بررسی قیمت پاراسل کیش 1403 و 7 تفریح دریایی دیگر این جزیره

  چهارشنبه، 13 تیر 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
بررسی قیمت پاراسل کیش 1403 و 7 تفریح دریایی دیگر این جزیره
اغلب تفریحات آبی جزیره زیبای کیش در هیچ جای دیگر مانند ندارند. بسیاری از افراد از نقاط مختلف ایران و حتی از کشورهای دیگر با تور لحظه آخری کیش به این جزیره سفر می‌کنند تا برای یکبار هم که شده تفریحات آبی آن را تجربه کنند.

تعداد و تنوع این تفریحات بسیار بالاست و اگر بخواهید در همه آن‌ها شرکت کنید، باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید. پیشنهاد می‌کنیم در مدتی که در جزیره کیش اقامت دارید، باتوجه‌به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، حداقل چند مورد از تفریحات آبی را انتخاب نمایید و هیجان این بازی‌ها را تجربه کنید.

تفریحات آبی کیش با قیمت

در جزیره کیش تفریحات متنوعی وجود دارد؛ از جمله این سرگرمی‌‌ها و تفریحات آبی می‌توان به پاراسل کیش، پارک دلفین‌ها، قایق‌سواری، اسکوتر زیردریایی، جت اسکی، اسکی روی آب، فلای بورد، بنانا سواری، شاتل سواری، پدل بورد کیش اشاره کرد.

پاراسل کیش

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی در جزیره کیش پاراسل کیش است. کمتر کسی است که به جزیره کیش برود و این تفریح را تجربه نکند. این سرگرمی فقط در کیش و در ساحل‌های آن مانند ساحل اسکله تفریحی، ساحل دامون، ساحل سیمرغ، ساحل مرجان انجام می‌شود. پاراسل به این صورت انجام می‌شود که در ابتدا جلیقه‌های سرنشین پوشیده و کمربندهایش را می‌بندد. سپس بر چتر بزرگی که با کابل‌های 150 متری به یک قایق تندرو وصل شده سوار می‌شود. قایق که حرکت می‌کند، با حرکت قایق باد به چتر رسیده و باعث بلندشدن چتر و فاصله‌گرفتن سرنشین از زمین می‌شود.

به‌این‌ترتیب سرنشین در فاصله 150 متری از دریا معلق شده و از بالا با حس هیجانی که دارد از تماشای مناظر زیبای سواحل کیش به ذوق می‌آید. حتی می‌توان به قایق‌سوار پیشنهاد داد که هنگام فرود پاهایمان کمی به آب بخورد. هر سری 1 تا 3 نفر به شرطی که سنگین‌وزن نباشند، می‌توان بر پاراسل سوار شوند؛ اما هرکدام باید هزینه بلیط خود را حساب کند. قیمت بلیط پاراسل بستگی به مدت‌زمان و ارتفاعی دارد که بالا می‌رود.

  • ارتفاع 150 متری، 70 هزارتومان

  • ارتفاع 300 متری، 90 هزارتومان

  • ارتفاع 500 متری، 120 هزارتومان(در این ارتفاع با داشتن هیجان زیاد حین بالا رفتن، ارتباطی با قایق سوار وجود ندارد)

قبل از سفر حتماً شرایط جوی بررسی شود، معمولاً هنگامی که موج‌های دریا زیاد است، ناخدا اجازه سوارشدن نمی‌دهد. هوای آفتابی، به همراه عینک بهترین زمان برای پاراسل کیش است. ساعت کاری از 10 صبح شروع شده و تا 5 بعداز ظهر ادامه دارد.

پارک دلفین‌های کیش

از بزرگ‌ترین پارک‌‌های تفریحی جزیره کیش می‌توان پارک دلفین را نام برد که مساحتی در حدود 1000 هکتار دارد. پارک دلفین با اجرای برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفرح مسافران زیادی را به خود جذب کرده ‌است. در این پارک بیش از 200 نوع پستاندار وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل پنگوئن، انواع ماهیان، شیر دریایی و... می‌شوند. در پارک دلفین بیش از 10.000 گونه پرنده نیز نگهداری می‌شود. قیمت بلیط پارک دلفین‌ها از 280.000 تومان شروع می‌شود. اگر با تور لحظه آخری کیش به این جزیره سفر کرده‌اید، حتما از پارک دلفین ها دیدن کنید.

قایق‌سواری در جزیره کیش

یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش قایق‌سواری است؛ چنانچه دنبال تفریحی می‌گردید که هیجان کمتری داشته باشد قایق‌سواری گزینه مناسبی است. این قایق‌ها ظرفیت و شرایط متفاوتی دارند، بهترین نوع آن قایق فرانسوی است. هر قایق یک ناخدا داشته که می‌تواند با حرکات نمایشی روی موج‌ها حس خوبی را به گردشگران منتقل ‌کند. قیمت بلیت در این نوع تفریح از 150.000 تومان شروع می‌شود.

اسکوتر زیردریایی

از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی کیش، اسکوتر زیردریایی بوده، در این روش بدون نیاز به آشنابودن غواصی، درون دستگاهی که از دو رکاب و یک حباب شیشه‌ای و یک موتور ساخته شده را می‌گیرید. از محفظه شیشه‌ای آن می‌توان مرجان‌ها و ماهی‌ها را از نزدیک تماشا و لمس کنید. همچنین می‌توان با پدال زدن اسکوتر را هدایت کرد و تا عمق 20 متری از ساحل را زیر آب رفت. در این تفریح کودکان زیر 12 سال و افراد با قد کمتر از 150 سانتی‌متری نمی‌توانند استفاده کنند. قیمت بلیط اسکوتر دریایی از 400.000 تومان شروع می‌شود.

اسکوتر زیردریایی

جت اسکی کیش

از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی جزیره کیش می‌توان به جت اسکی اشاره کرد. این تفریح علاوه بر کیش در دریای خزر نیز انجام می‌شود و جت اسکی یک‌رشته ورزشی بوده که مسابقات آن در دنیا برگزار می‌شود. پس از سوارشدن در چند دقیقه اول مهارت کنترل‌کردن را به دست می‌آورید. انجام حرکات نمایشی هیجان این تفریح را بیشتر می‌کند. در هنگام اجرای جت اسکی، فاصله 100 متری از کشتی، قایق، جت اسکی سواران دیگر و شناگران را رعایت کنید. همچنین 100 متر از ساحل کیش فاصله داشته و نباید موازی با خط ساحل حرکت کنیم. قیمت جت اسکی در کیش از 350.000 تومان شروع می‌شود.

اسکی روی آب

اسکی روی آب یک تفریح لذت‌بخش است که در خاورمیانه فقط در جزیره کیش انجام می‌شود. اسکی روی آب به این صورت انجام می‌‌شود که پاها را روی تخته اسکی قرار داده و با طنابی که به قایق موتوری محکم وصل شده، روی آب حرکت می‌کنید. انواع اسکی سواری شامل کایت بور دینگ و کیبل اسکی بوده و کایت بور دینگ خود از پاراگلایدر و اسکی روی آب تشکیل شده است. در زمان اسکی سواری روی آب می‌توان با چتر مخصوصی که دارد ارتفاع را تنظیم کرد. این نوع تفریح را بهتر است افرادی که آمادگی بدنی بالایی دارند انجام دهند. قیمت اسکی روی آب در کیش از 599.000 تومان در 15 دقیقه شروع می‌شود، اما باتوجه‌به مدت‌زمان قیمت نیز تغییر می‌کند.

فلای بورد کیش

در این تفریح مهیج، بهتر است در ابتدا شرکت‌کننده آموزش ببیند. فلای بورد با فشار بالای آب و پمپاژ قوی عمل می‌کند که با این روش می‌توان ارتفاع زیاد را تجربه کرد. فصل مناسب برای این سرگرمی پاییز و زمستان بوده و نصب دستگاه در مکان و شرایط خاصی صورت می‌گیرد. کودکان و افرادی که وزن بالایی دارند نمی‌توانند این تفریح را تجربه کنند. قیمت فلای بورد کیش از 430.000 تومان شروع می‌شود.

فلای بورد کیش

سخن پایانی

جزیره کیش علاوه بر تفریحات آبی، سرگرمی‌های مهیج دیگری نیز دارد. اگر قصد سفر به کیش داشتید، حتماً از تفریحات آبی، پاراسل را امتحان کنید، زیرا هم قیمت بلیت آن مناسب بوده و هم هیجان بیشتری دارد. علاوه بر این گردشگرانی که به کیش سفرکرده بودند از میان تفریحات آبی، از پاراسل، اسکی روی آب و اسکوتر رضایت کامل داشتند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (514 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان