دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

بیوگرافی محسن چاوشی + معرفی آهنگ ها 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
شما از میان خواننده‌های مطرح ایرانی چه کسی را می‌شناسید؟ قطعا خواننده‌های زیادی در کشور ایران فعالیت نموده و نسبت به تولید محتوای با کیفیت و حرفه‌ای اقدام می‌نمایند. محسن چاوشی یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین خوانندگان فعال در دنیای موسیقی ایران به حساب می‌آید که صدای دل نشینی دارد.

جالب است بدانید که به خاطر یک سری حوادث و اتفاق‌های خاص، این خواننده توانسته شهرت مطلوبی هم کسب نماید. البته که شهرت این خواننده فقط به خاطر صدای فوق العاده‌اش نیست! خیلی از ما او را به خاطر فعالیت‌های خیر خواهانه و داوطلبانه می‌شناسیم. امروز ما قصد داریم به محسن چاوشی و فعالیت‌های کلیدی وی بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

معرفی اولیه محسن چاوشی

بیایید کارمان را با بررسی اولیه بیوگرافی محسن چاوشی شروع کنیم. این خواننده مطرح و شناخته شده در روز 8 مرداد سال 1358 متولد شد. این خواننده و ترانه سرای ایرانی فعالیت خود را برای اولین بار در سال 1383 و با آلبوم نفرین آغاز نمود. چاوشی به مدت پنج سال فعالیت زیر زمینی داشت و پس از آن توانست از وزارت ارشاد مجوز رسمی برای فعالیت دریافت نماید. به خاطر داشته باشید که این خواننده مطرح و حرفه‌ای تا امروز جوایز متنوعی دریافت کرده و توانسته به عنوان یکی از اثر گذار‌ترین خوانندگان ایرانی شناخته شود.

خیلی از ما آقای محسن چاوشی را با نام‌های کلیدی همچون آقای خاص می‌شناسیم. به نظر شما علت این امر چیست؟ چاوشی از جمله خواننده‌هایی به حساب می‌آید که با استفاده از تکنیک‌های نوین موسیقی سرایی و طراحی شعر، به اخبار و حوادث روز ایران واکنش نشان می‌دهد. خیلی از کنسرت‌های برگزار شده توسط چاوشی به حواشی‌های روز ایران مربوط بوده‌اند. لازم به ذکر است که او فعالیت‌های خیرخواهانه زیادی داشته و به عنوان یک چهره فوق العاده مثبت در ایران شناخته می‌شود.

فعالیت‌های حرفه‌ای محسن چاوشی از چه زمانی شروع شد؟

محسن چاوشی پس از دریافت مردک فوق دیپلم در رشته حسابداری، در سال 1382 فعالیت خود را شروع نمود. به خاطر داشته باشید که او تا سال 1387 مجوز نداشت و به صورت غیر مجاز کار می‌کرد. اگر به موسیقی‌های ابتدایی و اولیه آقای چاوشی گوش دهید، متوجه می‌شوید که کیفیت و سطح آنها با موسیقی‌های فعلی وی تفاوت‌های زیادی دارند. البته که تا امروز او بیش از 200 قطعه مختلف را منتشر کرده و با خواننده‌ها و نوازنده‌های بزرگ زیادی همکاری داشته است.

تا امروز گزارش‌های دقیقی از فعالیت‌های زنده آقای چاوشی ثبت نشده است. او در سال 1395 برای اولین بار، تکه‌ای از موسیقی متاسفم برات را به صورت زنده اجرا نمود. البته که این اجرا در صفحه اینستاگرام آقای چاوشی منتشر شد.

اگر به لیست افتخارات و جوایزی که آقای محسن چاوشی دریافت کرده است نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این لیست موارد زیادی را به همراه دارد. به عنوان مثال، در نخستین جشنواره موسیقی ما، در قسمت مردمی، جایزه بهترین آهنگسازی پاپ به محسن چاوشی تعلق گرفت. در اختتامیه سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، جایزه بهترین آلبوم هم در اختیار او قرار داده شد.

به خاطر داشته باشید که این هنرمند همه تلاش خود را به کار گرفته تا از حاشیه دوری کند ولی متاسفانه حواشی زیادی برای او ایجاد شده‌اند.

بررسی حواشی این خواننده مطرح

یکی از اولین حواشی مطرح شده در مورد محسن چاوشی به حامد هاکان اشاره دارد. این دو خواننده در یک بازه زمانی، چندین آهنگ مختلف را منتشر نمودند. متاسفانه پس از مدت زمانی آن دو به اختلاف برخورد کردند. گفته می‌شود در زمان تشییع پیکر حامد هاکان، آقای چاوشی حاضر نشده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در دنیای اینترنت، چاوشی باید تیتراژ فیلم چ آقای حاتمی کیا را اجرا می‌کرد. ظاهرا میان این دو فرد تاثیر گذار در دنیای سینما و هنر اختلاف‌های شدیدی ایجاد شده و همین مسئله هم در نهایت توانست همکاری آنها را بهم بریزد.

ظاهرا صدا سیما تا امروز چندین بار موسیقی‌های آقای چاوشی را بدون اجازه و مجوز او پخش کرده است. لازم به ذکر است که این مسئله می‌تواند یک تخلف بزرگ به حساب بیاید. حتی آقای چاوشی در این زمینه اظهار داشت: برای پخش هیچ‌یک از قطعات آلبوم‌هایم از من اجازه گرفته نشده است!

تا امروز آقای محسن چاوشی به صورت مخفیانه بیش از چندین بار به کنسرت هنرمندان مختلف رفته است. حتی یک بار در سال 1392، او به صورت مخفیانه در کنسرت آقای مهدی یراحی دیده شد. البته که این ادعا‌ها تا کنون توسط خود چاوشی تایید یا تکذیب نشده‌اند. به خاطر داشته باشید که برخی از خواننده‌ها معتقد هستند که محسن چاوشی صدایش را با استفاده از دستگاه بازسازی کرده و صدای اصلی خودش کیفیت خوبی ندارد. البته که این ادعا طرفداران زیادی نداشته و اکثر افراد بر این باور هستند که چاوشی یکی از خوش صدا‌ترین خوانندگان ایرانی می‌باشد.

محبوب‌ترین موسیقی‌های چاوشی کدام اند؟

همانطور که در قسمت‌های قبل‌تر هم به این مسئله مهم و کلیدی اشاره کردیم، آقای محسن چاوشی از سال 1383 تا امروز موسیقی‌های فاخر و جذاب زیادی را منتشر نموده است. موسیقی‌های خاصی همچون سلام آقا، یه شاخه نیلوفر، لنگه کفش، متاسفم، خودکشی ممنوع، پرچم سفید و خاص از جمله مهم‌ترین و معروف‌ترین آلبوم‌های او به حساب می‌آیند.

جدا از آلبوم، محسن چاوشی آهنگ‌های تک زیادی را نیز منتشر نموده است. اگر شما به دنیای تلویزیون و سینمای ایران علاقه‌مند هستید، حتما می‌دانید که تیتراژ آغازین و پایانی خیلی از سریال‌ها توسط آقای چاوشی طراحی شده است. به عنوان مثال تیتراژ بی‌بدن، زخم کاری، رهایم کن، آمستردام و غیره از جمله مواردی به حساب می‌آیند که توسط این خواننده معتبر، مطرح و حرفه‌ای ایجاد شده‌اند.

بهترین راه دانلود آهنگ ‌های چاوشی کدام است؟

آیا شما هم قصد دانلود آهنگ های محسن چاوشی را دارید؟ راهکار‌های زیادی را می‌توان برای دنبال کردن این پروسه مورد استفاده قرار داد. حتما در جریان هستید که سایت‌های ایرانی و خارجی زیادی در زمینه عرضه انواع موسیقی فعالیت نموده و خدماتشان را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. اگر شما هم به دنبال دانلود آهنگ‌ها و موسیقی‌های منتشر شده توسط آقای چاوشی هستید، می‌توانید هم اکنون خدمات سایت‌های معتبر ایرانی همچون پلتفرم راز موزیک را به کار گیرید. سایت‌های ویژه‌ای همچون راز موزیک با داشتن سابقه فعالیت درخشان و طولانی، یک انتخاب عالی برای دنبال کردن این پروسه به حساب می‌آیند.

آدرس اینترنتی :

https://raz-music.ir/


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
متفاوت‌ترین و خنده دار‌ترین دسته گل‌های خواستگاری و عروسی؛ از دسته گل پیاز و سیر تا ناگت سوخاری و جگر+عکس/ خیلی جالبه👌
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
واکنش پسر هادی چوپان به نایب قهرمانی گرگ پارسی در مستر المپیا 2024: قهرمانیت مبارک بابا! +عکس
آفرودسواری سردار آزمون و همسرش آناهیتا با یک جیپ کلاسیک آمریکایی در جزیره زیبای کیش به همراه دوستان خانوادگی شان +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی