دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

برنامه دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای مجازی سازی دروس علوم پزشکی 

دوشنبه، 03 آذر 1399
کد خبر: 116308
ساعد نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی از برنامه دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای مجازی سازی دروس رشته های گروه علوم پزشکی و ارائه رایگان آن بر روی سامانه کشوری برای دانشجویان خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، دکتر سید ناصر استاد با اعلام این خبر گفت: تمام دروس نظری رشته دکتری حرفه ای دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی به صورت محتوای الکترونیکی تهیه شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مجازی به دنبال تصمیمات گرفته شده در شورای عالی آموزش مجازی و در راستای تحقق عدالت آموزشی برای کلیه دانشجویان گروه علوم پزشکی کشور اقدام به مجازی سازی دروس این رشته ها با همکاری دبیرخانه های مربوطه کرده است.

دبیر شورای عالی آموزش مجازی، برنامه دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای مجازی سازی دروس رشته های گروه علوم پزشکی و ارائه رایگان آن بر روس سامانه موکس کشوری آرمان برای دانشجویان سراسر کشور را تشریح کرد و افزود: بر همین اساس یکی از اقدامات این دانشگاه همکاری با دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی بوده است.

وی گفت: در این همکاری تمامی دروس رشته دندانپزشکی عمومی توسط بیش از ۲۵۰ متخصص از دانشگاه های سراسر کشور و انجمن های علمی مربوطه، در استودیوهای صدا برداری دانشگاه علوم پزشکی مجازی ضبط شده و در واحد تولید محتوای الکترونیکی معاونت زیرساخت این دانشگاه به محتوای الکترونیکی استاندارد تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی اضافه کرد: تولید محتوای الکترونیکی از هر ساعت صدای ضبط شده، مستلزم ۴ تا ۵ ساعت کار تخصصی در واحد تولید محتواست.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد از تولید این محتواها که در زمینه های پریودونتیکس، ارتودنسی، پاتولوژی، بیماری های دهان، بیماری های کودکان، رادیولوژی، اندودونتیکس، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی و پروتز است، پایان یافته و بقیه کار نیز در حال انجام است.

استاد اظهار داشت: تمامی مدرسان برنامه توسط دبیرخانه شورای تخصصی دندانپزشکی معرفی شده و برنامه ها زیر نظر این دبیرخانه انتخاب شده اند. این محتواها بر روی سامانه موکس کشوری آرمان به صورت رایگان ارائه می شود.

وی ارائه بیش از ۷۵۰ عنوان از ۷۰ درس از دیگر رشته های گروه علوم پزشکی را از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مجازی نام برد و افزود: این برنامه ها به مرور در حال بارگذاری بر روی سامانه آرمان است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله