بررسی صرافی توبیت toobit

  پنجشنبه، 18 مرداد 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
بررسی صرافی توبیت toobit
اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، حتماً با صرافی‌های ارز دیجیتال آشنا هستید و درمورد ساز‌و‌کار آن‌ها اطلاعات دارید. با فراگیری رمز‌ارز‌ها و ورود افراد زیادی به این حوزه، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و خوب به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های معامله‌گران تبدیل شده‌است.

در سال‌های اخیر، صرافی‌های زیادی در نقاط مختلف جهان آغاز به کار کرده‌اند. یکی از صرافی‌های معتبر و برتر فعال درزمینه رمز‌ارزها، صرافی توبیت (Toobit) است که در میان 33 صرافی برتر جهان در و‌ب‌سایت مرجع کوین‌ مارکت‌کپ قرار دارد. اگر قصد ورود به دنیای ارز‌های دیجیتال و شروع معاملات ارزی را دارید و به دنبال یک صرافی معتبر با عملکرد عالی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب که به معرفی صرافی بزرگ توبیت می‌پردازیم، همراه ما باشید.

همه‌چیز راجع‌به صرافی بزرگ توبیت

همان‌طور‌که گفتیم، انتخاب یک صرافی معتبر و ایمن، یکی از چالش‌های بزرگ و مهم تمام معامله‌گران بازار ارز‌های دیجیتال است. صرافی‌های ارز دیجیتال بستری برای خرید‌ و ‌فروش و به‌طور‌کلی معامله ارزهای دیجیتال هستند که در آن‌ها اوراق بهادار، کالاها و دیگر ابزارهای مالی معامله می‌شود. به همین دلیل، اعتبار ‌‌و امنیت یک صرافی در درجه اول اهمیت دارد. یکی از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده جهانی صرافی توبیت است. Toobit یک صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال (CEX) است که فعالیت خود را در اکتبر سال 2022 در جزیره کایمن (Cayman) آغاز کرد و خیلی زود توانست به یکی از صرافی‌های معتبر در سراسر جهان تبدیل شود.

توبیت متعهد به ارائه یک تجربه تجاری و معاملاتی ایمن، کارآمد و متنوع برای سرمایه‌گذاران است و طیف وسیعی از محصولات و خدمات را برای رفع نیازهای انواع مختلف معامله‌گران ارائه می‌دهد. Toobit معاملات آتی را با اهرم تا 150X ارائه می‌دهد و کارمزد‌های دریافتی آن نیز براساس حجم معاملات 30روزه است. حجم معاملاتی این صرافی 1,905,056,241.80 دلار گزارش شده و فعال‌ترین جفت معاملاتی آن، BTC/USDT با حجم 975,144,001.95 دلار در 24 ساعت است.

خدمات صرافی بزرگ توبیت

صرافی توبیت به کاربران بیش از 100 کشور جهان، به‌استثنای کشورهایی مانند عراق، کنگو و سرزمین اصلی چین خدمات ارائه می‌دهد و از بیش از 100 توکن رمزنگاری فهرست شده ازجمله سکه‌های اصلی مانند BTC ،ETH ،SOL ،MATIC ،APE ،LTC ،DOGE ،AVAX ،DOT ،SHIB و غیره پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر‌‌این، Toobit قصد دارد معاملات OTC را نیز راه‌اندازی کند که انجام معاملات در مقیاس بزرگ‌تر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. برای اطمینان از ادغام یکپارچه با این پلتفرم، Toobit خدمات API را ارائه می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا معاملات خود را با نرم‌افزار مخصوص صرافی، به‌طور خودکار انجام دهند. این صرافی تحت مجوز FinCEN است و از معاملات نقطه‌ای، مشتقات، کپی ‌تریدینگ، معاملات اسپات، معاملات فیوچرز و دیگر معاملات پشتیبانی می‌کند.

آیا صرافی بزرگ توبیت برای ایرانیان مناسب است؟

صرافی توبیت یکی از صرافی‌هایی است که در میان معامله‌گران ایرانی بسیار محبوب و شناخته‌شده است. در اصل، توبیت را می‌توان یکی از صرافی‌های مناسب برای معامله‌گران ایرانی معرفی کرد؛ چراکه برخلاف بسیاری از صرافی‌های دیگر، توبیت تحت تاثیر تحریم‌ها دسترسی ایرانیان به پلتفرم را محدود نکرده‌است و همچنین، اپلیکیشن و وب‌سایت آن نیز از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند. این صرافی همچنین، از یک تیم فنی قوی و پشتیبانی عالی و همه‌جانبه برخوردار است که به‌صورت شبانه‌‌روزی به سوالات و مشکلات کاربران رسیدگی می‌کند. این به این معناست که کاربران و معامله‌گران ایرانی می‌توانند به‌راحتی زبان وب‌سایت این صرافی را به فارسی تغییر داده و معاملات خود را در بستری به زبان فارسی انجام دهند.

صرافی بزرگ

مزایای صرافی بزرگ توبیت

صرافی toobit یک صرافی کارآمد، ایمن و مطمئن با کاربری ساده و عملکرد عالی است که مزایای زیادی را به معامله‌گران و کاربران خود ارائه می‌دهد. برخی از مهم‌ترین مزایای این صرافی عبارت‌اند از:

  • مناسب برای تمام معامله‌گران: کاربری و خدمات توبیت آن را به صرافی مناسب برای تمام معامله‌گران، از معامله‌گران مبتدی گرفته تا معامله‌گران حرفه‌ای ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

  • پشتیبانی از زبان فارسی: توبیت جزو معدود صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که هم وب‌سایت و هم اپلیکیشن آن از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند.

  • مناسب برای معامله‌گران ایرانی: پشتیبانی از زبان فارسی و محدود نکردن خدمات برای ایرانیان به دلیل تحریم‌ها، توبیت را به یک صرافی مناسب برای معامله‌گران و کاربران ایرانی تبدیل کرده‌است.

  • عدم نیاز به احراز هویت: در صرافی توبیت، نیازی به احراز هویت نیست و کاربران می‌توانند بدون انجام احراز هویت، روزانه تا حداکثر 5 بیت‌کوین از صرافی برداشت کنند.

  • دریافت کارمزد پایین: توبیت به نسبت دیگر صرافی‌های رقیب، کارمزد بسیار پایینی از معامله‌گران دریافت می‌کند.

  • پشتیبانی از چندین دارایی مختلف: کاربران توبیت با پشتیبانی از دارایی‌های مختلف می‌توانند در بستر این صرافی، بیش از 100 ارز دیجیتال مختلف را معامله کنند.

  • افزایش سوددهی: توبیت به دلیل دارا بودن اهرم 150درصد می‌تواند سود‌دهی معامله‌گران را افزایش دهد که می تواند فیوچرز در صرافی توبیت را برای تریدرها جذاب کند.

  • پشتیبانی از کاربران: توبیت به کاربران خود از طریق چت آنلاین و آدرس ایمیل support@toobit.com یک پشتیبانی 24ساعته عالی و همه‌جانبه ارائه می‌دهد.

  • حجم معاملات بالا: حجم معاملات اسپات در این صرافی، بیش از 408 مورد است.

  • اعتبار بالا: توبیت یکی از صرافی‌های معتبر جهانی است که در وب‌سایت کوین مارکت کپ، در رتبه 33 صرافی‌های برتر جهان قرار دارد.

  • ارائه کپی‌تریدینگ: در صرافی بزرگ توبیت، معامله‌گران می‌توانند معاملات تریدر‌های موفق دیگر را مشاهده کرده و پس از بررسی سود و زیان آن‌ها، معاملات آن‌ها را تکرار کنند و طبق آن پیش بروند.

صرافی بزرگ توبیت

نتیجه‌گیری

صرافی توبیت یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که در سال 2022 تأسیس و در جزایر کایمن به ثبت رسیده‌است. این صرافی یکی از صرافی‌های شناخته‌شده در جهان است که در رتبه 33‌م صرافی‌های برتر جهان در وب‌سایت کوین مارکت‌کپ قرار دارد. این صرافی طیف وسیعی از محصولات و خدمات را به معامله‌گران ارائه می‌دهد و در تلاش است تا یک تجربه معاملاتی ایمن، کارآمد و لذت‌بخش برای کاربران خود ایجاد کند. Toobit را می‌توان به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی، یکی از صرافی‌های مناسب و برتر برای معامله‌گران ایرانی معرفی کرد. به همین دلیل، در این مقاله سعی کردیم تا نگاه جامع و کاملی به صرافی مطرح توبیت داشته باشیم و آن را از جوانب مختلف موردبررسی قرار دهیم.

منبع: توبیت


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (230 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (164 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (138 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (95 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW