دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بستری ۳۹۴ بیمار کرونایی در زنجان 

چهارشنبه، 09 مهر 1399
کد خبر: 104615
ساعد نیوز: طبق آمار، استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته با ۲۹ مورد مثبت و در مجموع با ۵۰۹ فوت ناشی از بیماری کرونا در وضعیت قرمز و دامنه موج سوم کرونا قرار دارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین اخبار در کشور، استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز و دامنه موج سوم کرونا قرار دارد که نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.

در خصوص وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسید که اکنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۳۸۰۲ مورد است.

همچنین در حال حاضر ۳۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های زنجان بستری هستند که این تعداد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۱۱ هزار و ۴۹۴ نفر رسیده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داده اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده به ۵۰۹ نفر رسیده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبودیافته مبتلا به کرونا نیز ۳۱۸۲ مورد گزارش شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟