ساعدنیوز
ساعدنیوز

چه عطری باعث تحریک زنان می شود؟

  دوشنبه، 01 شهریور 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
چه عطری باعث تحریک زنان می شود؟
ساعدنیوز:  بسیاری از آقایان تمایل دارند عطرهایی را استفاده کنند که علاوه جذاب تر شدن اعتماد به نفس بیشتری به آن ها ببخشد.همچنین علاقه دارند که به واسطه عطر و ادکلنی خوش بو و مناسب بتوانند خانم مورد علاقه خود را جذب کنند.

قسمت بزرگی از زندگی انسان ها به حس بویایی گره خورده است. به طوری که حتی با انتخاب مناسب ادکلن و عطرها می توان شریک عاطفی خود را پیدا کرد.

در بین رایحه های بسیار متنوعی که کمپانی های عطر و ادکلن سازی تولید می کنند گاها بعضی از محصولات در مقایسه با بقیه ادکلن یا عطرها بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. زمانی که محصولی به این شکل شناخته می شود، خرید اینترنتی عطر آن نیز قابل اعتماد است.

بسیاری از آقایان تمایل دارند عطرهایی را استفاده کنند که علاوه جذاب تر شدن اعتماد به نفس بیشتری به آن ها ببخشد.همچنین علاقه دارند که به واسطه عطر و ادکلنی خوش بو و مناسب بتوانند خانم مورد علاقه خود را جذب کنند.

تاثیر رایحه عطرها بر عملکرد مغز انسان

امروزه اثرات باور نکردنی عطرها بر مغز اثبات شده است، رایحه ها به مغز انسان پیام هایی مخابره می کنند که به صورت حس خوشایند یا ناخوشایند ثبت می شوند.

احساست ناشی از تجربه عطرها چون ما را به یاد فردی خاص یا موقعیتی در زندگی مان می اندازد، مانند پدر بزرگ یا مادر بزرگ، بشقاب شیرینی ها خانگی یا کسی که قلبمان را شکسته است، به صورت حس لذت یا حس منفی در بخش خاطرات مغز ذخیره می شود.

دانشمندان اعتقاد دارند بویی که بیش از همه حس جنسی انسان را تحریک می کند، همان عطری است که حالش را خوب می کند.

تصویر

ترکیب اسانس عطرها با پوست و تجربه رایحه ای جدید

عطرها روی پوست هر فرد رایحه ای متفاوت ایجاد می کنند. بنابراین دمای بدن و ترکیب بیولوژیکی پوست مشخص می کند که عطر پس از تماس با بدن چه رایحه ای پراکنده کند. به دلیل همین ترکیب خاص است که بوی کسی ما را به سمت خودش جذب یا دفع می کند.

عطرهای مردانه ای که خانم ها را به سمت خود جذب می کند در حقیقت باعث تحریک احساسات آن ها می شود. عطرهای مردانه ای که باعث تحریک زنان می شوند نه تنها بوی خوشی را از بدن آقایان ساطع می کند، آن ها شیک تر و جذاب تر نشان می دهد.

تاثیر رایحه بر حس و احوال انسان، هم از نظر جسمی و هم روانی ثبات شده است. ادکلن های یا عطرهای تحریک کننده به انواع رایحه هایی گفته می شود که خاصیت جذب کنندگی و خود نمایی فراوانی دارند. این عطرها خصوصیات مخصوص به خود را دارند و سراسر جهان نیز معروف هستند.

انتخاب عطر بسیار سلیقه ای است، اما عطرها بر روی رفتار، احساسات و انتخاب انسان ها تاثیر غیر قابل انکاری دارند. علاوه بر نکات عنوان شده اصالت و اورجینال بودن ادکلن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بایستی خرید تستر اورجینال زنانه از نمایندگی های معتبر و شناخته شده انجام شود.

تصویر

بهترین عطرهای مردانه ای که خانم ها را تحریک می کند

یک عطر مردانه مناسب که می تواند زنان را تحریک کند در حقیقت شخصیت ذاتی و کاریزماتیک یک مرد واقعی تکمیل می کند. رایحه ای که انتخاب می شود باید با تمامیت فردی و خصوصیات ذاتی و وجودی یک مرد یکسان باشد. زیرا باعث می شود زنانی به سمت شما کشیده شوند که به این ویژگی های شخصیتی علاقه مند باشند. در ادامه به بررسی چند رایحه جذاب از عطرهای مردانه می پردازیم:

تصویر

عطر و ادکلن های مردانه با نت های تلخ

در بین رایحه های مردانه ادکلن هایی با نت های تلخ طرفداران بیشتری دارند. زیرا شیک تر به نظر می رسند و جزء بهترین عطرها برای جذب زنان محسوب می شوند. این رایحه می تواند حس ابهت و شیک پوشی هر مردی را چندین برابر کند. با خرید تستر اورجینال مردانه رایحه های تلخ می توانید این حس را تجربه کنید.

معمولا عطرهایی با رایحه های تلخ دارای چند نت مختلف مانند نت گرم و خنک هستند. همچنین رایحه جذاب و تحریک کننده هر عطر مردانه به ترکیبات رایحه، گروه بویایی، طبع و طعم آن نیز بستگی دارد.

رایحه ادکلن های تند مناسب آقایان تاثیر گذار

عطرهای مردانه تند، معمولا مخصوص آقایان بسیار موفق است. این دسته از مردان ضریب هوشی بالایی دارند. این مدل عطر به آن ها قدرت و تمرکز بالایی القا می کند. مردان علاقه مند به عطرهای تند معمولا تصمیم گیری های سریعی دارند و به راحتی کوتاه نمی آیند. این افراد از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و به راحتی بر روی دیگران تاثیر می گذارند.

شاید به همین دلیل است که عطر و ادکلن همیشه به عنوان یک سلاح شیمیایی و ابراز علاقه در زمینه روانشناسی و درک روابط متقابل میان انسان ها شناخته می شود.

انتخاب عطرهای ملایم مناسب آقایان مهربان و آرام

عطرهای ملایم مردانه برای آقایان کم حرف توصیه می شود. کسانی که عطرهای مردانه ملایم را دوست دارند اغلب برای مدت زمان زیادی ساکت می مانند و رازهایشان را با کسی درمیان نمی گذارند. آرامش و سکوت این افراد باعث می شود دیگران به سمت آن ها جذب شوند. همچنین این گونه افراد بسیار احساساتی هستند.

تصویر

نت های گرم مردانه برای آقایان مسئولیت پذیر

عطرهای گرم مردانه نشان دهند افراد هدفمند است. آقایانی که به عطرهای گرم علاقه دارند معمولا قدرت زیادی در پذیرش مسئولیت های مهم و مختلف از خود نشان می دهند و به سرعت خودشان را با شرایط وفق می دهند. این دسته از آقایان برای دیگران ارزش خاصی قائل هستند و در ارتباطات اجتماعی قوی عمل می کنند.

عطر و ادکلن های مردانه با رایحه خنک مناسب فصل های گرم

عطرهای سرد و خنک مردانه نیز برای رهبران طراحی شده اند. آقایانی که عاشق عطرهای خنک و سرد هستند اغلب برای زندگی شان برنامه محکمی دارند. آن ها غرور و حس برتری مثبتی دارند و دیگران را با غرورشان تحت تاثیر قرار می دهند.

در واقع انتخاب یک عطر چیزی بیشتر از پسندیدن رایحه های تلخ و شیرین یا گرم و سرد است. بعد از در نظر گرفتن این موارد بایستی ادکلن و عطری را انتخاب کرد، که القاگر حس یافتن نیمه گمشده یا همان مرد رویاها را در ضمیر ناخود آگاه جنس مخالف باشد.

بهترین عطرهای تحریک کننده زنانه

به طور کلی رایحه های طبیعی بدن و عطری که استفاده می کنید، قسمت هایی از مغز را تحریک می کند که مستقیما به خواسته های جنسی متصل می شوند. از آنجا که صنعت عطر، صنعتی بزرگ و رو به رشد در جهان است، کمپانی های عطر سازی دائما تلاش و تحقیق می کنند تا رایحه هایی تولید کنند که بیشترین اثر را از نظر جنسی داشته باشند. نتیجه تحقیقات نشان داده است که رایحه های دارچین و وانیل بیشترین جذابیت را برای مردان ایجاد می کنند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
سمیرا الفت
2 سال پیش

خدایی عطر سلیقه ایه و اینکه بیشتر عطرهای مردانه به خاطر رایحه تلخ و نت چوب و دودی که دارند واقعا تحریک کننده و خاص هستند
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (112 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (77 نظر) چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (61 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (40 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (33 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (31 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (16 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (15 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
صحبت های همراه با گریه مادر مرتضی پورعلی گنجی: توی شالیزار کار میکردم شکم بچه هامو سیر میکردم+ویدیو رونمایی از شورت ورزشی 66 میلیون تومانی ستاره فوتبال/رامین رضاییان مرزهای خرید را جابه جا کرد+ عکس وقتی سوگل طهماسبی با این جواب نشون میده که یه اهوازی واقعی و به تمام معناست+ویدیو/ گرمای تابستون و چای یه ترکیب ترک نشدنی برا ایرانیاست😎 بهاره رهنما: به من میگید پیرزن ناراحت نمیشم چون من پیرزن جذابی هستم+ویدئو خوانندگی خارجی هومن حاج عبداللهی با لهجه مازَنی / خدا تو گِل این مرد فقط نمک ریخته +فیلم عمارت باشکوه محل نگهداری سه تار ناصرالدین شاه قاجار/ یه خونه پر از ساز و آواز 😍+ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز حامد آهنگی، کمدین معروف ایرانی+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍!+ویدیو دلتنگی تمام نشدنی نسرین مقانلو برای پسر و پدر مرحومش با این ویدیو و با صدای علیرضا قربانی دل هر مادری رو به درد میاره/ خدا بهش صبر بده روایت بامزه پوریا پورسرخ از عاشق شدن و ازدواج کردنش؛ مثل خودم خیلی بی حاشیه هست+ ویدیو/ خوشبخت باشین😍 واکنش خسرو حیدری به شوخی های سریال پژمان/ وقتی همسر خسرو حیدری دست رد به پیشنهاد بازیگری زد+ویدئو درباره میوه‌فروشی که 16 سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است! +ویدئو تصویری از استراحت محمدجواد ظریف با پتوی گلبافت در هواپیما/ حمایت از کالای ایرانی توسط سیاستمدار ایرانی (فیلم) پشت صحنه خنده دار سریال پژمان با هنرنمایی پژمان جمشیدی/ نبینید از دستتون رفته😂 چیدمان میز شام مفصل و رنگارنگ نرگس محمدی، بازیگر سریال ستایش در مهمونی مجردی / خوش به حال علی اوجی 😍 بازسازی چهره نئاندر تال 78000 ساله‌ + فیلم خرید انواع میز چوبی و کنسول چوبی از سایت دکورال علی دایی: اولین ماشینم پیکان اردبیل 11 بود+ویدئو/ 420 تومن سود کردم شریکم برایم پیکان خرید نه با پول فوتبال! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار اخبار اقتصادی و سیاسی روی فارکس و کریپتو تاثیر دارد؟ خونه زندگی بشاش نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش/ یه بوفه پر از عکس جگرسوز ارشیا+عکس سامانه استعلام انگ طلا کدام است؟ دلبری های نو عروس ایرانی برای بردن دل مادر شوهر با تزیین ماکارونی/ مغز این عروس رو باید طلا گرفت+ عکس مقایسه مزایا و معایب سوراخکاری با دستگاه برشکاری و مته گردبر هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس سفر اردشیر رستمی، بازیگر نقش شهریار به زادگاهش اهر در آذربایجان شرقی و توصیفات دلنشینش از این شهر تاریخی+ویدیو (فیلم) واکنش خنده دار دختر جواد خیابانی به سوتی های پدرش/ میشینیم دورهم میخندیم!😂 چهره و تیپ دهه شصتی بازیگران مشهور ایرانی در جوانی؛ از شبنم قلی خانی تا یکتا ناصر+ عکس/ فقط مقنعه چانه دار الیکا عبدالرزاقی و ابروی پیوندی سمانه پاکدل😍 مادرانگی‌های نیکی کریمی برای پارسا قره خانلو، بازیگر نقش پسر بهاره رهنما در سریال پژمان / چقدر مادر بودن بهش میاد ... تغییر چهره و سرنوشت بازیگران سریال زندگی به شرط خنده بعد از 17 سال+عکس/ قابل باور نیست! ابتکار خنده دار راننده ال نود با نوشته روی شیشه ماشینش برای پرت کردن حواس بقیه/ سلطان جملات نامفهوم😂 پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی در برگه امتحانی عربی حماسه آفرید +عکس/ ناامیدی رو میشه تو نوشته معلم دید نگاهی به تراس باصفا و سرسبز پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی / تراس نیست که جنگله +عکس تزئین میز عزای ساده و بدون تجملات ارشا اقدسی با پارچه سفید و گل شیپوری +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی... (عکس) پریا انوری بازیگر نقش عشرت در سریال گیلدخت به همراه آقای قهرمان کونگفو کنار دریاچه / خلوت پر از آرامش خانم بازیگر ... نجات هزاران تن سیب کشاورزان توسط تاجر آذربایجانی با سرمایه گذاری در پوره سیب ! (عکس) عکس دو نفره مانی آخشی و شقایق فراهانی در پشت صحنه سریال گیلدخت / جاسوئیجی خانم بازیگر چقدر بانمک و کیوته! قرآن خوانی رهبر معظم انقلاب برای پدر محمود احمدی نژاد+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی ویلچر نشینی مریم امیرجلالی در کنار رفیق کهنه اش همراه یه عالمه سورپرایز+ عکس دردناک ترین تولد مادری که مهمانانش 3 قاب عکس بودند+ویدئو/بازم شب تولدم شد... تمرینات سخت هادی چوپان به بچه گرگ برای جانشینی خودش/ پسر کو ندارد نشان از پدر+ فیلم
تیتر امروز   
غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار معمای المپیادی عبور قورباغه از برکه (ویدئو) غار یخی، شاهکاری از طبیعت که نفس را در سینه حبس می‌کند! این تصویر چیزی جز توهم مغز شما نیست! (ویدئو) کشف اسرار کهکشان / سفری علمی به ناشناخته‌های راه شیری (تصویر) به این میگن فرهنگ‌سازی ترک سیگار! (ویدئو) انفجار رنگ‌ها در حباب‌های پلاستیکی / نقاشی خلاقانه با سرنگ و پلاستیک! (تصاویر) با جاده‌ی مرگ آشنا شوید! (ویدئو) با این معلم کاربلد در سه دقیقه شاهنامه را یاد بگیرید! (تصویر) راز سمت تاریک ماه فاش شد! زمین زیر پای مدارس سست است! مردی که در ماشین‌های پارک‌شده را قفل می‌کند! / وقتی مرزهای انسانیت جا به جا می شود لطفاً کمی با مستأجرت مهربان باش+عکس اقتدار معلمان دهه شصت یا دانش‌آموزان دهه نود؟ / برخورد پیمان معادی با معلم دهه شصتی در سریال افعی تهران درست بود؟ جزئیات مرگ تلخ «ماهی جان» مادر کازرونی که به خاطر نجات یک پیرمرد سیل نفسش را برید+فیلم
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...