دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

چگونه همسر خود را برای رابطه جنسی تحریک کنیم؟ 

جمعه، 22 فروردین 1399
سعی کنید هنگامی که با زن معاشقه می کنید تا او را تحریک کنید خود نیز احساسات و تحریک شدن تان را به او نشان دهید . زن ها از اینکه ببینند همسرشان هم از معاشقه تحریک جنسی می شود لذت می برند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز،قبل از برقراری رابطه جنسی لازم است که زوجین به تحریک همدیگر بپردازند . مردها بسیار راحت تحریک شده و آماده رابطه جنسی می گردند اما زن ها زمان بیشتری را لازم دارند تا برای رابطه جنسی آمادگی پیدا کنند . در این مقاله به روش های تحریک جنسی همسر پرداخته می شود .

تفاوت تحریک جنسی زنان و مردان :

مردها برای برقراری رابطه جنسی نیاز به معاشقه ندارند و تنها یک جرقه ذهنی کافیست تا برای برقراری رابطه جنسی آماده شوند . در صورتی که زنان برای برقراری رابطه جنسی به معاشقه و آماده سازی نیاز دارند . بنابراین برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش دانستن راه های تحریک جنسی زنان لازم و ضروری است .

تحریک جنسی زن ها

روش های تحریک جنسی زن ها :

برای تحریک جنسی زن ها می بایست بایدها و نبایدهایی را رعایت کرد که در ادامه به این نکات پرداخته خواهد شد .

۱- با زن خود به آرامی عشق بازی کنید و خانمتان را تحریک کنید . به یاد داشته باشید هر چه قدر عملیات تحریک قبل از رابطه جنسی بیشتر طول بکشد همسرتان آمادگی بیشتری برای رابطه جنسی پیدا می کند

۲- با بیان احساسات عاشقانه در قبل ، حین و بعد از رابطه جنسی می توانید رضایت جنسی زن را افزایش دهید و قلب وی را تسخیر کنید . بیان احساسات با کلمات عاشقانه باعث می شود زن تمایل بیشتری برای رابطه جنسی داشته باشد و از رابطه جنسی لذت بیشتری ببرد .

۳- لب های همسرتان را قبل از شروع رابطه جنسی ببوسید . این کار باعث می شود قلب او را تسخیر کنید و احساس رضایت بیشتری از رابطه جنسی با شما داشته باشد . هم چنین بوسه زدن بر اندام های دیگر او که برایش خوشایند می باشد نیز تاثیر شگرفی در رابطه جنسی خواهد داشت . بهتر است با او در مورد اندامی که دوست دارد شما بر آن ها بوسه بزنید بحث کنید و آن ها را شناسایی کنید تا بتوانید در رابطه جنسی لذت بیشتری را به همسرتان هدیه کنید .

۴- با تقدیم نگاه های عاشقانه خود به همسر عشق را به او هدیه بدهید و اجازه بدهید از چشم هایتان بخواند که چقدر او را دوست می دارید . این کار می تواند به رضایت جنسی زن کمک شایانی کند .

۵- برای برقراری رابطه جنسی با زن آرامش خود را حفظ کنید و شتابزده شروع به درآوردن لباس های او نکنید . سعی کنید بعد از کمی معاشقه کردن به آرامی او را برهنه کنید زن ها برای آماده شدن برای رابطه جنسی به وقت بیشتری نیاز دارند .

۶- قبل از شروع رابطه جنسی بدن زن را لمس کنید ، لمس کردن و نوازش بدن می تواند زن را برای شروع برقراری رابطه جنسی آماده نماید .

۷- برای تحریک زن ها می توانید انگشتان دست های خود را لابه لای موهای زن کرده و به او آرامش را اهدا کنید . اکثر زن ها از اینکه موهای آن ها توسط همسر چنگ زده شود لذت می برند .

۸- سعی کنید هنگامی که با زن معاشقه می کنید تا او را تحریک کنید خود نیز احساسات و تحریک شدن تان را به او نشان دهید . زن ها از اینکه ببینند همسرشان هم از معاشقه تحریک جنسی می شود لذت می برند.

۹- تمام احساسات خود را به رابطه جنسی ختم نکنید . در طول روز هم به او توجه نشان بدهید . گفتن دوستت دارم ، تقدیم کردن یک شاخه گل یا یک اس ام اس عاشقانه می تواند در رابطه جنسی شب هنگام تاثیر فوق العاده ای ایجاد کند .

۱۰- قبل از رابطه جنسی بهداشت را رعایت کنید ، دوش بگیرید ، عطر بزنید ، موهای زائد بدنتان را از بین ببرید.

۱۱- از ماساژ دادن بدن همسرتان غافل نشوید . این کار می توانید تاثیر فوق العاده ای بر کیفیت رابطه جنسی ایجاد کند .

امام رضا علیه السلام :
آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه می کند و منّی او جمع می شود، زیرا منی زن میان دو پستان اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان می طلبد که تو از او می خواهی .

با زنها آمیزش مکن مگر در وقتی که پاکیزه (از حیض) باشند، پس از آمیزش هم بلند مشو، و ننشین بلکه اول به طرف راست بچرخ و سپس سریع برای ادرار ولو اندک برو که اگر چنین کنی از سنگ مثانه به اذن خداوند متعال در امان میمانی و سپس غسل کن.

امام صادق علیه السلام :
پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف روید،هدیه ای به وی بدهید ،با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده اید.

پیامبر اکرم (ص):
هنگام در آمیختن با همسر خویش ،یکدیگر را ببویید ،ببوسید ،عشق بازی کنید و با سخنان محبت امیز ،عشق را به او پیش کش کنید .

پیامبر اکرم (ص):
هنگام آمیزش چون پرندگان شتاب نکنید صبر پیشه ی خود سازید زنها نیازمند وقت بیشتری هستند مدتی نه چندان طولانی به عشق بازی بپردازید همسرتان را کاملا” آماده سازید.آمادگی دو سویه آمیزش را فرح بخش و کامل می کند.

امام علی علیه السلام :
آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری چون چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می کند .در این حالت،شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان میطلبد که تو از وی می خواهی .

تحریک جنسی مرد ها

روش های تحریک جنسی مردها :

مردها بسیار زودتر از زن ها تحریک شده و آماده برقراری رابطه جنسی می گردند . در ادامه روش هایی را برای تحریک جنسی مردان ذکر خواهیم نمود :

۱- با بوسیدن گردن مرد می توان او را از لحاظ جنسی تحریک نمود . تلاش کنید دو طرف گردن مرد را در حالی که نفس های زنانه تان به گوشش می رسد با بوسیدن تحریک نمایید .

۲- برای تحریک مردها می توانید لب هایش را ببوسید . لب ها از نقاط مشترک تحریک جنسی در زن ها و مردها می باشد .

۳- بیضه ها از عوامل تحریک جنسی مردها می باشد . کشاله ران و بیضه ها را به آرامی با دستتان لمس نمایید و با انگشتانتان بیضه ها را مالش بدهید .

۴- یکی دیگر از نواحی تحریک پذیر مرد داخل ران ها می باشد . می توانید در حالتی که مردتان را به آغوش کشیده اید و لب هایش را می بوسید با پای خود به داخل ران ها فشار آورده و او را تحریک نمایید .

۵- در برخی مردان نوک سینه ها نیز یکی از ناحیه های تحریک پذیر جنسی می باشد . خوب است این ناحیه را هم برای تحریک کردن مردتان امتحان کنید .

۶- نوک آلت تناسلی تحریک پذیرترین قسمت آلت مردها می باشد اما بهتر است فقط روی نوک آلت تمرکز نکنید و تمام آلت را لمس کنید و در هنگام تماس زبانی هم فقط روی نوک آلت تمرکز ننمایید .

پیامبر اکرم (ص):
خانم ها از آرایش دریغ مکنید ،بهترین ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار برید زیبا ترین و دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید ،در یک کلام چشمو دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید .


42 پسندیدم 10 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بهروز
4 ماه پیش

خانوم من خیلی سرده من ازاین بابت افسو دگی گرفتم
پاسخ
سهیلا
1 سال پیش

توضیحات تون خیلی خوب بود
پاسخ
مریم آتش روز
3 سال پیش

خوب بود
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی بود
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله