌های عملی در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و مسئولین مدیریت شهری برداریم و رضایت خاطر شهروندان را جلب نماییم.

وی بیان کرد: رسیدگی به درخواست‌های ملاقات عمومی یکی از اقدامات و وظایف روابط عمومی شهرداری است و این واحد در راستای ارائه کیفی خدمات خود به شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان پاسخگوی درخواستهای مردم می‌باشد. اسفندیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال هر هفته روزهای دوشنبه برنامه ملاقات مردمی اجرایی و به صورت مستقیم به مشکلات مردم رسیدگی می‌شود که برای حضور در این جلسات شهروندان باید ابتدا با مراجعه به روابط عمومی شهرداری درخواست خود را ثبت و پس از تکمیل فرم ملاقات توسط واحد روابط عمومی جهت دیدار آن شهروند برنامه‌ریزی می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(ویدیو) اعتراف باورنکردنی ستاره‌سادات قطبی به مناسبت تولد چهارمین پسرش در فضای مجازی و واکنش مردم به این اعتراف جنجالی/ سوپرایز تولد خانم مجری برای تولد 2سالگی آقا محمدحسین
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
ویدیوی حیرت‌انگیز از سفر تاریخی انسان‌ها از آفریقا به سراسر جهان؛ اولین انسان‌ها کجا ظاهر شدند و چگونه زمین را تسخیر کردند؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟