دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

برگزاری جلسه رفع موانع تولید باحضور رییس مرکز حل اختلاف کشور در گلوگاه مازندران 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
کد خبر: 403970
ساعدنیوز: مورخ 26مرداد1403 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز حل اختلاف کشور جلسه رفع موانع تولید در شهرستان گلوگاه استان مازندران، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر صادقی ضمن بازدید از ناحیه صنعتی تیله نوی شهرستان گلوگاه، گفت: داوری غیرحرفه‌ای ممکن است با خطا مواجه باشد، ولی داوران حرفه ای، افرادی ذیصلاح هستند که پس از طی روند آموزش و گزینش، پروانه داوری حرفه‌ای را کسب کرده اند و فهرست این افراد در معاونت حل اختلاف دادگستری استان‌ها موجود است.

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه همچنین اظهار کرد: از سوی این مرکز به شهرک‌های صنعتی و بخش‌ها و مناطقی که با مسائل کار و کارگری روبرو باشند مجوز تاسیس شورای حل اختلاف تخصصی اعطا می‌شود تا در صورت نیاز نسبت به حل مسائل و موارد مبتلابه صنعت در آن ناحیه یا شهرک صنعتی اقدام کنند. وی با بیان اینکه مردم در تمام قرارداد‌های منعقده خود شرط داوری حرفه‌ای را قید کنند، تاکید کرد: داوران دارای پروانه حرفه‌ای از دانش، مهارت و صلاحیت‌های عمومی لازم برخوردار هستند و کمک بسیار خوبی در حوزه تجارت، کسب و کار و فعالیت صنعتگران خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صادقی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی به ویژه در بخش‌های حل اختلاف غیر دادگاهی از جمله میانجیگری، داوری، شورا‌های حل اختلاف و صلح‌یاری، هرکجا که لازم باشد در خدمت تولید و تولیدکنندگان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز در این جلسه که با حضور استاندار مازندران و مسئولین محلی برگزار شد، با اشاره به مشکلات مطرح شده در جلسه از سوی فرماندار گلوگاه، اظهار کرد: مسائل مطرح شده در مازندران و شهرستان گلوگاه در بسیاری از موارد در داخل استان قابل حل است که تحقق آن، تعامل و همفکری مسئولان برای شناسایی و رفع موانع را می‌طلبد.

عباس پوریانی افزود: شهرستان گلوگاه از ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار است و بستر بسیاری از موارد مرتبط با تولید و اشتغال زایی در این شهرستان وجود دارد. مردم گلوگاه در دوران دفاع مقدس در قالب گردان امام حسین (ع) به عنوان گردانی خط شکن در لشکر 25 کربلا حماسه آفریده و شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با بیان اینکه بستر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در مازندران فراهم است، تصریح کرد: حضور بیش از 22 میلیون مسافر در تعطیلات نوروزی در مازندران، فرصت بسیار مناسبی برای استان است که باید از این فرصت ارزشمند استفاده شود. پوریانی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان در مسیر رفع موانع تولید در کنار دستگاه‌های اجرایی است، افزود: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران از ضمانت اجرایی برخوردار بوده و در حکم دستور قضایی است. رئیس کل دادگستری مازندران همچنین با همراهی حجت الاسلام والمسلمین صادقی، استاندار مازندران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، از چند شرکت تولیدی در ناحیه صنعتی تیله نوی شهرستان گلوگاه بازدید کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(ویدئو) وقتی از سوتی های عجیب مادربزرگ ها در برنامه جوکر 2 میگن / متین ستوده و گیتی قاسمی یه سوتی از مامان بزرگشون گفتن که بقیه تا مرز ترکیدن رفتن 😂😂
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت منحصر به فرد مجسمه ساز ایرانی برای ساختن سردیس محمدرضا شجریان حماسه آفرید/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت خنده دار اوستا تعمیرکار در پیوند پنجره اتاق به پنجره ماشین حماسه آفرید+عکس/ مغز تو آتشفشان ایده های طلائیه😂
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی