چگونه پلان داخلی خانه خودمان را میتوانیم تغییر دهیم؟

  پنجشنبه، 15 آبان 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه پلان داخلی خانه خودمان را میتوانیم تغییر دهیم؟
آیا می خواهید برای ایجاد تغییر در پلان خانه یا دکوراسیون داخلی منزل تان دست بکار شوید و نمی دانید باید چگونه این کار را انجام دهید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با چه روشی می توان این تغییرات را به نوعی مقرون به صرفه تر کرد

آیا می خواهید برای ایجاد تغییر در پلان خانه یا دکوراسیون داخلی منزل تان دست بکار شوید و نمی دانید باید چگونه این کار را انجام دهید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با چه روشی می توان این تغییرات را به نوعی مقرون به صرفه تر کرد. در این مطلب می خواهیم ببینیم چگونه خودمان می توانیم در پلان ها تغییرات مورد نیاز را اعمال کنیم و از اهالی فن و تیم های حرفه ای بخواهیم که این کار را برای ما انجام دهند.

پلان طراحی شامل همه اطلاعاتی است که شما برای انجام یک پروژه به آن نیاز دارید. این رویکردِ آماده سازی یک پلان طراحی متناسب با ابعاد و سبک پروژه و یادداشت های مرتبط با آن بسیار مناسب کسانی است که عاشق خریدکردن از حراجی ها، جمعه بازارها، و دسته دوم فروشی ها هستند، چراکه این پلان به شما مسیر روشنی از فرایند طراحی و اجرا می دهد و تصویر درستی از وسایلی که به آن ها نیاز دارید در اختیار شما می گذارد. به این شیوه شما می توانید وسایل مورد نیاز خود را طبق برنامه و البته بودجه و توان مالی خود تهیه کنید.

پلان طراحی شامل همه اطلاعاتی است که شما برای انجام یک پروژه به آن نیاز دارید. این رویکردِ آماده سازی یک پلان طراحی متناسب با ابعاد و سبک پروژه و یادداشت های مرتبط با آن بسیار مناسب کسانی است که عاشق خریدکردن از حراجی ها، جمعه بازارها، و دسته دوم فروشی ها هستند، چراکه این پلان به شما مسیر روشنی از فرایند طراحی و اجرا می دهد و تصویر درستی از وسایلی که به آن ها نیاز دارید در اختیار شما می گذارد. به این شیوه شما می توانید وسایل مورد نیاز خود را طبق برنامه و البته بودجه و توان مالی خود تهیه کنید.پس در مرحله اول باید به این نکته توجه کنید که می خواهید در پلان خانه خود تغییرات کلی ایجاد کنید یا تغییرات جزئی.شاید گاهی اوقات فقط با یک جابه جایی در و کشیدن یک تیغه ساده بتوان دو فضا را از هم جدا کرد. برای مثال به عکس زیر توجه کنید در این پلان مکان نمایی درب های ورودی اتاق های خواب و سرویس های بهداشتی اصلا مناسب نیست و به طور کامل ازداخل هال و پذیرایی دید دارد.شما فکر می کنید برای حل این موضوع چه کار می توان کرد؟

مبانی طراحی داخلی: آیا می خواهید برای ایجاد تغییر در پلان خانه یا دکوراسیون داخلی منزل تان دست بکار شوید و نمی دانید باید چگونه این کار را انجام دهید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با چه روشی می توان این تغییرات را به نوعی مقرون به صرفه تر کرد.

راه حل این موضوع را به شما می گوید. در این مطلب می خواهیم ببینیم چگونه خودمان می توانیم در پلان ها تغییرات مورد نیاز را اعمال کنیم و از اهالی فن و تیم های حرفه ای بخواهیم که این کار را برای ما انجام دهند. با دکودان در این مطلب همراه شوید تا ببینیم چگونه خود می توانیم معمار خانه خود باشیم.

پس در مرحله اول باید به این نکته توجه کنید که می خواهید در پلان خانه خود تغییرات کلی ایجاد کنید یا تغییرات جزئی. شاید گاهی اوقات فقط با یک جابه جایی در و کشیدن یک تیغه ساده بتوان دو فضا را از هم جدا کرد.در این پلان مکان نمایی درب های ورودی اتاق های خواب و سرویس های بهداشتی اصلا مناسب نیست و به طور کامل ازداخل هال و پذیرایی دید دارد. شما فکر می کنید برای حل این موضوع چه کار می توان کرد؟

برای این پلان راه حل های مختلفی را می توان پیشنهاد داد، اگر بخواهیم از پیشنهادات جزیئ و کوچک شروع کنیم می توانیم با کشیدن یک دیوار روبروی سرویس بهداشتی و اتاق خواب شروع کنیم. این دیوار می تواند حائلی باشد میان فضاهای خصوصی و فضاهای کمی عمومی تر. به علاوه این که در پشت این دیوار فضای مناسبی به وجود می آید که می توان از آن برای درست کردن یک نشیمن خصوصی استفاده کرد. یک تلویزیون و یک دست مبلمان راحتی، به همین سادگی می توانید دید به اتاق خواب هایتان را از بین ببرید.

اگر به فکر ایجاد تغییرات کلی تر هستید، می توانید به فکر جابه جایی برخی از فضاها با یکدیگر باشید. البته این کار کمی دردسر دارد و شاید هم کمی پر خرج تر باشد، اما بعد از اتمام کار خود را در خانه ای نو و جدید خواهید یافت. در همین پلان بالا می توانید شاهد مکان نمایی بد آشپزخانه و همچنین اتاق خوابی که نزدیک ورودی است باشید.

تصویر

سبک زندگی در دکوراسیون منزل

ما از مشتریانی که در حال حاضر دارای فرزند هستند می خواهیم تا در مورد علایق و نیاز های فرزندانشان با ما مشورت کنند و در جلسات و نشست هایی که برای رسیدن به یک طرح نهایی برگزار میکنیم از فرزندان خانواده می خواهیم که در جلسات حضور پیدا کنند و نظر خود را در مورد اتاق خواب و حتی نوع اتاق نشیمن و پذیرایی اعلام کنند تا بتوان تلفیق نظرات و نیاز ها را در طرح نهایی در نظر گرفت. از سوی دیگر برای مشتریانی که مسن ترمیباشند و فرزندان آنها با ایشان زندگی نمی کنند ، فضای مناسب برای استراحت مثل کاناپه و صندلی راحتی برای خود آن ها در نظر می گیریم و همچنین اتاق هایی برای میهمان و فرزندان که گاهی دوست دارند مانند قدیمترها در خانه پدر مادر بخوابند. کارشناسان “می هوم” با تیم طراحی هنرمند و تیم اجرایی مجرب آماده مشاوره رایگان برای شما عزیزان می باشد. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید. برای مطالب مرتبط می توانید به این لینک مراجعه بفرمایید.
برچسب ها:ایجاد دیوار کاذب در فضای داخلی, ایجاد سقف کاذب در فضای خانه, بازسازی, بازسازی خانه متناسب با سلیقه شما, بازسازی فضای داخلی, تغییر, تغییر فضای خانه, تغییز فیزیکی فضای داخلی خانه, دکوراسیون داخلی, مشاوره تغییر دکورایون خانه, مشواره بازسازی خانه, چگونه فضای داخلی را عوض کنیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (251 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (187 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (61 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (51 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (12 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (11 نظر) نگاهی به آیفون و در ورودی شیک و اعیانی خانه لوکس و دلباز علی دایی/ سلیقه زیبای مونا بانو در چیدمان خونه حرف نداره+عکس (10 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس (9 نظر) بهنوش بختیاری : علی دایی ستونه نباشه تهران کجه، برج میلاد خلال دندونشه...+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز