دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

برکات خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس 

شنبه، 21 فروردین 1400
کد خبر: 146129
ساعدنیوز: مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس برکات خوبی دارد و تجاری شدن مدیریت ۲ باشگاه، مشکلات بزرگ آنها از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف می‌کند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از اقتصادآنلاین: امیر هامونی با تقدیر از جدیت وزیر ورزش و جوانان برای نهایی شدن واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هشت سال است ما برای عرضه سهام این دو باشگاه تلاش می کنیم و خوشبختانه با تلاش ها و جدیت وزیر ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی، اکنون اصلاح ساختار و صورت های مالی دو شرکت استقلال و پرسپولیس حاکی از سودآوری است.

وی افزود: البته بحث پایداری این سود هم مطرح است ولی در حال حاضر با فعالیت های صورت گرفته برای شفافیت مالی و اصلاحات ساختاری مالی و مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی برای عرضه اولیه سرخآبی ها در بازار پایه فرابورس داریم.

هامونی تصریح کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس برکات بسیار خوبی دارد و تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مشکلات بزرگ این دو تیم از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف می کند و همچنین قرار گرفتن اطلاعات مالی و مدیریتی آنها در سامانه کدال (سامانه نشر اطلاعات گزارش های شرکت های بورس) کمک بسیار زیادی به شفافیت بیشتر استقلال و پرسپولیس می کند و این موضوع برای سهامدار، سرمایه گذار و هوادار مهم و ارزشمند خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل فرابورس تاکید کرد: قطعا واگذاری این دو باشگاه به عنوان سرمایه ملی با حساسیت و دقت زیاد صورت می گیرد و تا ثبات لازم حمایت از آنها قطع نمی شود و از این بابت برای هواداران جای نگرانی نیست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب