دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

برنج‌های دپو شده در گمرک از امروز ترخیص می‌شوند 

دوشنبه، 25 شهریور 1398
کد خبر: 45094
ساعد نیوز: معاون فنی گمرک ایران خبر داد که با موافقت ستاد تنظیم بازار، برنج‌هایی که تامین ارز آن‌ها انجام شده و برایشان پروانه صادر شده بود، از امروز ترخیص شوند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، «مهرداد جمال ارونقی» در گفت و گو با این خبرنگاری درباره وضعیت برنج های ترخیص نشده در گمرک افزود: برای ترخیص برنج هایی که تامین ارز آن ها انجام شده و برایشان پروانه صادر شده بود و مشکل خاصی برای خروج نداشتند، با موانعی رو به رو شده بودیم و دلیل این بود که تاریخ ممنوعیت فصلی واردات برنج اعلام نشده بود، بنابراین مکاتبات متعدد با ستاد تنظیم بازار انجام شد که تاریخ ممنوعیت را اعلام کنند.

وی ادامه داد: در نهایت در ساعات پایانی روز گذشته (یکشنبه) ستاد تنظیم بازار موافقت کرد برنج هایی که تامین ارز آن ها انجام و برایشان پروانه صادر شده، با نظارت وزارت جهاد کشاورزی ترخیص شوند.

ارونقی همچنین تاکید کرد: از همین امروز صاحبان محموله های برنج که واجد شرایط ترخیص محموله هایشان هستند، می توانند به گمرک مراجعه کرده و نسبت به ترخیص کالای خود اقدام کنند.

به گفته معاون فنی گمرک ایران، میزان محموله های برنج که از فردا ترخیص می شوند هنوز معلوم نیست و ساعاتی دیگر اعلام می شود.

ارونقی درباره محموله هایی که تامین ارزشان انجام نشده گفت: آن ها باید فرایند ثبت سفارش و صدور پروانه خود را کامل کنند و کد ساتا بگیرند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت