دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس کودک /

چگونه برای فرزند خود لباس عید بخریم؟ 

جمعه، 03 اردیبهشت 1400
لباس خریدن برای بچه ها با لباس خریدن برای بزرگسالان تفاوت زیادی دارد. بچه ها مثل شما نیستند که بتوانید هر لباس شیکی برای آنها بخرید به هوای این که حتما در آن راحت خواهند بود و تحملش می کنند. تحمل بچه ها به اندازه شما نیست به همین دلیل زیبایی لباس، آخرین فاکتور انتخاب آن است.

بهار ثانیه به ثانیه در حال نزدیک شدن است و بوی عید را میتوان از جنب و جوش مردم و حال و هوای کوچه و خیابان ها استنشاق کرد. خرید لباس عید جزو جدایی ناپذیر این روزها است که حال و هوایی دیگر به روزهای پایانی سال می بخشد . خرید لباس عید برای بچه ها یکی از جذاب ترین کارها در طول سال است که لذت فراوانی دارد.

مدل لباس عید بچه گانه برای خوش پوش شدن کودکان در نوروز

با نزدیک شدن به سال جدید والدین به فکر تهیه لباس های نو و زیبا برای فرزندان خود می افتند. مدل لباس عید بچگانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید از بین این مدل ها لباسی با تن پوش شیک و مناسب را برای فرزند خود انتخاب کنید.

مدل لباس عید بچه گانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل لباس عید برای کودک اگر بدرستی انتخاب شود فرزند شما شیک پوش و جذاب تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ لباس بچگانه دخترانه و پسرانه حساسیت لازم را به خرج دهید.

طرح های لباس بچگانه دخترانه برای عید نوروز

لباس هایی که برای عید دختر بچه ها طراحی می شوند در انواع طرح های پیراهن و بلوز و شلوار و سارافون و … موجود هستند که شما می توانید از بین این طرح های متنوع لباسی زیبا و شیک را برای فرزند خود انتخاب نمایید. علاوه بر طرح لباس دخترانه بچه گانه باید در انتخاب رنگ این مدل لباس ها نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و با توجه به اینکه رنگ لباس روی روحیه کودکان تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است رنگ لباس بچه ها را از بین رنگ های روشن و شاد انتخاب نمایید.

انواع مدل لباس بچگانه عید

اگر شما هم مادر یا پدر شده باشید، حتماً دلتان می خواهد که کودکتان ظاهر زیبا و دوست داشتنی داشته باشد. از طرف دیگر شما به عنوان والدین کودک به آن ها از کودکی یاد می دهید چگونه به ظاهر خود اهمیت بدهند.

مدل لباس بچگانه عید برای دخترها و پسرها

مدل لباس نوزادی

اگر فرزند شما هنوز در ماه های ابتدایی عمر خودش باشد حتماً در مورد لباس هایی که امسال عید می خواهید برای او تهیه کنید، فکر کرده اید. چیزی که در خرید لباس نوزادان اهمیت دارد، آن است که جنس لباس باید به گونه ای باشد که هوا را به پوستشان برساند. لباس نوزادان معمولاً جاذب و سبک بوده و دلیل آن این است که فرزندتان در پوشش خود احساس راحتی و آرامش داشته باشد. جنس پارچه هایی که برای این منظور می توانید از آن استفاده کنید انواع نخ پنبه، نخ و حریر است. برای رنگ لباس نوزادان سعی کنید از رنگ سفید استفاده کنید تا کوچکترین آلودگی برروی آن قابل مشاهده باشد.

نکته/

برای عوض کردن لباس نوزاد خود باید دقت و توجه زیادی داشته باشید چراکه استخوان بندی آن ها نرم بوده و ممکن است ناخواسته به آن ها آسیب بزنید. بهترین روش برای تعویض لباس نوزادان این است که کودک را برروی یک تشک بخوابانید و با احتیاط لباس او را عوض کنید.

مدل لباس اسپرت

برای بچه های بین ۲ تا ۷ سال خرید لباس های نو بسیار هیجان انگیز است. برای انتخاب مناسب مدل لباس بچگانه عید از نوع اسپرت، باید یک پیراهن و یا تیشرت به همراه شلوار جین را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای کامل شدن ست می توانید از کفش های اسپرت نیز استفاده کنید. به این سبک در واقع کژوال گفته می شود و ویژگی آن این است که همه جا می توانند آن را بپوشند. جنس این نوع لباس ها پارچه های نخ پنبه و یا کتان است.

نکته/

فصل بهار، هوای قابل اعتمادی ندارد و بهتر است که از خرید لباس های بدون آستین و دامن های کوتاه خودداری کنید. به جای آن از لباس هایی با آستین های کوتاه و یا آستین سه ربع استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی

برای خرید مدل لباس بچگانه عید از نوع مجلسی باید به نکات مهمی توجه کنید. لباس مجلسی دخترانه معمولاً از جنس ساتن و ابریشم بوده و براق و درخشنده هستند. برای کامل شدن ست مجلسی دختر زیبایتان از اکسسوری هایی مثل سربندهای نگین دار و براق و یا کیف های کوچک دستی استفاده کنید تا به یک لباس مجلسی فوق العاده زیبا تبدیل شود. لباس مجلسی پسرانه نیز شامل جلیقه و کت، شلوار کتان و یا جین است. با خرید یک پاپیون خوش رنگ که به ترکیب لباس های او بیاید، می توانید زیبایی تیپ او را چندین برابر کنید. لباس های مجلسی را معمولاً در مراسم های رسمی مثل نامزدی، عروسی و هر نوع مجلس دیگری که بزرگتر ها نیز در آن از لباس های مجلل استفاده می کنند، می پوشند.

نکته/

شستشوی لباس های مجلسی را به خشکشویی ها بسپارید تا از خراب شدن احتمالی آن ها جلوگیری کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای لباس های بچگانه

رنگ لباس یکی از عواملی است که باعث می شود ما از لباسی خوشمان بیاید و به همین دلیل می توان گفت که مهم ترین معیار در انتخاب و طراحی لباس بچگانه، انتخاب رنگ مناسب است. اگر مطالب و اخبار مد و فشن را دنبال می کنید حتماً در جریان هستید که رنگ سال ۲۰۲۱ و یا ۱۴۰۰ رنگ های زرد و خاکستری هستند. برای اینکه از این رنگ ها در ست لباس های فرزند دلبندتان استفاده کنید به این نکته توجه داشته باشید که از رنگ های شاد و جذاب در کنار رنگ های سال استفاده کنید. برای انتخاب رنگ لباس فرزند پسرتان، رنگ هایی با تنالیته های قرمز، آبی، گلبهی و سبز نعنایی مناسب است و برای فرزند دخترتان ترکیب رنگ های صورتی و کرم، ترکیب زیبایی بوجود می آورد.شاید به نظرتان انتخاب این رنگ ها مناسب نباشد اما باید این نکته را نیز اضافه کرد که طراحان لباس های بچگانه در دنیای مدِ امروز، تلاش می کنند که رنگ لباس کودکان را فارغ از جنسیت آن ها انتخاب کنند. اما اگر در این موضوع کمی حساس هستید، می توانید لباس هایی با تناژهای رنگ آبی برای پسرها و از تناژهای رنگ صورتی برای دخترها خریداری کنید.

انتخاب مدل مناسب کفش های بچگانه

انتخاب کفش مناسب برای دخترها به نسبت پسران سخت تر است، چراکه کفش های دخترانه انواع مختلفی دارند، مجلسی، اسپرت و … اما پسرها بیشتر از کفش اسپرت استفاده می کنند. در خرید کفش مناسب اولویت را راحتی فرزندتان قرار دهید و سپس به ظاهر و زیبایی او توجه کنید. برای مثال پوشیدن کفش های پاشنه بلند و پشت باز برای دخترها به هیچ عنوان مناسب بیرون از منزل نبوده، به همین دلیل بهتر است کفش های بندی و یا چسبی را انتخاب کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه