بیوگرافی و زندگی شخصی و اجتماعی دونالد جان ترامپ و همسرش + فیلم و عکس های جذاب و دیدنی

  شنبه، 18 شهریور 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و اجتماعی دونالد جان ترامپ و همسرش + فیلم و عکس های جذاب و دیدنی
دونالد جان ترامپ (زاده 14 ژوئن 1946) سیاستمدار، بازرگان و شخصیت رسانه‌ای آمریکایی است که بین سال‌های 2017 تا 2021 به‌عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده فعالیت کرد. ترامپ، متولد و بزرگ‌شده بخش کویینز نیویورک است. وی در سال 1968 با مدرک کارشناسی اقتصاد از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شده‌است.

فهرست مطالب


خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی سیاسی و اجتماعی

مسئولیت فعلی

اینستاگرام

آلبوم تصاویر

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : دونالد جان

نام خانوادگی : ترامپ

متولد : 14 ژوئن 1946

تحصیلات : کارشناسی اقتصاد و دکترای افتخاری بیزنس (Hon. D.B., 2012, دانشگاه لیبرتی)

سمت فعلی : سرمایه گذار، نویسنده

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

زندگی شخصی و خانواده


ترامپ در 14 ژوئن 1946 در بخش کویینز در نیویورک به دنیا آمد. او فرزند چهارم از پنج فرزند مری ان و فرد ترامپ است که در سال 1936 ازدواج کردند. خواهر او مرین ترامپ بری، قاضی فدرال ایالات متحده در وضعیت ارشدیت در دادگاه استیناف حوزه سوم ایالات متحده آمریکا است. مادر ترامپ مهاجری اسکاتلندی بود، که در جزیره لوئیس در ساحل غربی اسکاتلند متولد شده بود.

تحصیلات دونالد ترامپ


ترامپ دو سال در دانشگاه فوردهام در برانکس تحصیل کرد و سپس به مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، منتقل شد زیرا وارتون دارای یکی از تنها دانشکده‌های مطالعات املاک در دانشگاه‌های آمریکا بود. او در سال 1968 با مدرک کارشناسی اقتصاد در اقتصاد فارغ‌ التحصیل شد.

دونالد ترامپ و همسرش

همسر دونالد ترامپ


ترامپ در سال 1977، با مانکن اهل جمهوری چک ایوانا ترامپ، در نیویورک ازدواج کرد. ایوانا در سال 1988 تابعیت آمریکا را در حالی که ترامپ در کنارش بود، کسب کرد. این زوج در سال 1991 طلاق گرفتند. ترامپ در سال 1993 دو ماه پس از تولد دخترش به نام تیفانی با هنرپیشه‌ای به نام مارلا میپل، با او ازدواج کرد. آن‌ها در سال 1999 طلاق گرفتند.

ترامپ در سال 1998، با ملانیا کناوس مانکن مد اهل اسلوونی دیدار کرد. آن‌ها در سال 2005 در پالم بیچ، فلوریدا، ازدواج کردند.

فرزندان دونالد ترامپ


دونالد ترامپ پنج فرزند به نام های دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ، اریک ترامپ، تیفانی ترامپ، برن ترامپ.

او همچنین نه نوه دارد.

زندگی سیاسی و اجتماعی دونالد ترامپ


ترامپ به گفته خودش پس از تحصیل و فراغت از دانشگاه ثروتی برابر 200٬000 دلار آمریکا داشت. او حرفهٔ خود را در شرکت املاک پدرش، الیزابت ترامپ و پسر، که بر مسکن اجاری طبقهٔ متوسط در بخش‌های بروکلین، نیویورک، کویینز و استیتن آیلند نیویورک متمرکز بود آغاز کرد.

در 1971، ترامپ به منهتن نقل مکان کرد، و در آنجا در پروژه‌های ساختمانی بزرگتری درگیر شد، و طراحی معماریٔ جذاب را به منظور کسب تحسین عموم به کار برد. ترامپ در آغاز در 1973 وقتی از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا به نقض لایحه مسکن منصفانه حین بهره‌برداری از 39 ساختمان متهم شد، توجه عمومی را به خود جلب کرد.

برندینگ و لایسنسینگ ترامپ

ترامپ جدا از کارهای سنتی اش در زمینهٔ املاک، هتلداری و صنایع تفریحی نام و برند ترامپ را در دیگر صنایع و محصولات تثبیت کرده‌است. ترامپ در بازاریابی نام ترامپ بر شمار زیادی از محصولات از جمله ترامپ فایننشال (ذر زمینه مرتگج)، فروش و اجاره ترامپ (فروش مسکن)، رستوران‌های ترامپ، بوفه ترامپ، تهیه غذای ترامپ، بستنی پارلر ترامپ، گوترامپ، مجموعه امضای ترامپ، عطر دونالد ترامپ (2004) گلف ترامپ، مجله ترامپ، شکلات ترامپ، خانه ترامپ، تولیدات ترامپ، مؤسسه ترامپ، کارت بازی ترامپ، غول املاک ترامپ (بازی شبیه‌سازی کسب و کار)، کتاب‌های ترامپ، مدیریت مانکن ترامپ، شاتل ترامپ، یخ ترامپ، مرتگج ترامپ، ودکای ترامپ و استیک‌های ترامپ. علاوه بر این گزارش شده ترامپ برای هر ارائهٔ یک ساعته دورهٔ آموزشی 1٫5 میلیون دلار دریافت می‌کند.

فوربز در سال 2011، ارزش ارزش براند ترامپ را 200 میلیون دلار تخمین زد. ترامپ این ارزش گذاری را قبول ندارد و می‌گوید برند او در حدود 3 میلیارد دلار ارزش دارد. بسیاری از ساختمان سازان برای بازاریابی خود نام ترامپ را بر اموالشان می‌گذارند. به این دلیل، ترامپ مالک بسیاری از ساختمان‌هایی که نام وی را بر خود دارند، نیست.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

سرمایه‌گذاری

در سال 2011 ترامپ پس از ناامید شدن از بازار املاک آمریکا به بازار بورس نیویورک حمله برد و سهامهایی از جمله در بنک آو آمریکا، سیتی‌گروپ، کاترپیلار، اینتل، جانسون و جانسون، پروکتر اند گمبل و فیسبوک را خرید. او هنگام فروش سهام در سال 2014، 27 میلیون دلار سود کرد و از 45 سهامی که خرید 40 تایشان سودده بودند.

ظاهراسال 1357 ترامپ درسفری به ایران قصدسرمایه گذاری در شمال راداشته که باملاحظاتی از جمله تب و تاب انقلاب از قصد خویش منصرف شد.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

فعالیت رسانه‌ای

در زمینه رسانه‌ای، ترامپ دو بار نامزد جایزه امی شده و به عنوان نسخه‌ای کاریکاتور گونه از خودش در سریال‌ها و فیلم‌ها (مانند، تنها در خانه 2: گم‌شده در نیویورک, دایه, شاهزاده باطراوت بل ار، روزهای زندگی ما, وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد) و به عنوان یک شخصیت (بچه‌های مارمولک) ظاهر شده‌است. او سوژهٔ کار کمدین‌ها، هنرمندان کارتونی فلشی، و کاریکاتوریست‌های آنلاین بوده‌است.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

فعالیت سیاسی تا سال 2015

ترامپ در سال‌های 1988، 2004، و 2012 برای ریاست جمهوری و در سال‌های 2006 و 2014 برای فرمانداری نیویورک ابراز علاقه کرد که در انتخابات رقابت کند ولی وارد هیچ‌یک از آن رقابت‌ها نشد. گرچه نظرسنجی از سوی نیویورک تایمز سی بی اس نشان داد که 70٪ آمریکاییان نظر نامطلوبی نسبت به ترامپ دارند، او برای کسب نامزدی حزب رفرم در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 رقابت کرد و انتخابات مقدماتی کالیفرنیا را برنده شد.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ و نتانیاهو

دونالد ترامپ و نتانیاهو

کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری 2016

در 16 ژوئن 2015، ترامپ کاندیداتوری خود برای کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را از مقر خود در برج ترامپ در نیویورک اعلام کرد. ترامپ توجهات را در کارزاری که شدیداً بر شعار «عظمت را به آمریکا برمی‌گردانیم.» تکیه داشته، معطوف به مسایل داخلی ای نظیر مهاجرت غیرقانونی به ایالات متحده آمریکا، انتقال به خارج مشاغل آمریکایی‌ها، بدهی ملی ایالات متحده آمریکا، و تروریسم اسلامی کرد.

ترامپ به عنوان یک محافظه‌کار خودخوانده رقابت می‌کند، که به‌طور مشخص آن را به امور مالی و مذهبی مرتبط می‌کند. برخی تحلیلگران سیاسی ترامپ را از نظر مسائل اجتماعی نظیر حقوق دگرباشان، و سقط جنین، میانه‌رو طبقه‌بندی می‌کنند. او بر اساس پلتفرمی مبارزه می‌کند که تأکید بسیاری بر میهن‌پرستی آمریکایی دارد، و نسبت به تصحیح سیاسی مخالفت شایان توجهی دارد. او علیه طبقهٔ حاکم حزب جمهوری‌خواه، که به‌طور گسترده با نامزدی او مخالف است و در خصوص شانس او برای بردن انتخابات سراسری شک دارد و می‌ترسد او به چهرهٔ حزب جمهوری‌خواه صدمهٔ زیادی بزند رقابت می‌کند. به هر ترتیب، نامزدی ترامپ تا حدی زیادی موفق بوده، بخشی از آن به دلیل پوشش گستردهٔ رسانه‌ای، قابلیت او برای تأمین شخصی بودجهٔ کارزارش و حساب نکردن روی سوپرپک‌ها، و اعلام حمایت چهره‌های مختلف، و این نظر که او و هوادارانش «چیزها را همان‌طور می‌گویند که هستند.»

ترامپ در خصوص مذهب بیانی قوی به کار گرفته، و شدیداً از گروه‌های مسیحی در آمریکا حمایت کرده، مدعی شده نحوهٔ برخورد نامطلوب مالیاتی را که اجازه نمی‌دهد آن‌ها در صحنهٔ سیاسی خود را ابراز کنند ملغی خواهد کرد و قول داده استفادهٔ گسترده‌تر از عبارت «کریسمس مبارک» به جای «تعطیلات مبارک» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را احیا کند. دیگر مسایلی که او برجسته‌شان می‌کنند عبارتند از مراقبت از کهنه سربازان، قوی تر کردن ارتش، بمباران شدید گروه داعش، تحت نظر قرار دادن مساجد خاصی در آمریکا، دستیابی به توافق‌های تجاری که برای کارگران آمریکایی مطلوب تر باشند. ترامپ مکرراً بیانات جسورانه و مجادله برانگیزی با دیدگاه منفی در خصوص مهاجران در خصوص مسایلی ابراز کرده که مورد علاقهٔ رأی‌دهندگان طبقه کارگر محروم است.

انتخاب به ریاست جمهوری

ترامپ در 8 نوامبر 2016 با کسب 306 رأی الکترال در برابر 232 رأی کلینتون پیروز شد. او رأی مردمی کمتری از کلینتون به دست آورد و پنجمین کسی شد که بدون بردن آرای مردمی رئیس‌جمهور می‌شود. تفاوت آرا در سطح کشور نزدیک 3 میلیون رأی بود.

پیروزی ترامپ یک پیروزی سیاسی بسیار خلاف انتظار دانسته شد، چرا که تقریباً همهٔ نظرسنجی‌های کشوری نشان می‌دادند کلینتون به میزان کمی جلوتر از ترامپ است، و نظرسنجی‌های ایالتی نشان می‌دادند او به میزان کمی در آرای الکتورال جلو است. خطاها در برخی از نظرسنجی‌های ایالتی را بعدتر به تخمین بیش از حد حمایت از کلینتون در میان رأی دهندگان بسیار تحصیلکرده و غیر سفیدپوست، و تخمین کمتر از حد حمایت از ترامپ در میان رأی دهندگان سفیدپوست طبقه کارگری از سوی نظرسنجی کنندگان نسبت دادند. پیروزی ترامپ نخستین باری از بازه سال‌های 2003–2007 شد که جمهوری‌خواهان کاخ سفید و هر دو مجلس سنا و کنگره را در کنترل خود دارند. ترامپ مسن‌ترین کس و با احتساب تورم، ثروتمندترین کسی شد که به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شده‌است.

دونالد ترامپ  و ولادیمیر پوتین

دونالد ترامپ  و ولادیمیر پوتین

ریاست جمهوری

رئیس‌جمهور منتخب دونالد ترامپ نخستین جلسهٔ خود با رئیس‌جمهور اوباما را در 10 نوامبر به منظور بحث در خصوص برنامه‌های یک انتقال قدرت صلح آمیز برگزار کرد.

تیم انتقال ترامپ تا 11 نوامبر 2016 از سوی کریس کریستی هدایت می‌شد تا این که معاون منتخب رئیس‌جمهور، مایک پنس، اختیار را در دست گرفت.

استیضاح اول

ترامپ در طول دورهٔ ریاست جمهوری خود، دو بار استیضاح شده‌است. استیضاح اول با رای منفی سنا به نتیجه نرسید و استیضاح دوم هم با رای منفی سنا به نتیجه نرسید.

مجلس نمایندگان آمریکا، در تاریخ 19 دسامبر 2019، رای به استیضاح ترامپ داد. مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را به سوءاستفاده از قدرت و ممانعت از تحقیقات کنگره متهم کرد. این دو اتهام در مجلس سنا برای تأیید نهایی استیضاح وی از ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا پیگیری شد و سرانجام مجلس سنا او را از هر دو اتهام تبرئه کرد؛ و او در مقام ریاست جمهوری خود ابقا شد. استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید پس از اعلام نتایج نهایی بررسی موارد اتهامی استیضاح در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز، تلاش به استیضاح تقلبی با همنوایی دموکرات‌ها، با تبرئه کامل پرزیدنت دونالد ترامپ پایان یافت.

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

انتخابات ریاست جمهوری 2020

دونالد ترامپ که برای دومین دوره ریاست‌جمهوری خود نامزد شده بود، بدون مواجه‌شدن با چالش مهمی در انتخابات مقدماتی نامزد نهایی حزب خود شد. کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه نیز در 25 ژانویه 2019 به صورت غیررسمی از نامزدی او حمایت کرد.

نهایتاً در انتخابات نهایی 2020، ترامپ از رقیب دموکرات خود، جو بایدن، شکست خورد. او در این دوره 214 رای الکترال به دست آورد. با این حال ترامپ هنوز شکست را نپذیرفته و خواستار گرفته‌شدن تصمیم نهایی در مورد نتیجه انتخابات توسط دیوان عالی است.

استیضاح دوم

مواد استیضاح ترامپ به اتهام تحریک به فتنه علیه حکومت ایالات متحده در 11 ژانویه تقدیم مجلس نمایندگان شد. اکثریت نمایندگان این مجلس با حضور هر دو حزب با رای 232 به 197 به استیضاح ترامپ رای دادند که او را بدل به نخستین صاحب منصب ایالات متحده کرد که دو بار استیضاح شده‌است. ده جمهوریخواه به استیضاح او رای موافق دادند که بیشترین تعداد اعضای یک حزب است که به استیضاح یک رئیس‌جمهور از حزب خود رای می‌دهند.

پسا ریاست جمهوری

ترامپ پس از اتمام دوره ریاست جمهوری‌اش برای زندگی به باشگاه مار-ئه-لاگوی در پام بیچ، فلوریدا رفت. آن‌چنان‌که لایحه روسای جمهور سابق در اختیار او قرار می‌دهد، او دفتری برای اداره فعالیت‌های پسا ریاست جمهوریش در آنجا ایجاد کرد. ترامپ دفتری در مار-ئه-لاگو برای رسیدگی به فعالیت‌های پسا ریاست جمهوری‌اش ایجاد کرد. ترامپ در ماه‌های پس از ریاست جمهوریش حضور عمومی فعالی نداشته، با دوستان و رهبران حزب دیدار کرده، در مورد آینده‌اش تفکر کرده و گلف بازی کرده‌است.

کمپین ریاست جمهوری 2024

در 15 نوامبر 2022، ترامپ کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را اعلام کرد و حسابی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی ایجاد کرد.

کیفرخواست و دستگیری

در مارس 2023 یک هیئت منصفه در نیویورک ترامپ را در 34 فقره جرم جعل کردن در اسناد کسب و کار مورد اتهام قرار داد. در 4 آوریل، ترامپ خود را تسلیم کرد و دستگیر شد و به محضر دادگاه برده شد؛ او در برابر همه اتهامات ابراز بیگناهی کرد و آزاد شد. قاضی جلسه استماع حضوری بعدی را برای 4 دسامبر مقرر کرد؛ دسامبر باید تا 8 اوت دفاعیات خود را تقدیم دادگاه کند.

علایق دونالد ترامپ


دونالد ترامپ به ورزش گلف علاقه‌مند است و آن را به خوبی بازی می‌کند. او به صرف استیک به‌طور کاملاً پخته علاقه دارد. ترامپ پس از مشاهده الکلیسم و سپس مرگ برادر بزرگترش (فرد ترامپ) از نوشیدن مشروبات الکلی اجتناب می‌کند.

دونالد ترامپ در حال بازی گلف

دونالد ترامپ و نویسندگی


دونالد ترامپ کتاب‌های مختلفی در زمینه‌ی موفقیت و کسب‌وکار نوشته است. از جمله این کتاب ها :

  • کتاب چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟

  • کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید؟

  • کتاب آمریکای زمینگیر

  • کتاب 101 راه موفقیت در تجارت

جوایز و افتخارات


  • دکترای افتخاری بیزنس (Hon. D.B.), 2012، دانشگاه لیبرتی

  • تالار شهرت دبلیو دبلیو ای (کلاس 2013)

  • ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود

  • در سال 2015 جایزهٔ آزادی را به خاطر کوشش مثبت در زمینهٔ روابط اسرائیل-آمریکا دریافت کرد.

  • کلید شهر دورال، فلوریدا، 2015

  • «شخص سال» از سوی تایم (2016)

مسئولیت فعلی


دونالد ترامپ کارآفرین و سیاستمدار آمریکایی است. او در سراسر جهان کسب‌وکارهای مختلفی نظیر باشگاه گلف و هتل دارد.

دونالد ترامپ

اینستاگرام دونالد ترامپ


دونالد ترامپ در اینستاگرام از طریق صفحه خود با نام کاربری realdonaldtrump با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام دونالد ترامپ

آلبوم تصاویر دونالد ترامپ


دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترا

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در کنار فرزندش

دونالد ترامپ و فرزندانش

دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترا

دونالد ترامپ در کنار فرزندش

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترا

فیلمی از صحبت های وقیحانه دونالد ترامپ در مورد شهادت سردار قاسم سلیمانی



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (542 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (35 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید (7 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شهاب حسینی برای سومین بار پدر شد +عکس/مادر شدن ساناز ارجمند همسر جدید آقای بازیگر
شهید رئیسی چرا گفت :«دفعه بعد خودم باید پشت فرمون بشینم»؟
اعلام اسامی 30 دانشجوی نمونۀ سال 1402
برنامه تازه اردوغان برای بقاء / ترکیه از روی عربستان کپی می‌کند
دغدغه‌ها و اولویت‌های پزشکیان و جلیلی برای «آموزش و پرورش»
جلیلی: دولت را با 1500 تحریم تحویل رئیسی دادند!
ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» شهید رئیسی چه بود
واردات خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در دستور کار دولت
مدافع پرسپولیس به تراکتور پاسخ مثبت داد / هایجک چهارم از اردوی سرخ پوشان توسط زنوزی
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 11 تیر 1403
از واکنش متفاوت پسر بزرگ دهقان فداکار به توییت پزشکیان تا مراسم وداع با شهید حافظ صندوق در حواشی داغ امروز دوشنبه 11 تیر 1403
همسر سعید جلیلی چرا غایب است و این کاندیدا را همراهی نمی کند؟ / شغل او چیست؟ + عکس
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس