دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

چگونه لب های خوش فرم داشته باشیم؟ 

یکشنبه، 11 آبان 1399
 این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست که کم حجم شدن و باریک شدن لبهاا یکی از نشانه های بارز پیری است. تروی سورات، متخصص زیبایی می گوید: "هر چقدر که سن ما بیشتر می شود و پیرتر می شویم، خط لب ما نیز از بین می رود و کم رنگ تر می شود و حجم لبهاای خود را از دست می دهیم

این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست که کم حجم شدن و باریک شدن لبهاا یکی از نشانه های بارز پیری است. تروی سورات، متخصص زیبایی می گوید: "هر چقدر که سن ما بیشتر می شود و پیرتر می شویم، خط لب ما نیز از بین می رود و کم رنگ تر می شود و حجم لبهاای خود را از دست می دهیم." اما خبر خوبی برای شما داریم که دغدغه و استرس پیری را از شما دور می کند: شما با به کارگیری ترفندهایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد می توانید رویای داشتن لبهاایی دلپذیر را به واقعیت تبدیل کنید.

عمل زیبایی افزایش حجم لب

یکی از عمل هایی که امروزه در میان خانم ها و آقایان بسیار رایج است، عمل زیبایی لب است. این عمل به منظور افزایش حجم لب ها انجام شده و در کوتاه مدت حجم لب ها را افزایش می دهد اما در دراز مدت باعث افتادگی لب و از بین رفتن فرم طبیعی آن می شود. به همین علت پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید لب هایتان برجسته تر دیده شود، راهکارهای بهتری را در پیش بگیرید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

لب حساس

لب به عنوان حساس ترین عضو صورت باید بیشترین مراقبت را از سمت شما داشته باشد. به همین علت در تمام شرایط باید مراقب باشید لب هایتان زخم یا آسیب دیده نشود. برخورد اجسام تیز با لب، عادت گاز گرفتن لب در مواقع استرس، خیس کردن لب ها با زبان و … جزو مواردی است که باید در این راستا در نظر گرفته شود.

فلفل قرمز

این یکی از ترفند های قدیمی زیبایی است که به صورت طبیعی لب هایتان را خوش فرم می کند. فلفل قرمز تند است و زمانی که آن را به لب هایتان می زنید، یک خط لب طبیعی برای لب هایتان ایجاد می کند و باعث می شود لب هایتان قلوه ای به نظر برسند. فلفل را مستقیما به لب هایتان نزنید. در مورد لب های نازک این کار باعث سوختن لب ها می شود. کمی از فلفل را با آب سرد ترکیب کنید تا خمیری ایجاد شود. این ترکیب را روی لب هایتان بگذارید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید.وقتی خمیر را روی لب هایتان می گذارید کمی سوزش و خارش دارد. اما در مقابل آن مقاومت کنید چون این سوزش و خارش ملایم همان چیزی است که لب هایتان را خوش فرم کرده و ظاهر قلوه ای به آن ها می دهد.

روغن های عصاره ای

روغن های عصاره ای مانند نعنا و دارچین می توانند در مقادیر کم برای خوش فرم کردن طبیعی لب ها استفاده شوند. این روغن ها باعث می شوند لب ها ورم کنند و همچنین ظاهر گوشتی و قلوه ای به آنها می دهند. مالیدن مقدار زیاد روغن دارچین به لب ها می تواند ایده ی بسیار بدی باشد. چون به خاطر تندی اش می تواند باعث سوزش شدید لب ها شود. سعی کنید آن را همراه با یک چرب کننده لب یا کرم لب استفاده کنید.شما می توانید خط لب هایی که به طور طبیعی از ویتامین E، روغن دارچین و روغن زیتون ساخته شده اند را استفاده کند. سعی کنید برای راه حل موقت برای سوزش لب ها دست هایتان را روی خط لب بگذارید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی