دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

چگونه استوری های آرشیو شده در اینستاگرام را دوباره مشاهده و به اشتراک بگذاریم؟ 

دوشنبه، 31 تیر 1398
ساعد نیوز: در این مقاله می خواهیم چگونگی دسترسی به استوری های آرشیو شد در اینستاگرام بپردازیم. اگر در گذشته استوری در اینستاگرام گذاشته اید و اکنون می خواهید آن استوری را هایلایت کنید پیشنهاد می کنم این مقاله را دنبال کنید.

اینستاگرام اخیرا ویژگی جدیدی در برنامه آی او اس و اندروید خود گذاشته است اجازه می دهد استوری ها را ذخیره در خود برنامه ذخیره شوند.

استوری هایی که در حالت عادی پس از گذشت ۲۴ ساعت نمایش داده نمی شوند، پس از اینکه از دید عموم ناپدید شدند به صورت خصوصی در پروفایل شما ذخیره می شوند.

شما می توانید آن ها را با رفتن به صفحه پروفایل خود را در اینستاگرام پیدا کنید. برای دسترسی به آن ها، آیکون آرشیو را در پروفایل خود لمس کنید ( سه خطی که در سمت راست بالای صفحه پروفایل هست را زده، سپس گزینه آرشیو را انتخاب کنید). در بالای صفحه آرشیو شما قادر خواهید بود بین تصاویر بایگانی شده و همچنین داستان های آرشیو شده انتخاب کنید.

شما می توانید هر استوری که در آرشیو شما ذخیره شده است را انتخاب کنید و ببینید. از آنجا، شما می توانید تصمیم بگیرید که بخشی از آن را به استوری فعلی خود اضافه کنید، می توانید آن ها را به عنوان پست دوباره به اشتراک بگذارید یا اینکه استوری ها را در بخش هایلایت در پروفایل خود به اشتراک بگذارید.

اگر هیچ استوری قبل از امروز در آرشیو فعالیت های شما نشان داده نمی شود، بنابراین شما باید ۲۴ ساعت بعد از گذاشتن استوری صبر کنید تا بتوانید آرشیو استوری ها را ببینید.

با ویژگی جدید، تمام استوری های اینستاگرام به صورت پیشفرض به صورت خودکار (خصوصی) بایگانی می شود. اگر ترجیح می دهید اینستاگرام ذخیره نکند، شما می توانید این ویژگی را با رفتن به منو تنظیمات اینستاگرام غیر فعال کنید. ( سه خطی که در سمت راست بالای صفحه پروفایل هست را زده، سپس گزینه تنظیمات را انتخاب کنید)، در صفحه تنظیمات گزینه privacy را انتخاب کرده و سپس گزینه story را انتخاب کنید. در این صفحه می توانید انتخاب کنید استوری شما در آرشیو ذخیره شود یا خیر.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله