دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی MMA کنگره 10000 شهید آذربایجان در تبریز 

چهارشنبه، 21 تیر 1402
کد خبر: 347995
ساعدنیوز: جلسه هماهنگی اجرای مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی MMA کنگره 10000 شهید آذربایجان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز، جلسه هماهنگی اجرای مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی MMA کنگره 10000 شهید آذربایجان با حضور سرهنگ پاسدار صفدری فرمانده بسیج اقشار ،سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار عظیمی فرمانده بسیج ورزشکاران استان ، ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز، ملک زاده استاد رزمی کار بسیج ورزشکاران ، عبداله پور رئیس و کربلایی نائب رئیس انجمن ورزش MMA استان آذربایجانشرقی در محل معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار گردید.

در این جلسه بر تشکیل کمیته های مختلف اجرایی در برگزاری پربار و هماهنگ این مسابقات از طریق بسیج اقشار، معاونت تربیت بدنی ، بسیج ورزشکاران و انجمن ورزشی رزمی MMA تاکید گردیده و بستر سازی مناسب فرهنگی در اعتلای اهداف شهدای گرانقدر آذربایجان در این مسابقات صورت پذیرد.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری در این جلسه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی و فنی، با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات اظهار داشت:مسابقات MMA کشوری و انتخابی تیم ملی در راستای اهداف کنگره 10000 شهید آذربایجان در شهر شهید پرور تبریز با هدف انتقال فرهنگ شهدابه ورزشکاران و شهروندان ورزش دوست جهت تربیت و تقویت روحیه قهرمانی و پهلوانی ورزشکاران برای پرچمداری و حفاظت از پرچم اسلام انچام می گیرد.

فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به اهمیت میزبانی استان از این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات با عشق به 10000 شهید پر افتخار آذربایجان و مسئولیت پذیری بسیار بالا عوامل اجرایی و فنی با کیفیت خوبی برگزار می گردد بطوریکه ورزش MMA یه ورزش با نظم، روحیه پروردر یاد و خاطره شرکت کنندگان ایجاد شود.

وی در پایان گفت : برای بهتر و با کیفیت برگزار شدن این مسابقات تمامی هماهنگی و همکاری از طریق ادارات کل ورزش و جوانان ، سازمان بسیج شهرداری تبریز ، سازمان بسیج ورزشکاران استان ، معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا ، انجمن ورزشی MMA و بسیج اقشار صورت پذیرفته و هم قسم شده اند با تمامی امکانات ، برنامه زمانبندی شده و هماهنگ و بهترین سالن ورزشی و خوابگاه مجهز از ورزشکاران پذیرایی نمائیم و بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ شهدا درزمان برگزاری مسابقات فراهم خواهیم کرد.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در این جلسه ضمن تقدیر و سپاس از حضار ابراز کرد: این مسابقات با عنایت به نقشه راه و سند اعتلای 10 ساله بسیج مصوب مقام معظم رهبری و در راستای ترویج و گسترش ورزش های همگانی با همکاری تربیت بدنی سپاه عاشورا و انجمن ورزشی MMA استان توسط کمیته ورزش کنگره 10000 شهید آذربایجان به میزبانی تبریز برگزار می گردد.

سرهنگ پاسدار حیدرپناه با اشاره به حضور 300 ورزشکار در این مسابقات افزود: امیدا دارم با همکاری و هماهنگی مسئولین ذیربط این مسابقات را در شان مقام شامخ شهدا و شهر تبریز برگزار کنیم و ازین امتحان نیز به مانند سایر برنامه سربلند بیرون بیائیم.

رئیس انجمن ورزشی MMA استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی MMA به یاد و گرامیداشت کنگره شهدای گرانقدر آذربایجان زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی کشور و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ، هیات ورزش های رزمی استان و تربیت بدنی سپاه عاشورا به میزبانی تبریز از تاریخ 25 الی 27 تیرماه برگزار می گردد.

تراب عبداله پور ادامه داد: این مسابقات در 10 وزن و با حضور 300 ورزشکارMMA از تمامی استان های کشور برگزار می شود و به نفرات برتر این مسابقات علاوه بر حضور در اردوهای تیم ملی جوایز نفیس و کاپ قهرمانی همراه با تندیس کنگره 10000 شهید آذربایجان اهداء می گردد.

گفتنی است در این جلسه کمیته های مختلف این مسابقات مشخص گردیده و حاضرین پیشنهاد و توصیه های لازم جهت برگزاری بهتر مسابقات را یادآور شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍