دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری ارتباطات /

چالش برانگیزترین بازی رایانه ای سال کدام است؟ 

پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397
کد خبر: 6866
ساعد نیوز: حال باید دید  بازی بسیار زیبا THE COUNCIL تا چند قسمت پیش خواهد رفت و آیا خواهد توانست به بخشی از علایق کاربران بازی های رایانه ایی تبدیل شود. به نظر این بازی توانایی های بسیاری بر

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از شهر خبر: 

دومین قسمت بازی اپیزودیک The Council به نام Hide and Seek  از امروز در دسترس کاربران قرار می گیرند. اولین قسمت این  بازی داستانی ماجراجویی در ماه مارس منتشر شد و توانست جذابیت های زیادی را به همراه داشته باشد. حال قسمت دومین این بازی امروز یعنی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ ماه ۹۷ (۱۷ می ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های  ایکس باکس وان،پلی استیشن چهار و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. برای اجرای این بازی زیبا به کاربران پیشنهاد می کنیم نسخه کامل آن را دریافت کنند و نیازی به پرداخت برای هر قسمت نداشته باشند.

به نظر می رسد همکاری استودیوی Big Bad Wolf و شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو بتوانند به صورت طولانی مدت با یکدیگر در ساخت The Council همکاری کنند. این بازی ماجراجویی شباهت های زیادی با بازی های کمپانی Telltale Games دارد اما Big Bad Wolf با افزودن سیستمی به نام Confrontations، سعی کرده تا مخاطبان را قبل از تصمیم گرفتن، به تفکر بیشتر وادار کند.به همین دلیل داستان و سبک روایی درگیر کننده‌ این بازی در کنار گرافیک جالب توجه مورد توجه هواداران قرار گرفته است.

برای اجرای این مرحله نیاز است که شما مرحله قبل را به پایان رسانده باشید تا بتوان به قسمت دوم این بازی دسترسی پیدا کنید. البته این موضوع به جذابیت بسیار بیشتر بازی کمک می کند.

در بخش Hide and Seekیا همان قسمت دوم این بازی کاربران در نقش همان شخصی اصلی قسمت اول قرار می گیرند و باید در نقش لویس دِ ریشِت و از سرگیری جستجوی این مرد برای یافتن مادرش برود. در این میان فرقه‌ها نیز سرانجام بسته به تصمیمات قبلی شما شکل گیری می‌شوند. این قسمت همچنین یک شخصیت جدید به نام لرد مورتیمر (Mortimer) و رئیس اسپانیایی ایالت را معرفی می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب