دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

بیرانوند داستان مهدی هاشمی نسب را تکرار میکند/ از قرارداد 100 میلیونی تا تا پیشنهاد 100 میلیارد تومانی! 

سه شنبه، 13 تیر 1402
کد خبر: 346830
ساعدنیوز: علیرضا بیرانوند در ابتدای مسیری قرار گرفته که مهدی هاشمی‌نسب روزی آنرا تجربه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، فسخ کردن علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و ادعای مدیران باشگاه استقلال مبنی بر مذاکره با او و فراهم شدن شرایط برای جذب این سنگربان ملی پوش همه چیز را برای اینکه علیرضا لقب یاغی جدید را در فوتبال ما به خود اختصاص بدهد، فراهم کرده است. لقبی که البته بدون هیچ شک و تردیدی اغلب فوتبالی‌ها آن را برازنده مهدی هاشمی‌نسب می‌دانند.

از نفرت تا محبوبیت

شرایط علیرضا بیرانوند و موقعیت او میان هواداران استقلال و پرسپولیس دقیقاً مانند وضعیتی است که مهدی هاشمی‌نسب در ماه‌های پایانی سرخ‌پوش بودن خود داشت. هاشمی‌نسب در ماه‌های پایانی سال 78 و بهار سال 79 به شدت مورد رفداران استقلال بود و به همان میزان در میان پرسپولیسی‌ها چهره‌ای محبوب تلقی می‌شد به طوری که در دیدارهای استقلال علیه او شعار می‌دادند و در مسابقات پرسپولیس، هواداران ورزشگاه را با اسم او روی سر خود می‌گذاشتند. این قاعده همین حالا هم در مورد بیرانوند صادق است و در ماه‌های پایانی لیگ و جام حذفی دیدیم بیرانوند به شدت مورد حمایت پرسپولیسی‌ها قرار داشت و به همان اندازه هم قلالی‌ها علیه او موضع می‌گرفتند اما شاید تصمیم جدید سنگربان تیم ملی جایگاه او نزد مغضوبان و محبوبان خود را کاملاً عوض کند.

برق اسکناس

نکته دیگری که علیرضا بیرانوند و مهدی هاشمی‌نسب را با هم همسفر می‌کند، برق اسکناس‌های است که شاید رد و بدل شود. استقلال برای آبی پوش کردن مهدی هاشمی‌نسب حسابی سر کیسه را شل کرد و پول بسیار درشتی در سال 79 به حساب او واریز کرد. اتفاقی که می‌تواند در رابطه با علیرضا بیرانوند هم تکرار شود و او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب