چگونه در اسنپ چت استوری بگذاریم

  یکشنبه، 18 آبان 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
چگونه در اسنپ چت استوری بگذاریم
اسنپ چت (Snapchat) ارائه شده بود. حال به نظر شما آیا روشی وجود دارد که با استفاده از آن بتوانیم پست‌های ارسالی در استوریز اسنپ چت را در استوریز اینستاگرام هم ارسال کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام بپردازیم.

آموزش ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام به طور مستقیم و مستقل امکانپذیر نیست. شما باید برای انجام این کار پس از ارسال پست خود در اسنپ چت آن را دانلود و سپس در استوری اینستاگرام ارسال کنید. مراحل مورد نیاز برای انجام این عمل به شرح زیر است. تصور کنید که پستی را در استوری اسنپ چت (Snapchat) ارسال کرده اید و حال قصد دارید آن را در استوری اینستاگرام هم ارسال کنید:

  • ابتدا اپلیکیشن اسنپ چت (Snapchat) را اجرا کنید. انگشت خود را بر روی نمایشگر دستگاه قرار داده و به سمت چپ بکشید تا به بخش استوریز (Stories) هدایت شوید.
  • در بخش فوقانی می توانید استوری خود را بیابید. آیکون فلش موجود در گوشه سمت راست صفحه را لمس کنید. این آیکون مربوط به دانلود پست مورد نظر است.
  • در این شرایط پست شما (ویدیو یا عکس) در حافظه داخلی یا خارجی گوشی ذخیره می شود.
  • حال برنامه اینستاگرام را اجرا کنید. آیکون دوربین وجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کنید یا با کشیدن انگشت خود به سمت راست وارد بخش استوریز شوید.
  • انگشت خود را بر روی بخش فوقانی صفحه نمایش قرار دهید و به سمت پایین بکشید. حال باید نسبت به انتخاب پست مد نظرتان برای ارسال در استوری اقدام کنید. بنابراین پستی را انتخاب می کنید که لحظاتی پیش از استوری اسنپ چت خود دانلود کرده بودید.
  • تغییرات مد نظرتان را بر روی پست اعمال کنید و نهایتا آن را ارسال نمایید.

با طی کردن مراحل فوق به سادگی می توانید نسبت به ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام اقدام کنید. بدین صورت استوری شما در اسنپ چت دقیقا به صورت یک استوری در اینستاگرام هم اشتراک گذاری می شود. بدون تردید ترفند یاد شده کمی زمانبر خواهد بود اما در هر صورت بهترین روش ممکن به منظور ارسال استوری اسنپ چت در اینستاگرام محسوب می شود.

آموزش گذاشتن استوری در اسنپ چت:

خب اسنپ چت نیز مثل سایر شبکه های اجتماعی این قابلیت رو داره که امکان استوری رو برای کاربرانش فراهم کند در این صورت در حالت استوری شما می تونید تصاویر و ویدیو های خودتون رو به اشتراک بگذارید و فقط به این نکته توجه داشته باشید که استوری ها تنها 24 ساعت ماندگاری دارند و بعد از 24 ساعت پاک خواهند شد.

خب بعد از اینکه تصویر خودتون رو ویرایش کردید و یکسری افکت های دلخواهتون رو برروی آن پیاده سازی کردید پایین صفحه برروی آیکون مربع که دارای یک علامت مثبت نیز برروی آن هست کلیک کنید سپس گزینه ی Add to your story رو انتخاب کنید تا به عنوان استوری پست بشه. خب به این صورت شما می تونید پست استوری بگذارید اما سوال؟؟؟ حالا اگر بخواین زودتر از موعد (یعنی زودتر از 24 ساعت ) استوری تون رو پاک کنید چی؟؟؟

در این صورت شما باید به صفحه ی MyFriend بروید و روی آیکون چرخ دنده که همون تنظیمات در کنار استوری هست کلیک کنید،در این صورت صفحه ای برای شما باز میشه که می تونید گزینه ی Delete رو انتخاب کنید.استوری تون پاک شد به همین راحتی..:)

نکته:

این نکته رو هم بدونید برای دیدن استوری دوستانتون برروی نام کاربری آنها کلیک کنید تا صفحه مربوط به استوری هاشون باز شه.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (329 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (206 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (107 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (49 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (46 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (40 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (33 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (32 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (23 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (11 نظر) میزبانی درجه یک و بدون کم و کاست بهاره رهنما در دورهمی با بازیگران در خانه اش+عکس/ از چیدمان لاکچری میز میوه وسط پذیرایی تا دیزاین کلِ خانه با گل آفتابگردان طبیعی👌 (11 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز