دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی محمد احمدزاده و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 29 مرداد 1402
محمد احمدزاده (زاده 4 آذر ماه 1365 در رودسر) بازیکن فوتبال ساحلی اهل ایران است. او کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است و در پست مهاجم بازی می‌کرد. او هم‌اکنون عضو تیم شاهین خزر رودسر است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : محمد

نام خانوادگی : احمدزاده

تاریخ تولد : 1365/09/04

شهر محل تولد : رودسر

رشته تخصصی : فوتبال ساحلی

زندگی شخصی و خانواده محمد احمدزاده


محمد احمدزاده (زاده 4 آذر ماه 1365 در رودسر) بازیکن فوتبال ساحلی اهل ایران است. او کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است و در پست مهاجم بازی می‌کرد. او هم‌اکنون عضو تیم شاهین خزر رودسر است. او با تیم فوتبال ساحلی سه بار قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای در کشور امارات شده‌است.

ازدواج و خانواده


محمد احمدزاده متاهل بوده و چندین سال است که با خانم بهاره احمدزاده ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک دختر به نام مهدیس متولد 16 بهمن 1392 و پسری به نام بردیا متولد 16 بهمن 1399 می باشد.

محمد احمدزاده طرفدار کدام تیم است؟


شاید دو تیم تهرانی با هم بازی کنند من به پرسپولیس تمایل داشته باشم اما واقعیتش این است که به عنوان یک ورزشکار گیلانی به تیم‌ های استانم تعصب خاصی دارم و چه ملوان باشد چه داماش یا سپیدرود همه را به یک اندازه دوست دارم و در همه حال آرزوی موفقیت برای این تیم‌ ها دارم، چون می‌ دانم با چه مشقت و شرایطی تلاش می‌ کنند تا برای این استان افتخار آفرینی کنم.

زندگی ورزشی و اجتماعی محمد احمدزاده


در دوران نوجوانی و جوانی در سطح مسابقات استانی، فوتبال چمنی بازی می‌ کرد، سپس در سال 1384 در 19 سالگی به تیم ملی امید فوتسال دعوت شد، که دو سال در عضویت تیم ملی امید فوتسال هم بود و در نهایت با توجه به پتانسیل بالای استان گیلان و شهرستان رودسر در فوتبال ساحلی، فعالیت ورزشی‌ را در فوتبال ساحلی ادامه داده است.

فوتبال ساحلی را از نوجوانی با بازی در شهرستان رودسر آغاز کرد و خیلی زود توانست جای پای خود را در این ورزش محکم کند.

سال 1390 در 25 سالگی به عنوان اولین لژیونر ایران در رشته فوتبال ساحلی به تیم اماراتی ملحق شد و پس از 2 سال حضور در امارات به لیگ کویت رفت و تا سال 1394 در این کشور مشغول بازی بود.

پس از 4 سال به ایران بازگشت و به تیم پارس جنوبی جم ملحق شد و پس از یک سال از این تیم‌ جدا شد و جهت کسب تجربه چالش جدید به لیگ بلاروس رفت و تا سال 1398 در لیگ این کشور توپ زد.

سال 1398 در 33 سالگی به تیم بیچ ساکر کلاب اسپارتاک مسکو پیوست و تا سال 1401 پیراهن این تیم روسی را بر تن کرد تا اینکه سال 1401 در 36 سالگی به تیم‌ شاهین خزر رودسر منتقل شد و هم اکنون در این تیم مشغول بازی است.

نخستین بار سال 1384 در 19 سالگی به تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شد و تا سال 1401 جز بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران بود. او با تیم ملی ایران 3 قهرمانی جام بین قاره ای را تجربه کرده است.

سبک بازی محمد احمدزاده


محمد احمدزاده بازیکنی خوش تکنیک و باهوش بوده و قدرت بدنی بالا، شوتز زدن بودن و مهارت در زدن ضربات آکروباتیک از وی یک بازیکن جهانی ساخته است.

محمد احمدزاده اولین ایرانی لیگ روسیه


2 سال در لیگ کویت و 2 سال در لیگ امارات بازی کردم و حدود 3 سال هم در بلاروس بودم اما اولین ایرانی هستم که در لیگ روسیه بازی کرده است.

روسیه بهترین لیگ را دارد و دلیلش حضور بهترین بازیکنان دنیاست، در آنجا هر بازی همانند فینال جام جهانی است و بازی‌ ها بسیار سخت و حساس دنبال می‌ شود.

محمد احمدزاده بهترین لژیونر لیگ روسیه


در لیگ روسیه توانستم با تیم خودم (اسپارتاک) بدرخشم و بهترین لژیونر لیگ روسیه شدم. در معتبرترین مسابقات فوتسال ساحلی دنیا در موندیالیتو با اسپارتاک توانستیم مقام دوم را کسب کنیم. پیشرفت خیلی خوبی داشتم و توانستم استعداد فوتبال ساحلی ایران را به همه ی دنیا نشان دهم، فوتبال ساحلی ایران یکی از ابرقدرتمندترین تیم های دنیا است.

محمد احمدزاده و اولین ایرانی لیگ قهرمانان اروپا


من اولین ایرانی هستم که در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال ساحلی اروپا بازی کردم، در فوتبال ساحلی همیشه جزو اولین‌ ها بوده‌ ام و چند سال پیش به عنوان اولین لژیونر ایرانی به امارات رفتم و پس از آن راه برای سایر بچه‌ ها باز شد.

الگوی محمد احمدزاده


الگوی من علی کریمی است، هم از نظر فنی و هم اخلاقی او را الگو قرار داده‌ ام و می‌ خواهم علی کریمی فوتبال ساحلی باشم.

محمد احمدزاده و خداحافظی


فعلا که شرایط ایده آلی دارم و 16، 17 سال است زندگی ام حرفه ای است. همه چیز را رعایت می کنم. هیچ کس نمی تواند بگوید تا چه زمانی بازی می کند. فعلا شرایط فوق العاده آماده ای دارم و قصد خداحافظی ندارم.

محمد احمدزاده نامزد دریافت توپ طلا


سال 2017 احمدزاده به همراه برونو ژاوی و مائوریسیو، بازیکنان تیم ملی برزیل به عنوان سه نامزد دریافت عنوان برترین بازیکن جهان 2017 از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی معرفی شده بود. او پیش از این عنوان برترین بازیکن جام جهانی 2017 باهاما را هم کسب کرده بود.

محمد احمدزاده و مربیگری


به مربیگری علاقه مندم؛ تا بعد از خداحافظی به این بهانه هم در فوتبال ساحلی حضور داشته باشم.

افتخارات محمد احمدزاده


  • بهترین بازیکن جام بین قاره ای در سال 2013

  • آقای گل جام بین قاره ای در سال 2014

  • بهترین بازیکن جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما در سال 2017

  • بازیکن منتخب جهان در سال 2017

  • آقای پرشین کاپ 2018 و چندین دوره قهرمانی در جام بین قاره ای و قهرمانی در جام ملت های آسیا فوتبال ساحلی

آلبوم تصاویر محمد احمدزاده


اینستاگرام محمد احمدزاده


محمد احمدزاده در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری mohamadahmadzade11 با مخاطبان خود در ارتباط است.

ویدئویی از سوپر گل احمدزاده ، سومین گل برتر جام جهانی فوتبال ساحلی



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به ماشین رِنج روور هوش پران سردار آزمون که همه آرزوشو دارن/ستاره فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍
ویراستاری تخصصی مقاله
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه