دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی میلاد کر و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 13 شهریور 1402
میلاد کر (زادهٔ 19 مهر 1382 در بندر ترکمن) بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مدافع برای باشگاه فوتبال تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی


نام : میلاد

نام خانوادگی : کر

تاریخ تولد : 1382/07/19

شهر محل تولد : بندرترکمن

رشته تخصصی : فوتبال

زندگی شخصی و خانواده میلاد کر


میلاد کُر متولد 19 مهر 1382 در بندر ترکمن می باشد.

میلاد کر در بندر ترکمن استان گلستان در خانواده ای فوتبالی به دنیا آمده است و همشهری سردار آزمون می باشد و یک برادر دارد.

پدرش اولین مشوق و مربی وی در ابتدای راه فوتبالی اش بوده و راه و رسم اولیه فوتبال را به وی آموخته است، حمید کر فوتبالیست سابق عموی اوست و رسول کر، کاپیتان تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید ایران، پسر عمویش می باشد.

ازدواج و خانواده


میلاد کر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگی ورزشی و اجتماعی میلاد کر


فوتبال حرفه ای را از آکادمی زیر 13 ساله های تیم گالاتسرای ترکیه شروع کرده و بعد از مدتی هم با بازگشت به ایران وارد تیم نوجوانان سپاهان شده و مدتی هم در این تیم عضویت داشت.

بعد از حضور در آکادمی سپاهان به تیم جوانان ذوب آهن اصفهان پیوست و سال 1400 در 18 سالگی هم موفق شد با نظر مهدی تارتار به تمرینات تیم بزرگسالان ذوب آهن اضافه شود و تا سال 1401 در تیم اصفهانی عضویت داشت. سال 1401 در 19 سالگی به عضویت تیم تراکتور درآمد و هم اکنون عضو این تیم تبریزی به مربیگری پاکو خمز می باشد.

میلاد کر از جمله بازیکنان با استعدادی است که سابقه حضور در تمامی رده های تیم های ملی پایه را داراست و هم اکنون از بازیکنان تیم ملی جوانان و امید به شمار می رود.

سبک بازی میلاد کر


میلاد کر بازیکنی قدرتی بوده و قدرت سرزنی بالا، توانایی رهبری، مهارت بازی سازی ازعقب زمین و شوت زن بودن ازخصوصیات بارز وی می باشد.

میلاد کر و پیشنهاد عربی


بازیکن ترکمنی بعد از درخشش در بازی‌ های جام ملت‌ های جوانان آسیا 2023، با پیشنهاداتی از سوی باشگاه های عربی چون تیم عجمان امارات و یک تیم قطری مواجه گردید اما با مخالفت تراکتوری ها او همچنان در تبریز ماندگار شد.

میلاد کر و پیشنهاد استقلال


تابستان 1402، میلاد کر از بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای پیوستن به تیم استقلال تهران بود اما کادر فنی باشگاه تراکتور با پیشنهاد استقلال مخالفت کرد و عنوان کرد که این بازیکن دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد.

میلاد کر و ماجرای بیهوشی در زمین بازی


در جریان دیدار هوادار و تراکتور در هفته نوزدهم لیگ 1402-1401 که با پیروزی 1 بر 0 تبریزی‌ ها به اتمام رسید، میلاد کر، برای جلوگیری از موقعیت حریف، سرش را مقابل توپ گذاشت و در‌ همین حین پای بازیکن حریف با سر او برخورد کرد تا برای دقایقی بی‌ هوش و سپس از زمین خارج و به بیمارستان منتقل شود. مادر میلاد بعد از دیدن صحنه مصدومیت پسرش غش کرده و به بیمارستان منتقل شده بود.

لقب میلاد کر


احساس خوبی است وقتی هر کدام از هواداران تراکتور را می‌ بینم که به من می‌ گویند یاشاسین میلاد «تورکمن اوغلی» یکی از جذاب ترین لقب‌ هایی است که از هوادارانمان می‌ شنوم و خوشحالم سرم را برای تیمی جلوی توپ قرار دادم که هواداران این چنینی دارد.

میلاد کر و پاکو خمز


پاکو خمز واقعا مربی بسیار بزرگ و بادانشی است و در این مدت کوتاه از ایشان خیلی یاد گرفتم؛ به شخصه مدیون ایشان هستم و در پست دفاع وسط نکات خوبی از ایشان یاد گرفتم. خیلی خوشحال هستم که در دو سال آتی نیز ایشان حضور دارند.

میلاد کر و لژیونری


من فعلا با تراکتور قرارداد دارم؛ واقعا عاشق تراکتور هستم و جوی که تصورش را می کردم واقعا وجود دارد. ولی هر بازیکنی دوست دارد به اروپا لژیونر شود که امیدوارم از تراکتور این اتفاق رخ دهد.

افتخارات میلاد کر


میلاد کر تاکنون افتخاری را به نام خود ثبت نکرده است.

آلبوم تصاویر میلاد کر


اینستاگرام میلاد کر


میلاد کر در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری ___miladkor با مخاطبان خود در ارتباط است.

ویدئویی از گل زنی میلاد کر به تیم امید لبنان



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش