ساعدنیوز
ساعدنیوز

چاپ فوری و تضمینی مقاله پابمد pubmed

  شنبه، 04 بهمن 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
چاپ فوری و تضمینی مقاله پابمد pubmed
معتبرترین اسناد علمی دنیا در حوزه پزشکی و پیرا پزشکی را می‌توانید در پایگاه pubmed جستجو کنید. بزرگترین پایگاه رسمی علمی در دنیا می‌باشد که به انتشار متون تخصصی علمی در حوزه های تخصصی مختلف می‌پردازد. در این بخش شیوه چاپ فوری و تضمینی مقالات pubmed را برای شما عزیزان اموزش خواهیم داد.

پاب مد (Pubmed) چیست؟

اطلاعات پزشکی هر ۵ سال دوبرابر می­ شود، این مساله کار را برای افرادی که در زمینه پزشکی فعالیت می ­کنند دشوار می ­سازد چرا که باید همیشه با جدیدترین اطلاعات روز پیش بروند و به منابعی دسترسی داشته باشند که به آن ها کمک می­ کند بهترین تصمیمات پزشکی را بگیرند و به روز بمانند. نام این منبع، پاب مد است.

بیست سال پیش، پاب مد یک سیستم اعتبارنامه بود که بعنوان یک درگاه آنلاین به سوی دیتابیس مدلاین (Medline) عمل می­ کرد. اما پیشرفت این سیستم موجب شد خیلی سریع به یک دیتابیس تبدیل شود.

مدلاین دیتابیس کتابخانه ملی پزشکی (NLM) است که در آن تمامی اطلاعات و مطالعات پزشکی منتشر شده در زمینه ­های مختلف وجود دارد. این دیتابیس روزانه آپدیت می­ شود و بیش از ۱۱ میلیون رفرنس در آن پیدا می ­شود که مربوط به سال­های ۱۹۶۰ به بعد هستند. در این دیتابیس بیش از ۴۰۰۰ مجله از ۷۰ کشور جهان ثبت شده است.

تعداد مقالات نمایه شده در پاب مد و رشته های تحت پوشش

تاکنون پایگاه اطلاعاتی پابمد بیش از ۱۶ میلیون مقاله و بیش از ۴۵۰۰ ژورنال های رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، دامپزشکی، علوم پایه پزشکی و غیره را در آمریکا و هفتاد کشور جهان را تحت نمایه قرار داده است.

به طور کلی این مقالات بیشتر برای دانشجویان و محققان گروه علوم پزشکی مناسب است همچنین برای دانشجویانی که تمایل به اپلای در دانشگاه های خارج از کشور و یا مصاحبه دکتری دانشگاه های علوم پزشکی دارند نیز مناسب است این افراد می توانند در انگیزه نامه یا SOP خود به مقالات خود که در پابمد نمایه شده اشاره نمایند

علاوه بر گروه علوم پزشکی برای زیست شناسی هم موثر واقع می گردد. بسیاری از مجلات در پایگاه های معتبری مانند پاب مد به رایگان منتشر می شوند. در حال حاضر پایگاه پاب مد بیش از ۳/۲۷ میلیون سند علمی را نمایه کرده است و در هر سال بیش از ۵۰۰ هزار مدرک علمی دیگر به این تعداد افزوده می شود. بنابراین حتی اگر به یک سوم الی یک پنجم از مقالات این پایگاه به صورت رایگان دسترسی داشت باشید، باز هم امکان استفاده از تعداد قابل توجهی مقاله وجود دارد. آپدیت این پایگاه از سه شنبه تا شنبه هر هفته می باشد و بیش از ۹۰ درصد مقالات آن چکیده به زبان انگلیسی دارند.

نحوه چاپ مقاله در مجلات پابمد

چاپ مقالات پزشکی و پیراپزشکی در ژورنالهای pubmed باید طبق مراحل زیر انجام شود تا در مرحله داوری هرچه سریعتر پذیرفته شود. فرآیند چاپ مقالات تخصصی pubmed به ترتیب مراحل زیر می بایست انجام شود.

ترجمه

ترجمه تخصصی مقالات و متون پزشکی و پیراپزشکی که قصد سابمیت آن به ژورنالهای معتبر pubmed را دارید باید با سطح کیفی طلایی انجام شوند و کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. ترجمه متون تخصصی حوزه پیراپزشکی باید توسط مترجم متخصص و با سابقه انجام شود. داوران این ژورنالها با توجه به سختگیری بسیار بالایی که دارند توقع ترجمه نیتیو از مقالات را دارند و مقاله باید با کیفیت طلایی و هم سطح با ترجمه نیتیو انجام شود تا قابل پذیرش در این ژورنالها باشد.

ویراستاری

روشن است که وجود ایرادات در متن مقاله که شامل ایرادات دستور زبانی یا نگارشی می باشند نشان از ضعف نویسنده هستند و باید قبل از سابمیت برطرف شوند به همین جهت لزوم ویراستاری تخصصی توسط یک متخصص حرفه ای و کاربلد کاملا ضروری می باشد. ویراستاری باید به صورت تخصصی انجام شود.

پارافریز

پارافریز یا رفع سرقت علمی از مقالات تخصصی باید حتما انجام شود. مقاله اگر پارافریز نشود و مشابهت های علمی همچنان در متن آن موجود باشند یقینا ریجکت خواهد شد. مقاله باید کاملا ناب و حاصل ایده های خود محقق باشد استفاده از منابع استنادی دیگر قطعا عامل ریجکت مقاله محسوب خواهد شد.

معرفی ژورنالهای معتبر

نویسنده باید قبل از هر چیز در مورد ژورنالها مطالعه انجام دهد و باشناخت کافی مجله مورد نظرش را انتخاب کند. مجله باید هم سطح علمی با مقاله باشد و از طرفی از لحاظ حوزه موضوعی نیز متناسب باشند. انتخاب ژورنالهای مناسب برای مقاله یقینا بهترین راه دست یابی به امتیاز چاپ مقاله می باشد. انتخاب ژورنالهای معتبر و تخصصی تنها با شناخت ژورنال امکان پذیر می باشد.

فرمت بندی مقاله

ژورنالها علاوه بر سطح کیفی و حوزه موضوعی نسبت به فرمت مقاله نیز حساسیت بالایی دارند و چنانچه مقاله تبدیل به فرمت قابل تایید برای ژورنال نشود یقینا امتیاز چاپ را از دست خواهد رفت. مقالات تخصصی pubmed می بایست قبل از اینکه به ژورنال سابمیت شوند ابتدا فرمت بندی صحیح و دقیق انجام شود.

سابمیت به مجله

سابمیت مقاله به یک ژورنال می بایست توسط راههایی انجام شود که از طرف مجله تعیین شده است. در حین سابمیت مقاله بهتر است یک کاورلتر همراه مقاله سابمیت کنید و یا حین سابمیت سعی کنید با رایزنی با سردبیر ژورنال اطمینان بیشتری برای چاپ مقاله به دست آورید.

داوری

همه ژورنالها بخش داوری دارند و مقاله در این بخش توسط داروان بسیار مجرب و متخصصی بررسی خواهد شد. نتیجه بخش داوری ژورنالها نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش را مشخص خواهد کرد. داوران مقاله را از لحاظ بار علمی سطح کیفی ترجمه و سطح کیفی ویراستاری بررسی خواهند کرد و نتیجه قطعی بعد از چند هفته به شما اطلاع داده خواهد شد.

زمان داوری و زمان اخذ پذیرش بستگی به تعداد مقالاتی دارد که به ژورنال سابمیت می شوند و همچنین به ظرفیت پذیرش مقاله در ژورنال بنابراین در هر ژورنال نتیجه داوری متفاوت می باشد. بعد از سابمیت می توانید با مکاتبه با سردبیر و ارسال ایمیل برای پیگیری در روند داوری تسریع ایجاد فرمایید.

تصویر

چطور بدانیم مجله مورد نظرمان نمایه پاب مد را دارد؟

این را در نظر داشته باشید، اگر مجله ­ای نمایه Pubmed را داشته باشد و توسط پاب مد تایید شده باشد، مورد بررسی ­های بسیار پیچیده و سخت گیرانه ­ای قرار گرفته است و از هر نظر می ­تواند یک منبع معتبر برای جستجوی مقاله شما باشد.

ساده ­ترین کار اینست که به پایین ­ترین قسمت مجله یا «درباره ما» دقت کنید تا ببینید آیا لوگوی Pubmed/Pubmed Central در آن قرار گرفته است یا خیر. یا به سایت پاب مد بروید ور در قسمت More Resources به دنبال مجله مورد نظرتان بگردید.

نحوه امتیازدهی به مقالات پذیرفته یا چاپ شده در ژورنال های پابمدPubmed /مدلاین Medline

بر اساس بخش نامه وزارت بهداشت و بر اساس جدید ترین فرم مصاحبه داوطلبان دوره دکتری پژوهشی Ph.D. by Research، پذیرش مقاله در مجلات نمایه شده در ISI (web of science) ،pubmed، Scopus به شرح زیر می باشد:

  1. نویسنده اول دارای 10 امتیاز و به عنوان نفر همکار دارای 5 امتیاز است.

برای ارتقا اعضا هیئت علمی:

  • ISI دارای ضریب تاثیر IF بالای 1 و یا مدلاین دارای 7 امتیاز
  • ISI دارای ضریب تاثیر IF کوچکتر از 1 و یا پابمد یا پابمد سنترال دارای 6 امتیاز
  • ISI بدون ضریب تاثیر و Scopus دارای 5 امتیاز
  1. مجلات نمایه شده در Embase ، Cinahl، Psych Info ، Chemical Abstract Biological Abstract دارای 3.5 امتیاز
  2. مجلات نمایه شده در ساير ايندكس ها دارای 3 امتیاز

در نوع دیگری از امتیازدهی:

  • مقالات دارای ایندکس های pubmed/ medline و یا ISI-Web of Science دارای 25 امتیاز
  • مقالات دارای نمایه های Scopus, Chemical Abstract, Embase, Biological Abstracts دارای 15 امتیاز به ازای هر مقاله
  • سایر مقالات منتشر شده 10 امتیاز

چاپ فوری و تضمینی مقاله در مجلات pubmed

شما برای چاپ فوری و تضمینی مقالات خود در مجله pubmed میتوانید از کارشناسان خبره و متخصص موسسه پژوهش برتر کمک بگیرید کلیه فرآیند پذیرش و چاپ مقاله در مجلات تخصصی pubmed در این مرکز به صورت کاملا تضمینی و با کمترین هزینه انجم میشود. برای استفاده از خدمات کاملا تضمینی و ارزان این مجموعه میتوانید از این لینک قدام فرمایید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (212 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (19 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (13 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم (12 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (11 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه (10 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خوانندگی خنده دار حامد آهنگی به زبان چینی/ سلطان اشعار نامفهوم😂+فیلم تعریف و تمجید پسر شقایق فراهانی از مادرش + ویدئو/مامانش چه ذوقی میکنه باورش نمیشه ...! تحلیل خنده دار مهران مدیری از تبلیغات تلویزیونی/ رب گوجه فرنگی چه ربطی به کیک داره آخه!! +فیلم کادوی عجیب و معنادار بهرنگ علوی برای مهران غفوریان؛ آدامس ترک سیگار!+ویدیو/ بخاطر دخترت خریدم (فیلم) ماجرای عکس معروف حاج قاسم که روی زمین خوابیده و برگ های پاییزی روی ایشان ریخته / عسل خانم تنها تسکین دهنده روزهای ناراحتی سردار ... چیدمان قاشق چنگال های خوشگل و شبرنگ فریبا نادری روی میز شام رنگی و مفصلش برای بازیگران/ چه باسلیقه عکس هایی که شایعه رابطه داماد و مادرزن بودن مریم امیرجلالی و مجید یاسر را بر سر زبان‌ها انداخت! تاب بازی سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری با دخترش پناه در بلژیک+ویدیو/ چه مامان باحوصله و پایه‌ای😍 صفی الدوله “سریال گیل دخت” در کنار همسر هنرمند و دختر زیباش +عکس عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم عربی حرف زدن دم دری و خنده دار حامد آهنگی با علی انصاریان/ اهلا وسهلا حبیبی😂+فیلم تصاویر جهانی از پَرش بلند حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی/ برگای رونالدو با این عکس ریخت +عکس گریه‌های تلخ و دردناک ساکنین روستای امامزاده ابراهیم در رشت پس از آتش سوزی مهیب چند روز پیش+ویدیو/ تصاویر قبل و بعد گویای همه چیزه تصویری از منوچهر هادی و یکتا ناصر در پشت صحنه سریال دل قبل از طلاقشان/چهره شاد هنرمندان و لبخندی که دیگر نیست +عکس رونمایی از مادر کم سن و سال و محجبه امید نورافکن ستاره فوتبال/ همیشه کنار هم و سلامت +عکس آیت‌الله جنتی: رهبر انقلاب، جوانی ما را قبول ندارند! +فیلم نگاهی به موتور سوزوکی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر افتخار آفرین/ علاقه خاص آقای ورزشکار به موتورها +عکس روایت قابل تامل مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرتش+ویدیو/ داغ بودم نفهمیدم! (عکس) وقتی همسر خلاق یک آقا تی شرتی منحصر به فرد برای او می دوزد! / مروری بر تی شرت های دو سال اخیر با یک مارک و سراسر جیب!!! چهره دلنشین و مظلوم آقای شمر سریال مختارنامه در واقعیت/ با این استایل عمرا بشناسیدش!+عکس وقتی رضا داوودنژاد خودش زمان فوتش را اعلام میکنه+فیلم (عکس) روش خلاقانه یک کارگر ساختمانی برای صرفه جویی در وقت در فضای مجازی پربازدید شد / قشنک تهدید صاحبکار رو به فرصت تبدیل کرده! امتناع مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران چینی و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (عکس) وقتی یک مادر حداکثر استفاده رو از شلوارهای جین خانواده میکنه! / یعنی نذاشته یک سانتی متر به هدر بره!😃 (فیلم) شوخی خنده دار شهاب حسینی و پژمان جمشیدی با اسم یک دختر/ بیچاره دختره کشت خودشو😂 (عکس) کیک تولد پروانه ای بارانا، دختر علیرضا بیرانوند / تولد با تم دلتنگی برای بابا و پاسخ بابا به یکی یه دونش از هزاران کیلومتر دورتر! ویدئویی از تدریس محمود احمدی نژاد برای دانشجویان مختلط مهندسی عمران (عکس) استایل دهه شصتی حامد آهنگی در دوران مدرسه با پیراهن پلنگی و شلوار خمره‌ای! / از همون موقع تو مدرسه آتیش میسوزوند! ویوی فوق العاده چشم نواز آپارتمان مهدی قائدی در دوبی رو به برج های شیخ نشین در استوری همسر سابقش / فقط لباس عربی و دمپایی قائدی😁 تسلط شگفت انگیز و غیرقابل باور پیرمرد ماهی فروش اهوازی به زبان انگلیسی+ویدیو/ چقدر عالی و بدون لهجه حرف میزنه (فیلم) ماجرای ازدواج ملیکا شریفی نیا، حدیث سریال دلنوازان با عمو پورنگ که در فضای مجازی سرو صدا کرد! جواب حیرت برانگیز الهام حمیدی به مریم مومن درباره ازدواج هایش +ویدئو/ رونمایی از بزرگترین تصمیم اشتباه خانم بازیگر ! (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران شیبا اینو: نگاهی عمیق به ارز دیجیتالی که دنیای مالی را تکان داد
تیتر امروز   
اعتراف جالب طناز طباطبایی/ عاشق این فوتبالیست بودم! امتناع مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران چینی و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! بازگشت دلار به کانال 59هزار/ دلار تلگرامی خریدار ندارد دانلود آهنگ جدید "خط قرمز» سهراب پاکزاد +فیلم/ انگار اصلا بی تو یجوریه تنها برم توی جمعا میره توهم اخمام... واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ...